سایت کاریابی جویا کار

ايجاد ايمني و ساماندهي تردد وسائط نقليه و ... در شهر ديوان دره

دسته بندي: مقالات / محیط زیست
30 فروردین

وجود آمار تلفات قابل توجه فوتي، جرحي، مالي و… ناشي از تصادفات جاده‌اي و شهري در كشور سهم هفت درصد سود ناخالص درآمد ملي را به خود اختصاص داده است. همچنين رشد روز افزون توليد وسائط نقليه موتوري و عدم تطابق با راههاي موجود در كشور موجبات افزايش سوانح را فراهم نموده است.

مطابق با آمار رسمي سازمان پزشكي قانوني كشور 37 درصد متوفيات ناشي از تصادفات را عابرين پياده تشكيل داده بطوريكه در سال 1380 در حدود 7300 نفر عابر در اثر تصادفات رانندگي كشته شدند. گرچه تلفات فوتي ناشي از تصادفات جزء سه عامل رده اول مرگ و مير انسانها در جهان شناخته شده اند اما بدون شك اين ميزان قابل توجه عمدتاً در كشورهاي جهان سوم و در حال توسعه بوقوع مي پيوندد.

شهر ديواندره با داشتن بلوار اصلي و در امتداد راه اصلي سنندج- سقز- آذربايجان و عليرغم وجود راه كمربندي (ساحلي) داراي تراكم قابل توجه وسائط نقليه و عابرين پياده بوده، مضاف بر اينكه هندسه غير اصولي (فني) بلوار و بويژه در محل تقاطعها، همواره بركندي و تراكم حركت و احتمال وقوع حوادث رانندگي ابرار مي‌نمايد.

هدف از تهيه اين پروژه ايجاد ايمني، نظم و نهايتاً ساماندهي تردد وسائط نقليه و عابرين در حد فاصل بلوار امام و چند تقاطع حادثه خيز در سطح شهر مي باشد.

لازم است از جناب آقاي حسين آبادي شهردار محترم كه در واقع باني و مسبب اين حركت بوده اند و همچنين از نقطه نظرات دوست گرامي جناب سروان مرادي رياست محترم راهنمايي و رانندگي ديواندره تشكر و قدرداني نمايم.

با عضويت ويژه در سايت کندو فايل ها را با 50% تخفيف خريداري نماييد. جهت عضويت کليک کنيدجهت دانلود رايگان فايل به صورت pdf pdf کليک نماييد
قيمت فايل:8000 تومان
تعداد صفحات:24
خريد فايل word
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی