سایت کاریابی جویا کار

ایجاد اشتغال برای ۲۷۰ نفر در کهگیلویه وبویراحمد با تسهیلات صندوق کارآفرینی امید

دسته بندي: اخبار / استخدام / اخبار حوزه اشتغال
22 آبان

: مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد از ایجاد اشتغال برای ۲۷۰ نفر در این استان از طریق حمایت‌های و تسهیلات صندوق کارآفرینی و امید خبر داد.
ارسلان حسن پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یاسوج با  بیان اینکه این صندوق از طرح‌ها و ایده‌هایی که سبب رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در این استان شود حمایت و نسبت به پرداخت تسهیلات به آنها اقدام می‌کند، اظهار داشت: صندوق کارآفرینی امید استان در دوسال گذشته ۱۰۰ درصد اعتبارات را جذب نموده است.
مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد: ۹۰ طرح اقتصاد مقاومتی حمایت شده توسط صندوق کارآفرینی امید در روستاهای شهرستان کهگیلویه ودنا در هفته گذشته با حضور مسئولان محلی افتتاح و مورد بهره‌بهرداری قرار گرفت.
حسن پور عنوان کرد:  تمام تسهیلاتی که در صندوق کارآفرینی پرداخت می گردد از نوع قرض الحسنه و در راستای اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی است.
وی با بیان اینکه در ۶ ماهه نخست امسال بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال در حوزه اقتصاد مقاومتی تسهیلات کم بهره پرداخت شده است، تصریح کرد: تا پایان امسال پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی تا ۱۵۰ درصد افزایش می‌یابد.
حسن پور با اشاره به اینکه اعتبار ابلاغی استان در ابتدای امسال ۱۷۳ میلیارد ریال بود، اظهار داشت: در سفر اخیر هیئت دولت و مدیر عامل صندوق کارآفرینی به کهگیلویه وبویراحمد  ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار به استان تخصیص داده شد.
مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه با افزدون این میزان اعتبار  صندوق نسبت به ابتدای سال  رشد ۹۲.۴ درصدی داشته است، خاطرنشان کرد: کل این اعتبارات تاکنون به استان تخصیص یافته و این در حالی است که در سال ۹۲ اعتبار صندوق ۱۰۰ میلیارد ریال بود.
حسن پور خاطرنشان کرد: همزمان با حضور کاروان تدبیر وامید در استان کهگیلویه وبویراحمد در سال جاری  تسهیلات به ۸۰ طرح کارفرمایی و پشتیبان توسط صندوق کارآفرینی امید پرداخت شد که در نتیجه این حمایت ۲۷۰ نفرمشغول به کار شدند.
وی با بیان اینکه بیش از ۱۷ هزار درخواست مردمی در سفر هیئت دولت به استان به این صندوق ارسال شده است، گفت: درخواست‌های مردمی که به صندوق کارآفرینی امید ارسال شده است بر حسب اولویت در دست اقدام هستند.

 برای مشاهده آخرین اخبار استخدام صندوق کارآفرینی امید اینجا کلیک نمایید

منبع خبرنیازمندیهای همشهری
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی