سایت کاریابی جویا کار

اشتغال بالغ بر ۱۲ هزار نفر در ناوگان حمل و نقل گیلان

دسته بندي: اخبار / استخدام / گیلان
24 آذر

خبرگزاری ایلنا: مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گیلان از اشتغال بالغ بر ۱۲ هزار نفر در ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی این استان خبر داد.
اشتغال بالغ بر ۱۲ هزار نفر در ناوگان حمل و نقل گیلان/ صادرات بیش از ۲۹۷هزار تن کالا از مرز آستارا / جابجایی بیش از ۴ میلیون نفر مسافر
بر اساس اطلاعات خبرنگار ایلنا از رشت، ناصر آل‌محمدی شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این استان  ۱۶۷ شرکت و موسسه حمل نقل کالا، ۱۱۳ شرکت حمل نقل مسافر، ۲ شرکت حمل‌و‌نقل بین‌المللی کالا و یک شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی مسافر مشغول به فعالیت هستند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه ۸۸۸۳ ناوگان حمل نقل عمومی در گیلان مشغول فعالیت هستند، تشریح کرد: از این تعداد  ۳۰۳۴ دستگاه بخش مسافر، ۱۸۹ دستگاه اتوبوس، ۸۲۹ دستگاه مینی‌بوس، ۲۰۱۶ دستگاه سواری و ۵۵۴۹ دستگاه ناوگان بار در حمل نقل عمومی مشغول هستند. همچنین حدود ۱۲۰۲۴ راننده فعال حمل و نقل عمومی استان گیلان مشغول به کار هستند.
آل‌محمدی گفت: در ۸ ماه سال‌جاری حدود ۴ میلیون نفر مسافر توسط ۴۹۰ هزار دستگاه وسیله نقلیه عمومی جابه‌جا شدند. حدود ۵/۹ میلیون نفر مسافر توسط ۷۳۴ هزار وسیله نقلیه‌عمومی در سال ۹۴ جابجا شدند که حدود ۵۹ درصد درون استانی و ۴۱ درصد برون استانی بوده است.
این مقام مسئول بیان داشت: همچنین حدود ۴ میلیون نفر مسافر توسط ۴۹۰ هزار دستگاه وسیله نقلیه عمومی در ۸ ماه سال ۹۵ جابجا شدند که از این میزان حدود ۶۰درصد درون استانی و ۴۰درصد برون استانی بوده است. در  ۸ماهه سال ۱۳۹۵، ۱۳۴ هزار و ۷۵تن کالا  از مرز آستارا وارد شده است ادامه داد: ۲۹۷ هزار و ۹۰۷ تن کالا از این مرز به خارج صادر شده است.
آل‌محمدی با تصریح بر اینکه در ۸ ماه سال‌جاری  ۳۸۲ هزار و ۱۹ تن کالا از استان ترانزیت شده، ادامه داد: از این مقدار ۳۱۶هزار و  ۱۷۷تن از مرز آستارا و ۶۵ هزارو ۸۴۲ تن از مرز انزلی ترانزیت شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان به  آماده‌سازی و ساماندهی تیم‌های زمستانی و استقرار آن در محل‌های از پیش تعیین شده اشاره کرد و ادامه داد: در گردنه‌های برفگیر و با توجه به شرایط جوی، تعداد ۳۷ تیم با ۲۴۵ دستگاه سبک و سنگین و نیمه‌سنگین در طرح زمستانه فعالیت دارند.
وی ادامه داد: در برف اخیر حدود ۲.۵ متر مکعب برف‌روبی در گیلان صورت گرفت درحالیکه در ارتفاعات استان تا ۱.۵ متر برف روی زمین نشسته بود.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: ایمن‌سازی در بخش آموزش و زیرپوشش قرار گرفتن ۵۵ مدرسه حاشیه راه‌ها در قالب اجرای طرح آموزش ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌ها در سال جاری و بخش آموزش از جمله اجرای نقاشی دیوار مدرسه در ۵۵ مدرسه زیرپوشش جزو اقدام‌های این اداره کل بوده است.

 برای مشاهده آخرین اخبار استخدام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اینجا کلیک نمایید

برای عضویت در کانال اخبار استخدام گیلان در تلگرام کلیک کنید

منبع خبرنیازمندیهای همشهری
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی