سایت کاریابی جویا کار

متن کامل اطلاعيه جذب نيروی انسانی شرکت فولاد مبارکه اصفهان 95

دسته بندي: اصفهان / چهار محال بختیاری
21 آبان

سوالات استخدامی شرکت فولاد اصفهان رده اپراتوری 

سوالات استخدامی شرکت فولاد اصفهان رده کارشناسی

اطلاعيه جذب نيروی انسانی شرکت فولاد مبارکه اصفهان جهت مشاغل اپراتوری و کارشناسی سال 1395

شركت فولاد مباركه اصفهان در نظر دارد به منظور تامين نيروي انسانی مورد نياز خود، تعداد 290 نفر از واجدين شرايط مرد را بر اساس جداول پيوست شماره 2 و 3 (در پایین صفحه قابل دانلود می باشد ) از طريق برگزاري آزمون كتبی (دانشی)، آزمون مهارت (براي مشاغل اپراتوري)، كانون ارزيابی شايستگی (براي مشاغل كارشناسی)، طب صنعتی (جهت سنجش سلامت و توانايی جسمی و روحی) و گزينش، به صورت قرارداد موقت طبق ضوابط قانون كار و تأمين اجتماعی جذب نمايد.

شرايط عمومی:

  1. تابعيت نظام جمهوري اسلامی ايران
  2. تدين به دين اسلام يا يکی از اديان رسمی كشور مصرح در قانون اساسی
  3. نداشتن سوء پيشينه كيفري كه موجب محروميت از حقوق اجتماعی شده باشد
  4. عدم سوء مصرف مواد اعتيادآور به تأييد مراجع ذيصلاح
  5. داشتن كارت پايان خدمت وظيفه عمومی يا معافيت دائم غير پزشکی(دارا بودن معافيت دائم پزشکی در مشاغل كارشناسی بلامانع می باشد)
  6. داشتن حداقل 18 سال تمام شمسی تا روز چهارشنبه مورخ 01/10/95
  7. داشتن سلامتی و توانايی كامل جسمی و روحی جهت انجام فعاليتهاي شغلی طبق تأييد مركز بهداشت حرفه اي شركت فولاد مباركه
  8. تاييد پذيرفته شدگان توسط هسته گزينش شركت فولاد مباركه

جدول شماره 1- شرايط اختصاصی

رديف

رده شغلی

 

مقطع تحصيلی

حداقل معدل كل

حداكثرسن

حداكثر سابقه كار مرتبط قابل قبول در شركت هاي پيمانکار

در محدوده فولاد مباركه

شرط بومی بودن

1

اپراتوري

ديپلم

13/00

25 سال

3 سال

صرفا بومی استانهاي اصفهان و چهارمحال بختیاری

2

كارشناسی

ليسانس

14/00

30 سال

3 سال

--

توضيح مهم: افراد داراي مدارک بالاتر ( به شرط دارا بودن و ارائه مدرک تحصيلی منطبق با شرايط اطلاعيه ) می توانند در مقطع پايين تر شركت نمايند، ليکن می بايست از ارائه مدارک با مقاطع بالاتر خودداري نمايند. لذا امکان تغيير رديف يا رده شغلی در طول فرآيند جذب و در طول اشتغال (با درخواست شخصی) حداقل تا 7 سال امکان پذير نمی باشد و در اين خصوص تعهد محضري اخذ خواهد شد.

توضيحات شرايط اختصاصی:

1- دارا بودن مدرک و رشته تحصيلی مطابق با شرايط اعلام شده الزامی بوده و در زمان ثبت نام اين مدارک اخذ خواهد شد.

2- جزييات و تسهيلات سنی متقاضيان :

مبناي محاسبه حداكثر سن، تا روز چهارشنبه مورخ 1/10/95 می باشد.

مدت خدمت نظام وظيفه انجام شده به حداكثر سن اضافه می گردد.

متقاضيانی كه در شركتهاي پيمانکاري مستقر در فولاد مباركه اشتغال دارند (يا داشته اند) به شرط پرداخت حق بيمه، به ازاي هر سال سابقه يک سال (تا سقف 3 سال) به حداكثر سنی آنان اضافه می شود. اين دسته از داوطلبين می بايست فرم تکميل شده " تاييد سابقه فعاليت در شركت هاي پيمانکار" (قابل تهيه در خدمات پرسنلی پيمانکاران( را به همراه ساير مدارک در روز كنترل مدارک (پس از آزمون كتبی) به همراه داشته باشند.

فرزندان معزز شهدا و جانبازان 25 % و بالاتر كه از طرف بنياد شهيد و امور ايثارگران استان اصفهان معرفی می شوند به ميزان 3 سال به حداكثر سن آنان اضافه می شود. لازم است اين افراد جهت استفاده از تسهيلات سنی، در كليه مراحل آزمون شركت نموده و به بنياد شهيد و امور ايثارگران استان اصفهان مراجعه نمايند.

در هر صورت با احتساب كليه تسهيلات سنی فوق، سن متقاضيان مشاغل اپراتوري از 30 سال و مشاغل كارشناسی از 35 سال نبايد بالاتر باشد.

3- متقاضيان مشاغل رده اپراتوري می بايست بومی يکی از استان هاي اصفهان يا چهار محال و بختياري باشند.

توضيح : متقاضی بومی به فردي اطلاق می گردد كه داراي حداقل يکی از شرايط زير باشد:

الف: محل صدور شناسنامه وي يکی از شهرستان هاي اين دو استان باشد.

ب: محل اخذ ديپلم وي يکی از شهرستان هاي اين دو استان باشد.

مدارک مورد نياز جهت ثبت نام :

  1. تکميل فرم اينترنتی تقاضاي ثبت نام كه می بايست با دقت و صداقت تکميل گردد.
  2. اسکن صفحه اول شناسنامه (در صورت داشتن توضيحات اسکن صفحه توضيحات نيز ضميمه شود)
  3. اسکن مدرک تحصيلی (كه معدل در آن ذكر شده باشد) منطبق با شرايط اطلاعيه
  4. اسکن كارت پايان خدمت نظام وظيفه يا معافيت دائم
  5. توضيح: تاريخ صدور مدرک تحصيلی و كارت پايان خدمت يا معافيت میبايست قبل از تاريخ اتمام مهلت ثبت نام در آزمون( شنبه مورخ 13/9/1395) باشد
  6. اسکن عکس 4*3 جديد ( با مشخصات ذكر شده در سايت ثبت نام )
  7. پرداخت الکترونيکی مبلغ 380000 (سيصد و هشتاد هزار) ريال در وجه دانشکده فنی شهيد مهاجر بابت ثبت نام و شركت در آزمون كتبی از طريق سامانه ثبت نام 

توضيح: امکان عودت وجه ثبت نام واريز شده به هيچ وجه وجود نخواهد داشت.

نحوه ثبت نام و مهلت آن:

  • با توجه به اينکه آزمونها، ارزيابی نتايج، تعيين محل فعاليت و عنوان شغلی پذيرفته شدگان نهايی بر اساس گروه امتحانی انتخاب شده توسط متقاضی انجام می شود لازم است متقاضيان با دقت و با توجه به شايستگی، علاقه، جدول نيازها و شرايط اعلام شده نسبت به انتخاب تنها يک رديف شغلی)يک كد ثبت نام( اقدام نمايند.
  • متقاضيان واجد شرايط می بايست از روز چهارشنبه مورخ3/9/95 تا روز شنبه مورخ 13/9/95 به سامانه www.mohajertc.irمراجعه و اقدام به ثبت نام نمايند
  • لازم است متقاضيان قبل از مراجعه به سامانه )وب سايت( ثبت نام ، نسبت به تهيه مدارک مورد نياز اقدام نمايند.

زمان توزيع كارت و آزمون:

  • متقاضيان می توانند از جمعه 26/9/95 تا يکشنبه 28/9/95 با مراجعه به سامانه ثبت نام نسبت به چاپ كارت ورود به جلسه آزمون اقدام نمايند.
  • آزمون در روزهاي چهارشنبه،پنج شنبه و جمعه مورخ یکم تاسوم دی ماه 95 برگزار خواهد شد.
  • همراه داشتن شناسنامه عکسدار يا كارت ملی در روز آزمون الزامی میباشد.

تذكر مهم: با توجه به اينکه كليه اطلاع رسانی هاي آزمون از طريق سامانه ثبت نام انجام خواهد شد لذا متقاضيان می بايست در طول فرآيند جذب، جهت آگاهی از اطلاعيه ها و نتايج مراحل مختلف ، به صورت مستمر به سامانه فوق مراجعه نمايند و عدم اطلاع داوطلب از مراحل، جزييات يا تغييرات احتمالی آزمون ، موجب هيچ گونه حقی براي وي نمی گردد.

توضيحات مراحل فرآيند استخدام

فرآيند استخدام شامل مراحل زير می باشد:

1- ثبت نام در سامانه و اخذ كد رهگيري

2- آزمون كتبی: آزمون كتبی براي تمام رده هاي شغلی شامل آزمون علمی مبتنی بر سوالات چهار گزينه اي با احتساب نمره منفی می باشد . سوالات علمی با توجه به هر گروه امتحانی و رشته هاي مورد نياز طراحی شده و مفاد درسی مورد آزمون طبق موارد زير می باشد:

رده اپراتوری

منابع آزمون كتبی (دانشی): شامل سه بخش

1- عمومی شامل: زبان انگليسی، آشنايی با مهارت هاي رایانه ای icdl و اطلاعات عمومی با وزن 20%

2- توانايی ذهنی، تحليلی و ادراكی با وزن 30%

3- تخصصی شامل دروس تخصصی مقطع ديپلم با وزن 50% (طبق جدول شماره 2 پیوست)

سوالات استخدامی شرکت فولاد اصفهان رده اپراتوری 


رده كارشناسی

منابع آزمون كتبی (دانشی): شامل سه بخش

1- عمومی شامل: زبان انگليسی، آشنايی با مهارت هاي رایانه ای icdl و اطلاعات عمومی با وزن 20%

2- توانايی ذهنی، تحليلی و ادراكی با وزن 20%

3- تخصصی شامل دروس تخصصی مقطع ديپلم با وزن 60% (طبق جدول شماره 2 پیوست)

سوالات استخدامی شرکت فولاد اصفهان رده کارشناسی

 

3-آزمون مهارت (براي متقاضيان رده اپراتوری ): نفراتی كه حدنصاب آزمون كتبی را كسب نموده اند )چند برابر ظرفيت پذيرش در هر رديف شغلی( به اين مرحله راه می يابند. اين مرحله شامل آزمون مهارتی-علمی رديف شغلی انتخاب شده می باشد.

4- مصاحبه فنی-تخصصی: نفراتی كه حدنصاب آزمون كتبی را كسب نموده اند در مصاحبه فنی-تخصصی شركت می نمايند.

كانون ارزيابی شايستگی (براي متقاضيان رده كارشناسی): نفراتی كه حدنصاب آزمون كتبی را كسب نموده اند )چند برابر ظرفيت پذيرش در هر رديف شغلی( به اين مرحله راه می يابند. اين كانون جهت سنجش شايستگی و صلاحيت هاي حرفه اي به همراه مصاحبه فنی-تخصصی می باشد.

6- طب صنعتی و گزينش: با استخراج نمرات مراحل قبل و محاسبه امتياز نهايی متقاضيان )با احتساب ضريب وزنی هر مرحله( نفرات برتر به تعداد درج شده در اطلاعيه استخدامی جهت انجام معاينات طب صنعتی بدو استخدام و فرآيند گزينش دعوت خواهند شد. در اين مرحله سلامتی و توانايی كامل جسمی و روحی جهت انجام فعاليتهاي شغلی طبق تأييد مركز بهداشت حرفهاي شركت فولاد مباركه ارزيابی می گردد. در صورتی كه متقاضی فاقد شرايط اين مرحله باشد از فرآيند حذف و از نفر بعدي دعوت به عمل می آيد.

7- تشکيل پرونده: نفراتی كه كليه مراحل قبل را با موفقيت طی نمايند جهت تشکيل پرونده )شامل: استعلام مدارک ارائه شده، آزمايش عدم سوءاستفاده از مواد اعتيادآور، عدم سوء پيشينه و ... ( دعوت می شوند.

8- انعقاد قرارداد، شروع به كار و آموزش بدو استخدام: در صورت موفقيت آميز بودن نتايج مراحل قبل، جهت شروع به كار و آغاز دوره كارآموزي در شغل مربوطه از فرد دعوت می شود.

توضيحات و تذكرات اطلاعيه استخدامی:

1- متقاضيان می بايست مدرک تحصيلی ) با در نظر گرفتن رشته، گرايش و معدل( مطابق با جدول نيازها)جدول پيوست( را ارائه دهند و افراد داراي مدارک بالاتر ) به شرط دارا بودن و ارائه مدرک تحصيلی منطبق با شرايط اطلاعيه( می توانند در مقطع پايين تر شركت نمايند. ليکن اين افراد می بايست از ارائه مدارک با مقاطع بالاتر خودداري نمايند.

2- نيازهاي اعلام شده بر اساس ساختار سازمانی مصوب شركت بوده و هرگونه درخواست شخصی مبنی بر تغيير رديف شغلی يا رده شغلی مرتبط با ارتقا تحصيلی فرد پس از جذب، از نظر شركت مردود می باشد.

3- با توجه به استعلام مدرک تحصيلی از مراجع ذي صلاح، به تقاضاي داوطلبان داراي مدرک تحصيلی پايينتر از مدارک اعلام شده در اين اطلاعيه و همچنين مدارک معادل ترتيب اثر داده نخواهد شد.

4- مدارک و مستندات مورد نياز اعلام شده در اين اطلاعيه، تا زمان كنترل مدارک دريافت نمی گردد و با تکيه بر اصل اعتماد و صداقت، اطلاعات اعلام شده از طرف متقاضيان (شامل شرايط اعلام شده در جداول 1، 2 و 3 ) ملاک عمل قرار می گيرد، ولی چنانچه در هر زمان، خلاف اطلاعات اعلام شده توسط متقاضی محرز گردد، از انجام مراحل بعدي محروم و مطابق مقررات با وي رفتار خواهد شد. در صورت شروع به كار از ادامه اشتغال وي جلوگيري شده و قرارداد وي فسخ خواهد گرديد.

5- كاركنان شاغل در شركت فولاد مباركه كه داراي مدرک تحصيلی منطبق با نيازهاي اعلام شده در جدول نيازها هستند و متقاضی پذيرش مدرک خود می باشند، جهت ارزيابی می بايست در فرآيند جذب ثبت نام و در آزمون ها شركت نمايند.

ضريب توضيح: نمره كتبی فرزندان معزز شهداي مشمول اين بند با ضريب 2/1 محاسبه و ساير كاركنان با ضریب 15/1 محاسبه شده و در صورت قرار گرفتن در حدنصاب، به مرحله بعد راه می يابند.

6- متقاضيانی كه قبلاً در آزمونهاي جذب نيروي فولاد مباركه شركت نموده و پذيرفته نشدهاند، در صورت تمايل و داشتن شرايط لازم میتوانند مطابق مفاد اين اطلاعيه مجدداً در اين آزمون شركت نمايند و هيچ تقاضاي ديگري معتبر نخواهد بود.

7- معاينات طب صنعتی و آزمون هاي توانايی جسمی و روحی با معيار توانمندي فردي براي فعاليت در مشاغل مورد نياز صورت می پذيرد. لذا عدم موفقيت در اين مرحله به منزله منتفی شدن فرآيند جذب می باشد.

8- متقاضيان بومی شهرستان مباركه و فرزندان كاركنان شاغل و بازنشسته فولاد مباركه در شرايط مساوي در اولويت جذب قرار خواهند گرفت.

9- نيازهاي استخدامی در رديف هاي اعلام شده در مقطع ديپلم پس از اعمال سهميه بنياد شهيد و امور ايثارگران استان اصفهان كه داراي شرايط عمومی استخدام می باشند، تامين خواهد شد. لذا براي متقاضيان ايثارگري كه در تمامی مراحل فرآيند جذب )از جمله كتبی، مهارت و ...( شركت نموده و حداقل 83 % نمره آخرين فرد راه يافته به مرحله بعد را كسب نموده و سپس از طرف بنياد شهيد استان اصفهان در ليست سهميه قرار بگيرند سهميه مربوط به ايثارگران براي آنها لحاظ خواهد شد. لازم به ذكر است سهميه مذكور صرفا در مقطع ديپلم اعمال خواهد شد. اين گروه از داوطلبان لازم است وضعيت ايثارگري خود را در فرم تقاضانامه ثبت نام در سامانه مربوطه مشخص نمايند.

10-ايثارگرانی كه در خارج از حوزه فعاليت بنياد شهيد و ايثارگران استان اصفهان قرار دارند می بايست به اداره استان مربوطه مراجعه نمايند تا هماهنگی لازم با اداره بنياد شهيد و ايثارگران استان اصفهان صورت پذيرد.

11- تعيين محل اشتغال پذيرفته شدگان نهايی بر اساس نياز در هريک از واحدهاي شركت يا تابعه، در اختيار شركت فولاد مباركه بوده و قابل تغيير نمی باشد. محدوده جغرافيايی سکونت براي متقاضيان، حوزه سرويسهاي عمومی اياب و ذهاب فعلی شركت میباشد و شركت فولاد مباركه هيچگونه تعهدي در قبال ارائه سرويس اياب و ذهاب به افرادي كه خارج از اين محدوده ساكن می باشند را نخواهد داشت و هيچ گونه مسير سرويس دهی يا ايستگاه جديدي اضافه نخواهد شد.

توضيح: محدوده سرويس دهی شامل: اصفهان، شهركرد، بروجن، بلداجی، فرخ شهر، مباركه، شهرضا، شاهين شهر، زرين شهر، سپاهان شهر، بهارستان، فولادشهر، نجف آباد، باغ بهادران، خمينی شهر، كليشاد، زازران، ولاشان، چمگردان، سده لنجان، ورنامخواست، ديزيچه، صفاييه، قهنويه، حسن آباد، دهنو، كركوند، مجلسی، طالخونچه، دهاقان، پوده، خوراسگان، سياهبوم، يزدآباد، سفيد دشت، چرمهين، كچوييه، سهر و فيروزان، كليسان، كافشان، زفره، دهسرخ، اراضی، باغملک، لنج، زيبا شهر، نکو آباد، اسماعيل ترخان، وينيچه، لاو حوض ماهی، قميشلو، درچه، سورچه، قهه، يزدان شهر، قهدريجان، قلعه لايبيد، قلعه قاسم، علی آباد جمبزه ، حسين آباد كرسگان و اميرآباد يزدانشهر می گردد.

پیوست شماره 2- جدول رشته ها و مواد امتحانی در رده اپراتوری (دیپلم)

append2.pdf [حجم: 217.75 کیلوبایت]

پیوست شماره 3- جدول رشته ها و مواد امتحانی در رده کارشناسی

append3.pdf [حجم: 123.21 کیلوبایت]

برای مراجعه به سایت ثبت نام شرکت فولاد اصفهان کلیک کنید

سوالات استخدامی شرکت فولاد اصفهان رده اپراتوری 

سوالات استخدامی شرکت فولاد اصفهان رده کارشناسی

برای عضویت در کانال اخبار استخدام اصفهان در تلگرام کلیک کنید

برای عضویت در کانال اخبار استخدام چهارمحال بختیاری در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان, استخدام اپرداتور, استخدام کارشناس, استخدام دیپلم اصفهان, استخدام دیپلم چهارمحال بختیاری, استخدام لیسانس اصفهان, استخدام لیسانس چهارمحال بختیاری, سوالات استخدامی شرکت فولاد, استخدام شرکت فولاد
منبع خبرسایت شرکت فولاد مبارکه اصفهان
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی