سایت کاریابی جویا کار

استخدام قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص)

دسته بندي: اخبار / استخدام / آزمون استخدامی جدید
12 دی
استخدام قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص)

 

استخدام قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) 

قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ارتش از دارندگان مدرک دکترا در رشته های مشروحه زیر به صورت کارمندی داوطلب مرد می پذیرد.

قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظورتأمین کادر هیئت علمی دانشگاه خاتم الانبیا (ص) از دارندگان مدرک دکترا در رشته های مشروحه زیر به صورت کارمندی پیمانی داوطلب مرد می پذیرد.

الف) شرایط جذب:
شرایط عمومی:
۱-تابعیت جمهوری اسلامی ایران ۲- متدین به دین مبین اسلام و اعتقاد و التزام به ولایت فقیه و احکام اسلامی ۳- نداشتن سوء پیشینه کیفری،سیاسی و اخلاقی ۴- عدم سابقه اعتیاد به مواد مخدر و محرومیت از خدمات دولتی۵- داشتن سلامت روانی و جسمانی برابر گواهی اداره بهداشت و درمان(حداقل قد۱۶۰ سانتیمتر)۶- موفقیت در آزمایش های ورودی برابر مقررات استخدامی ۷- داشتن مدرک­ فارغ­التحصیلی معتبر در رشته‌های مورد نیاز۸- نداشتن تعهد خدمت به سازمان‌های دولتی و غیردولتی به صورت رسمی، آزمایشی و یا پیمانی.
شرایط اختصاصی
حداکثر سن داوطلبان ۴۰ سال تمام (متولدین ۱۱/۱۰/۱۳۵۵به بعد) می باشد.
تبصره: داوطلبانی که خدمت دوره ضرورت را انجام داده اند طول مدت دوره به حداکثر سن آنان اضافه خواهد شد.
استخدام مشمولین وظیفه عمومی مستلزم ارایه مدرکی دال بر رسیدگی به وضع مشمولیت آنان از اداره وظیفه عمومی می‌باشد. (استخدام مشمولین غایب و دارندگان کارت معافیت پزشکی ممنوع است).
فرزندان معظم شهدا، جانبازان و آزادگان از کار افتاده کلی با ارائه مدرک معتبر از شرط سن و معدل معاف می باشند.
فرزندان کارکنان نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران از امتیاز های مصوب برخوردار می شوند.

ب) امتیازها:
داوطلبان در صورت تغییر وضعیت به هیئت علمی وزارتی تابع قوانین و مقررات وزارت علوم و فناوری از نظر حقوق و مزایا خواهند بود.
داوطلبان در طول مدت خدمت پیمانی از حقوق و مزایا و امتیازات برابر قوانین و مقررات ارتش جمهوری اسلامی ایران همانند بیمه خدمات درمانی برای خود عائله تحت تکفل (تنها همسر و فرزند مستخدم)،کارت اعتباری خدمات حکمت کارت ،بیمه عمر و سایر خدمات رفاهی برابر مقررات و ضوابط موجود بهره مند می‌گردند.

ج) نحوه جذب و استخدام:
پس از ثبت نام داوطلبان صلاحیت عمومی آنان در هیئت اجرایی جذب ارتش جمهوری اسلامی ایران بررسی می گردد.
داوطلبان حائز شرایط حداقل ۲ ترم تحصیلی به صورت مدرس مدعو غیر سازمانی در دانشگاه خاتم الأنبیاء (ص) بکارگیری شده تا فرصت فعالیت های آموزشی و پژوهشی برای آنان فراهم گردد.
پس از کسب شرایط صلاحیت علمی (حداکثر ۲ سال)توسط داوطلبان بررسی صلاحیت علمی داوطلبان بر اساس مدارک و مستندات ارائه شده در هیئت اجرایی جذب انجام و در صورت تایید و کسب امتیازات لازم ،سوابق جهت صدور حکم هیئت علمی پیمانی به وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ارسال می‌گردد.
در صورت صدور حکم پیمانی توسط وزارت پیش گفته هم زمان حکم استخدام پیمانی داوطلبان در ارتش نیز صادر و از آن تاریخ بمدت ۲ تا ۴ سال فرصت خواهند داشت تا اقدامات لازم جهت تبدیل وضعیت رسمی به آزمایشی را انجام دهند ( تا قبل از دریافت حکم هیئت علمی پیمانی وزارتی فعالیت حق التدریس داوطلبان تمدید یا به صورت قراردادی ادامه ی همکاری خواهند داد)
در صورت عدم احراز شرایط عضویت هیئت علمی سازمان مجاز است به خدمت پیمانی داوطلبان خاتمه دهد.
برای داوطلبان دوره کوتاه مدت کارمندی (آشنایی با ارتش) پیش بینی و اجرا خواهد شد.
متقاضیان استخدام که قبلا دارای سابقه خدمت پیمانی در نیروهای مسلح بوده‌اند، واجد شرایط استخدام مجدد به صورت پیمانی نمی‌باشند.

د)مدارک مورد نیاز برای ثبت نام:
۱- دو قطعه عکس ۴×۳
۲-روگرفت کارت ملی و شنا سنامه از تمام صفحات
۳-روگرفت کا رت پایان خدمت و یا گواهی اشتغال به خدمت یا کارت معافیت دائم غیر پزشکی و یا برگه اعزام به خدمت.
تبصره: فارغ التحصیلان نیمه اول سال جاری به علت برخورداری از معافیت تحصیلی، از ارائه مدرک یاد شده معاف می باشند.
۴- روگرفت مدرک تحصیلی .
۵- خانواده درجه یک شهدا،جانبازان،آزادگان،فرزندان نظامی و بسیجیان فعال، روگرفت مدرک معتبراز سازمان مربوطه را جهت برخورداری از
امتیازات مصوب ارسال نمایند.
۶-دارندگان مدارک تحصیلی که مشمول طرح نیروی انسانی می باشند ، باید گواهی اتمام طرح خود و یا معافیت ازآن راهنگام ثبت ‍‍‍‌نام ارائه نمایند.

ه) نحوه ثبت نام:
۱- مهلت ثبت نام برای داوطلبان از۱۱/۱۰/۹۵الی ۲۰/۱۱/۹۵ بوده و داوطلبان می توانند مدارک خود را به همراه تلفن تماس، از طریق پست به نشانی:
تهران ، اتوبان بسیج مستضعفین ، سه راه تختی ، اتوبان هجرت ، قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص)آجا – معاونت نیروی انسانی – مدیریت
گزینش و استخدام- کد پستی :۱۷۸۱۹۹۸۱۱۱ ارسال نمایند.
۲- به مدارکی که پس از تاریخ تعیین شده واصل شده باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

ردیف مدرک رشته/گرایش تعداد جنسیت
۱ دکتری مکانیک(طراحی کاربردی، ارتعاشات،تبدیل‌انرژی) ۱ مرد
۲ دکتری برق (مخابرات وقدرت) ۲ مرد
۳ دکتری زبان انگلیسی ۱ مرد
۴ دکتری فرماندهی و کنترل ۱ مرد
 
 

برای عضویت در کانال ویژه های استخدام در تلگرام کلیک کنید

منبع خبرخبرگزاری ایسنا
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی