سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

پاسخ رئیس کانون زبان ایران به سوالاتی پیرامون افزایش شهریه

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی
1 اسفند | بازدید: 8421 نفر
پاسخ رئیس کانون زبان ایران به سوالاتی پیرامون افزایش شهریه
افزایش شهریه کانون زبان ایران سوالات زیادی را بین زبان آموزان و والدین آن ها به وجود آورده است و این عزیزان از طرق مختلف مانند ارسال نامه به دفتر ریاست کانون زبان، درج نظر در سایت و... نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را نسبت به این موضوع مطرح کرده اند. در مطلبی که در سایت در مورد کانون زبان می باشد زبان آموزان اولیای آنهان سوالاتی را نسبت به افزایش شهریه پرسیده بودند. تصمیم گرفتیم این سوالات را بدون هیچ کم و کاستی با علیرضا جلالی، رئیس کانون زبان ایران مطرح کنیم و پاسخ ایشان را نسبت به این موضوع جویا شویم.


همانگونه که واقف هستید حقوق اولیای شاغل و یا مستمری بگیر سالی یک بار به میزان معین افزایش پیدا می کند، آیا غیر از این است که افزایش هزینه های زندگی مانند شهریه نیز باید تابع ضریب افزایش حقوق باشد؟

در پاسخ به این سوال باید بگویم که کانون زبان ایران هم بیش از یک بار در سال شهریه را افزایش نمی دهد، حتی ما تمام سعی و تلاش مان را به کار می گیریم تا با صرفه جویی و سخت گیری به خود، افزایش شهریه نداشته باشیم؛ همانطور که در سه سال متوالی نیز هیچ گونه افزایش شهریه ای را اعلام نکردیم. در سال 91 برای سه ترم افزایش شهریه نداشتیم و فقط برای ترم زمستان این افزایش اعلام شد. در سال 92 نیز ترم بهار را بدون افزایش شهریه گذراندیم، اما برای ترم تابستان مجبور به افزایش شهریه شدیم. انتظار داشتیم به خاطر این روحیه مشتری مداری مورد تقدیر اولیای محترم قرار بگیریم.


مگر غیر از این است که کانون زبان ایران تابع نظام آموزشی و تحت نظر دولت است؟

افزایش شهریه ها تابع ضریب افزایش دولت نیست بلکه تابع هزینه های موجود در کانون زبان است! چرا که کانون زبان هیچ گونه کمک دولتی دریافت نمی کند و اگر این چنین بود در آن سه سال متوالی که شهریه را افزایش ندادیم می بایست مطابق افزایش حقوق دولت، ما نیز افزایش شهریه می داشتیم و اگر این چنین می کردیم اکنون شهریه ها از 100 هزارتومان نیز گذشته بود!

برای عضویت در کانال کافی نت ها در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: افزایش شهریه کانون زبان, سایت ثبت نام اینترنتی کانون زبان ایران, سایت ثبت نام اینترنتی کانون زبان, کانون زبان, کانون زبان ایران, سایت ثبت نام در کانون زبان ایران, سایت اعلام نتایج کانون زبان ایران
منبع خبرسایت کانون زبان ایران
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک

vh در 14/01/1396 - 20:00 نوشته:

همین شمایید که پول ملت به بهانه های مختلف می چاپید بد می حرف از مشتری مداری هم میزنید.خیلی میز و صندلی درست حسابی گذاشتید تو کلاساتون یا خیلی کولر و بخاریای کلاسا کار می کنن.یا همه کلاسا هوشمند هستند که خودتونو مستحق افزایش شهریه می دونید.این افزایش شهریه ها همش الکی

ارشک در 11/03/1396 - 16:54 نوشته:

درخیلی از استانهاوشهرستانها ازجمله استان فارس وبالاخص تنها کانون زبان ایران درشهر لارستان کلاسهای اموزشی از امکانات اموزشی ورفاهی مناسبی مثل تخته هوشمندو میزوصندلی وهمچنین سیستمهای روشنایی وبرودتی وحرارتی مناسب وجودندارد واصولا کلاسها از نظر فضا مطلوبیت مناسبی ندارندوکلاسهای زبان دریک مدرسه بسیارقدیمی ونامناسب برگزارمیشود. چرامسئولین کشوری ،استانی وشهرستانی این کانون باتوجه به شهریه بالایی که از والدین زبان آموزان اخذمینمایندبه فکر ساخت یاخرید یک مجموعه مناسب وآبرومند که قطعا موجب ارتقاء ایمنی وهمچنین جذب بیشترزبان آموزان جدیدنیز میباشد نیستند؟دراین شهرستان باکمی تلاش میتوان ازطریق جذب کمک خیرین به این مهم دست یافت.

شیما در 15/04/1397 - 22:26 نوشته:

ببخشید جنا ب لار الان تغییر کرده تو مدرسه مکتب الزهرا نیست...درسته که عالیی نیست ولی خانم فردنیان خعللییی زحمت میکشن حقشون نیس این حرفا!

مریان در 21/06/1397 - 13:10 نوشته:

متاسفانه باید به عرضتون برسونم من ووقعا پشیمون شدم ازاینکه دخترمو اوردم زبان ایران اینجا شهرستان داراب نه تو تدریسشون خوب هستن نه کادر دفتری خوبن و خوش اخلاق انگار یکیشون رییس جمهوره یکی دیگشون معاونشون. اخه این چه وضعه نه تلفنی کار ادمو راه میندازن نه اینکه وقتی میریم ا نجا درست به حرف ادم گوش میکنن. شهریه ها که یتیکه دارید میبرید بالا اتگار جاهای دیگه نمیتونن اینکارو کنن!!! زبانکده های دیگه بااینکه فضای فوق العاده بهتری نسبت به اینجا داره حتی سرویس بهداشتی. بچه من از لحظی که میره کلاس تا برمیگرده حتی نمیتونه بره دسشویی دستاشو بشوره چه برسه به... واقعا باعث تاسفه ولی شهریشون هنوز مثل روز اوله و لااقل میفهمیم دوماهه یکبار چقد باید پرداخت کنیم نه اینکه منتظر باشیم ببینیم این ماه دیگه چه خوابی برامون دیدن.

mahdieh tm در 22/04/1398 - 20:39 نوشته:

کاش اونقدر که پرداخت سریع شهریه قبل از تعیین کلاس براتون مهم بود ،وقت و هزینه های دیگه زبان آموز هم براتون مهم بود که با برنامه ریزی اشتباه و تغییر اون بعد از ۴ جلسه از شروع کلاس تمام برنامه ریزی آدمو بهم نزنید و بعدش هم راحت به زبان آموز گفته بشه مشکل ما نیست. واقعا متاسفم
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی