سایت کاریابی جویا کار

اعزام مشمولان خدمت سربازی در گیلان

دسته بندي: اخبار / استخدام / گیلان
16 فروردین

: معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی گیلان از اعزام مشمولان کاردانی، دیپلم و زیر دیپلم دارای برگ آماده به خدمت در ۱۹ فروردین‌ماه جاری در این استان خبر داد.
بر اساس اطلاعات از رشت به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس گیلان، سیدحسن صدر ممتاز اظهار کرد: ۱۹ فروردین‌ماه جاری مشمولان زیر دیپلم، دیپلم و فارغ‌التحصیلان کاردانی دانشگاه‌ها به مراکز آموزش خدمت سربازی اعزام می‌شوند.
وی، اعزام مشمولان مذکور را طبق مکان و زمان مشخص شده در برگ‌های اعزام عنوان کرد و ادامه داد: طبق ماده ۵۸ قانون وظیفه عمومی برای مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنها تا سه ماه باشد، سه ماه اضافه خدمت محاسبه شده و برای مشمولانی که غیبت اولیه آنها بیشتر از سه ماه باشد شش ماه اضافه خدمت لحاظ می گردد.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنها بیش از یک‌سال باشد به غیر از شش ماه اضافه خدمت فراری محسوب شده و به مراجع قضایی معرفی می‌شوند، تصریح کرد: در اجرای دستورالعمل صادر شده از طرف سازمان وظیفه عمومی ناجا، سربازان متأهل پس از سپری کردن دوره آموزشی رزم مقدماتی در مراکز آموزش ناجا ادامه خدمت خود را در استان محل سکونت سپری می‌کنند.

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال اخبار استخدام گیلان در تلگرام کلیک کنید

منبع خبرنیازمندیهای همشهری
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی