سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

رویه مشارکت دستگاههای اجرایی در سرشماری مورد ارزیابی قرار بگیرد

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / سرشماری
13 مهر

بر اساس اطلاعات ، به نقل از استانداری هرمزگان، جاسم جادری در نشست ستاد سرشماری استان هرمزگان، اظهار داشت: از مسئولان مربوطه می‌خواهیم رویه مشارکت دستگاه های اجرایی در سرشماری را مورد ارزیابی قرار دهند.

وی با بیان اینکه هرمزگان در سرشماری اینترنتی در حال حاضر در رده نهم کشور قرار دارد، ادامه داد: برای ثبت خانوارهای مرتبط با دستگاه‌های دولتی به صورت اینترنتی انجام شود تا شاهد ثبت به موقع آمار سرشماری باشیم.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه موفقیت در اخذ آمار سرشماری به صورت اینترنتی به عنوان یک شاخص توسعه در آمار جهانی به شمار می‌رود، تصریح کرد: انتظار این است که خانواده دولت و نیروهای مسلح در این امر پیش قدم شوند.

جادری خاطرنشان کرد: فرمانداران به عنوان روسای ستاد سرشماری باید با تمرکز بیشتری در این مبحث کار کنند.

مدیر اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن هرمزگان نیز در این نشست، اظهار داشت: هرمزگان با ثبت پنج درصد از مجموع آمار در حال حاضر در رتبه نهم سرشماری اینترنتی کشور قرار دارد و این در حالیست که استانی همانند بوشهر در رتبه نخست با ثبت ۱۴ درصد از مجموع کل خانوارها دارد.

صالح دریانورد با بیان اینکه در آموزش و پرورش بوشهر، طرح های تشویقی برای دانش‌آموزان در صورت ترغیب والدین به شرکت در سرشماری گذاشته است، اضافه کرد: می‌توان در هرمزگان نیز چنین طرح‌هایی را اجرایی کرد.

منبع خبرخبرگزاری مهر - سرشماری سال 95
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی