سایت کاریابی جویا کار

۴۵۶ هزار نفر در سه آزمون استخدامی کشوری رقابت می کنند

دسته بندي: اخبار / استخدام / آزمون استخدامی جدید
11 آبان

دکتر مشاور سازمان سنجش - مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با ادامه داد: کارت‌ شرکت در آزمون‌ تمامی داوطلبان‌ از روز سه شنبه ۱۸ آبان ۹۵ برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: آزمون در ۵۳ شهرستان به طور همزمان برگزار می گردد و ۹۹ هزار و ۵۲۲ نفر در سومین آزمون متمرکز دستگاه های اجرایی کشور، ۱۲۳ هزار و ۵۷۶ نفر در دانشگاه های علوم پزشکی و ۲۳۳ هزار و ۴۲۱ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ثبت نام کرده اند.

توکلی یادآور شد: داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، کد ملی، سال تولد) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: فرآیند برگزاری آزمون نوبت صبح از ساعت‌ ۸:۳۰ صبح و نوبت عصر از ساعت‌ ۱۴:۰۰ بعدازظهر روز جمعه ۲۱ آبان ماه ۹۵ آغاز می گردد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه های امتحانی برای آزمون نوبت صبح رأس‌ ساعت‌ ۸:۰۰ صبح و برای آزمون نوبت عصر رأس‌ ساعت‌ ۱۳:۳۰ بعدازظهر بسته خواهد شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

توکلی تاکید کرد: هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد. همچنین داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی به جلسه آزمون اکیداً خودداری کنند.

برای عضویت در کانال ویژه های استخدام در تلگرام کلیک کنید

منبع خبرخبرگزاری مهر - دانشگاهی
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی