سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

بوشهری‌ها در اجرای طرح سرشماری پیشتاز کشور باشند

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / سرشماری
9 مهر

بر اساس اطلاعات ، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر چهارشنبه در همایش سرشماری عمومی نفوس و مسکن با مشارکت مدیران مدارس استان بوشهر اظهار داشت: همه باید در این سرشماری مشارکت داشته باشند و در ارائه اطلاعات دقت لازم صورت گیرد.

وی به نقش بسیار مهم آمار و اطلاعات در برنامه‌ریزی و مدیریت اشاره کرد و ادامه داد: تدوین سند برنامه‌ریزی و نقشه‌های توسعه نیازمند داشتن اطلاعات و آمار دقیق است که به توسعه پایدار و پیشرفت‌های مناسب منجر شود.

امام جمعه بوشهر به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر گناه کبیره بودن آمارهای اشتباه اشاره کرد و ادامه داد: در صورتی آمار به صورت صحیح ارائه و جمع‌بندی نشود، صدمات زیادی به کشور وارد می گردد.

وی با بیان اینکه مراجع تقلید ارائه آمار غلط و اشتباه را حرام می‌دانند، تصریح کرد: بوشهر از استان‌های برتر در فناوری اطلاعات و دسترسی به اینترنت است و در سرشماری نیز باید بر اساس همین ظرفیت‌ها پیشتاز باشد.

آیت‌الله صفایی بوشهری خواستار دقت نظر آمارگیران در استخراج صحیح آمار شد و ادامه داد: ارائه آمار ناصحیح باعث می گردد تا نظام برنامه‌ریزی دچار اختلال شود.

وی خواستار افزایش مشارکت مردم استان بوشهر در تکمیل فرم سرشماری عمومی نفوس و مسکن از طریق اینترنت شد و ادامه داد: استان بوشهر در بسیاری از موقعیت‌ها و عرصه‌ها در کشور برتر است و امیدواریم در سرشماری نیز از استان‌های برتر باشد.

امام جمعه بوشهر همچنین خواستار مشارکت و همراهی گسترده فرهنگیان دراین برنامه شد و بیان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته در زمینه تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان، رتبه دانش‌آموزان استان بوشهر در قبولی دانشگاه‌های کشور بهبود یافته است.

منبع خبرخبرگزاری مهر - سرشماری سال 95
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی