سایت کاریابی جویا کار

جزییات مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

دسته بندي: اخبار / استخدام / آزمون استخدامی جدید
7 دی

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش از اعلام جزییات برنامه زمانبندی استانی برای انجام مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش خبر داد و گفت: تلاش می کنیم تا پایان این ماه بررسی مدارک و مصاحبه را به اتمام برسانیم.
حسن حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی و آموزش و پرورش در شب گذشته اظهار کرد: اطلاعیه‌ای از طریق سازمان سنجش منتشر شده و پذیرفته شدگان می‌توانند با کلیک بر روی استان خود از جزئیات برنامه زمانبندی مطلع شوند.
وی ادامه داد: در این برنامه زمانبندی مشخص شده هر کدام در چه روزی، چگونه و با چه مدارکی باید برای تشکیل پرونده و مصاحبه مراجعه کنند.
مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تعداد سهمیه‌های استانی متفاوت است و ممکن است مصاحبه ها در یک استان ۲۰ روز و در استان دیگر دو روزطول بکشد عنوان کرد: اما تلاش می کنیم بررسی مدارک و مصاحبه حدود سه برابر ظرفیت پذیرفته شدگان آزمون استخدامی را تا پایان دی ماه به اتمام برسانیم.
حسینی درباره شکایات احتمالی شرکت کنندگان گفت: افراد اگر شکایتی دارند از طریق سازمان سنجش اقدام کنند. ما در آموزش و پرورش پاسخگوی برگزاری آزمون و شکایات ها نیستیم زیرا تصرفی در برگزاری آزمون نداشتیم.

برای عضویت در کانال ویژه های استخدام در تلگرام کلیک کنید

منبع خبرخبرگزاری ایسنا
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک

محمدرسول در 9/10/1395 - 00:45 نوشته:

سلام
دررابطه با نحوه ی انتخاب سوال داشتم
کترنامه ی من نتیجه رو فقط در اولویت اول زده
میخواستم بدونم در اولویتهای بعدی هم لحاظ شده با نه؟؟؟
ممنون میشم جواب بدید
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی