سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

معلمان استخدامی رد صلاحیت شده تا سال آینده صبر کنند

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
16 آبان

خبرگزاری ایرنا : مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی گفت: معلمان استخدامی که صلاحیت حرفه ای آنان تائید نشده باید تا سال آینده تحصیلی صبر کنند پرونده آنان در دست بررسی مجدد است.
محمد فاضل روز شنبه و در حاشیه گردهمایی کارشناسان مسئول امور زنان استانهای آموزش و پرورش در محل باشگاه فرهنگیان در گفت و گو با خبرنگاران ادامه داد: صلاحیت این نیروها در بررسی مجدد است و سعی خواهد شد برای سال تحصیلی آینده تا برطرف شدن مشکل حرفه ای و کسب آمادگی لازم برای تدریس در مدارس ، اقدام لازم به عمل آورده شود.
وی نسبت به طرح رتبه بندی معلمان و فرهنگیان گفت: رتبه بندیی که از سال گذشته اعمال شد کماکان با همان شرایط ادامه پیدا خواهد کرد و معلمان براساس فرمی که در این رابطه وجود دارد در همیشه ایام مورد ارزیابی قرار می گیرند و بر اساس میزان کارکرد افراد امتیازاتی به آنان تعلق خواهد گرفت که شامل امتیاز مادی نیز هست و در سیستم اداری ثبت می گردد.
فاضل ادامه داد: رتبه بندی با همان شرایط گذشته در سالجاری نیز ادامه خواهد داشت ولی امیدواریم در آینده از جهت افراد تحت پوشش و میزان تاثیر گذاری از بابت معیشت همکاران فرهنگی به شرط توسعه مالی دولت بتوان اثرات بیشتری داشته باشد.
مشاور وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه آموزش و پرورش در صورت تامین امکانات به دبنال طرح توسعه رتبه بندی معلمان است ، نسبت به اجرای طرح صلاحیت حرفه ای فرهنگیان ادامه داد: طرح صلاحیت حرفه ای یک طرح جامعه ای که ابعاد مختلفی را در بر می گیرد اگر همه ابعاد این طرح با یکدیگر انجام نشود بخصوص بعد مالی ، این طرح نمی تواند فراگیرد شود .
وی گفت: حتما باید زمینه سازی قبل از اجرای طرح انجام پذیرد که بتوان اقدامات بعدی را در این زمینه انجام داد.
فاضل نسبت به پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشسته ، حق التدریسی و سرانه مدارس گفت: خوشبختانه با مصوبه اخیر دولت قرار شد مطالبات فرهنگیان اعم از بازنشستگان سال ۹۴ و بخش دیگری از مطالبات آنان حداکثر تا آخر آذر ماه امسال پرداخت شود و این پرداختی ها شامل معلمان حق التدریسی و همچنین بخش دیگری از سرانه مدارس نیز خواهد شد.


برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی