سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

برخی از مدارس استان فارس فردا تعطیل است

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
26 بهمن

بر اساس اطلاعات گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حمیدرضا شعبانی رئیس اداره اطلاع‎رسانی آموزش و پرورش استان فارس گفت: با توجه به درخواست فرمانداران برخی از شهرستان‎های استان و تصویب و اعلام ستاد مدیریت بحران استان برخی مدارس در برخی شهرستان‎های استان فارس در روز سه شنبه 26 بهمن تعطیل شد.

شعبانی ادامه داد: با توجه به بارندگی اخیر و اعلام ستاد مدیریت بحران استانداری فارس در شهرستان جهرم تمامی مدارس فقط 3 روستای طغر، امیرسالار و سیف‎آباد بخش خفر و مدارس پیش دبستانی و دبستان در بخش‎های سیمکان، کردیان، بخش مرکزی و شهرجهرم در نوبت صبح تعطیل است.

وی ادامه داد: در شهرهای لامرد و مهر مدارس پیش دبستانی و دبستان در نوبت صبح تعطیل است و در شهرستان خنج نیز مدارس تمام دوره‎های تحصیلی در کل شهرستان در نوبت صبح تعطیل است.

شعبانی خاطر نشان کرد: در شهر گراش مدارس تمام دوره‎های تحصیلی روستاهای این شهرستان در نوبت صبح تعطیل است و در شهرستان داراب به جز شهر داراب و شهر «جنت‎شهر» مدارس نوبت صبح تمام مقاطع تحصیلی بخش‎ها و روستاهای داراب تعطیل است.

رئیس اداره اطلاع‎رسانی آموزش وپرورش فارس گفت: در شهرستان قیروکارزین به جز شهر قیر مدارس تمام مقاطع تحصیلی نوبت صبح تعطیل است و در شهرستان زرین دشت تمامی مدارس پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول دبیرستان در شیفت صبح تعطیل است.

وی گفت: این اطلاعیه ساعت ۲۱ دوشنبه‌شب صادرشده و احتمال اینکه تکمیل‌تر شود نیز وجود دارد.

به گفته شعبانی اطلاعیه‌های جدید به اطلاع مدیران مدارس، همکاران فرهنگی و اولیای دانش آموزان خواهد رسید.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

منبع خبرباشگاه خبرنگاران - آموزش و پرورش
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی