سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

اعلام زمان ثبت نام در آزمون استعدادهای درخشان

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
24 بهمن

بر اساس اطلاعات خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ به گفته معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان قزوین این آزمون ویژه دانش اموزان پایه هفتم و دهم متوسطه است و ثبت نام تا سوم اسفند ادامه دارد .

سعید پای نبرد اضافه کرد : دانش آموزان می توانند با ورود به سایت azmoon.Medu.ir ثبت نام کنند و هزینه ثبت نام هم 165 هزار ریال است .

پای نبرد ، زمان برگزاری آزمون ورودی پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان را 14 اردیبهشت و پایه دهم را 15 اردیبهشت به صورت همزمان با کشور اعلام کرد .

وی ادامه داد : سهمیه ورودی برای پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان دخترانه و پسرانه شامل 16 نفر رشته ریاضی ، 16 نفر رشته تجربی و20 نفر رشته انسانی است و همچنین مجموع سهمیه ورودی پسران و دختران برای پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان 120 نفر است .

به گفته معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان : منابع امتحانی برای داوطلبان پایه هفتم شامل استعداد تحلیلی، قرآن و تعلیمات دینی و اخلاق، فارسی، مطالعات اجتماعی، تفکر و پژوهش، علوم تجربی و ریاضی و برای پایه دهم شامل استعداد تحلیلی، قرآن و معارف اسلامی، زبان و ادبیات اسلامی، مطالعات اجتماعی، علوم تجربی و ریاضیات است .
پایان /.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

منبع خبرباشگاه خبرنگاران - آموزش و پرورش
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی