سایت کاریابی جویا کار

جزئیات برگزاری سه آزمون استخدامی اعلام شد

دسته بندي: اخبار / استخدام / آزمون استخدامی جدید
17 اردیبهشت

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور و آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در سال 1396، عصر روز پنجشنبه 21 اردیبهشت سال 96 در 11 شهرستان کشور برگزار می‌شود.

فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 14:30 روز پنجشنبه آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم ­ساعت قبل از شروع فرآیند بسته می‌شود بنابراین داوطلبان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.
لینک مربوط به کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز دو‌شنبه 18 اردیبهشت بر روی سایت اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و داوطلبان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس نشانی تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

همچنین آزمون استخدامی شرکت‌های وابسته (غیردولتی) زیرمجموعه وزارت نیرو در سال 1396 صبح روز جمعه 22 اردیبهشت در 31 شهرستان کشور برگزار می‌شود و داوطلبان از سه‌شنبه 19 اردیبهشت می‌توانند برای دریافت کارت شرکت در آزمون از طریق سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

پایان/

برای عضویت در کانال ویژه های استخدام در تلگرام کلیک کنید

منبع خبرخبرگزاری فارس - دانشگاهی
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی