سایت کاریابی جویا کار

استخدام مترجم در تمامی استان ها-غیر حضوری

دسته بندي: اخبار / استخدام / آزمون استخدامی جدید
9 آذر
استخدام مترجم در تمامی استان ها-غیر حضوری
مرکز خدمات ترجمه شما به منظور تامین پرسنل مورد نیاز خود و در راستای ایجاد شغل برای جوانان این مرز و بوم اقدام به استخدام مترجم انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی بصورت غیر حضوری و دورکاری نموده است.

مترجمین محترم لطفا در نظر داشته باشید، پس از مراجعه به وبسایت رسمی مرکز ترجمه، فرم استخدام مترجم را بصورت کامل و دقیق تکمیل نموده و از صحت اطلاعات اطمینان حاصل نمایید، لطفا تنها مترجمینی اقدام به ارسال فرم استخدام نمایند که توانایی لازم برای همکاری بصورت غیر حضوری را دارا باشند و همچنین تخصص و سابقه کافی در امر ترجمه و تایپ را داشته باشند. پس از پذیرش در "آزمون رایگان " و "آنلاین” مرکز ترجمه و همچنین پذیرش شرایط ، همکاری آغاز می گردد.
از مزایای همکاری با مرکز خدمات ترجمه شما می توان به تامین ترافیک کاری مناسب در تمام فصول سال، تسویه حساب به موقع و صدور صورت حساب، درجه بندی مترجمین و تفاوت در حق الترجمه ها، افزایش مستمر حق الترجمه، ارسال سفارش بر اساس تخصص و توانایی مترجمین را نام برد.
توجه ویژه: فقط مترجمینی که فرم استخدام را تکمیل نمایند مجوز شرکت در آزمون را خواهند داشت، در نتیجه به پیام ها، تماس ها و ایمیل ها با مضمون استخدام ترتیب اثر داده نخواهد شد، شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز در آزمون آنلاین مرکز ترجمه شرکت نموده و فرآیند استخدام را طی نمایید. همواره سربلند باشید.
مرکز خدمات ترجمه شما_واحد امور پرسنل

فرم استخدام

برای عضویت در کانال ویژه های استخدام در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: استخدام مترجم, مترجم, مترجم انگلیسی, مترجم عربی
منبع خبرshomatrans.com
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک

...ehsan در 7/10/1395 - 19:20 نوشته:

قابل توجه !
برای ترجمه 500 کلمه + تایپ همزمان! در مدت زمان مشخص فقط دو سه هزار تومن میدن !!!
این اطلاعات رو بعد از ثبت نام و قبولی در آزمون میگن !
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی