سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

چرا مردم در مقابل درخواست انصراف دولت، می خندند ؟

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / یارانه ها
16 فروردین
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان الف است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. شما نیز می توانید با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

شايد اگر كمي منصف بوديم، حق را به مردم مي داديم، مردمي كه براي شكوفايي و پر بار شدن نهال نو پاي انقلاب از همه چيز خود گذشتند و با خون خود آن را سيراب كردند.

مادران و پدران صبوري كه صادقانه و با اخلاص براي حراست از خاك، ناموس و اعتقاد خود از تكه هاي جانشان گذشتند.

انسان هايي كه براي سر بلندي سرزمين و احياي باورهاي ناب مذهبي و اعتقادي خود همه چيز را در كف نهادند و تقديم كردند.

مردمي كه روزي با سبقت از هم به سوي ميدان مين مي شتافتند، امروز به همت درايت و تدبير مسئولان در صف سبد ناچيز كالا به جان هم مي افتند.

چه بر سر ما آمده است؟

ما كه روزي با يك جمله آن پير فرزانه از همه چيز خود مي گذشتيم، چرا امروز در برابر فراخوان انصراف از يارانه هاي دولت منتخب خود ايستادگي مي كنيم؟

دليل اين بي اعتمادي چيست؟

متاسفانه، نقش مخرب بعضي از مسئولان در ايجاد اين فضا قابل كتمان نيست.

عده اي ازمديران طي ساليان متوالي با وعده و وعيدهاي تو خالي و دسته اي ديگر با سو استفاده و دست درازي به بيت المال و گروهي با تظاهر و نيرنگ در دينداري و بيراهه رفتن بر تنور بي اعتمادي بين خود و مردم دميدند.

ديوار بلند بي اعتمادي از زماني سر به فلك كشيد:

كه در دولت عدالت محور بر فاصله طبقاتي افزوده شد.

فسادهاي نجومي از زير دامان پاكترين دولت تاريخ ايران بيرون زد و حرمت انسان در لابه لاي چرخ دنده هاي تورم و گراني شكسته شد.

پدران ايراني شرمنده نان شب فرزندان خود شدند و خيابان هاي شهر جولان گاه اتومبيل هاي چند ميلياردي دسته اي مرفه بي درد گرديد.

دروغ و وعده هاي سر خرمن جاي راستي را گرفت و دين قرباني سياست ورزي بعضي از مسئولان ما شد.

مردم ما، مارگزيدگاني هستند كه از ريسمان سياه و سفيد مي ترسند.

مردم در اين انديشه اند كه چه بسا بازهم طبق معمول بودجه سرشار از انصراف يارانه ها همچنان در سفره مفسدين اقتصادي ذوب شود واين اقدام هم دستاوردي براي بهبود اوضاع اقتصادي كشور در پي نداشته باشد.

به باور مردم بي اعتماد، دولت بايد براي جبران كسري بودجه خود به مبارزه با سو مديريت و فساد گسترده اداري و اقتصادي درون خود بپردازد و بيش از اين آثار مخرب ناشي ازعملكرد غلط بعضي از مديران بي كفايت و بي لياقت را به مردم تحميل نكند.

هنوز هم در ميان مسئولان و مديران لايه هاي مياني دولت، كساني هستند كه به نامه شناسايي و معرفي ويژه خواران بر روي ميز خود پوزخند مي زنند.

مردم نگران ذوب شدن منابع مازاد از انصراف يارانه ها در سفره مفسدين اقتصادي هستند و قطعا تا زمان رفع اين نگراني جدي به فراخوان دولت پاسخ مثبتي نخواهند داد.

اي كاش مديران محترم دولت تدبير و اميد بيش از آغاز اين فراخوان در جهت رفع نگراني هاي مردم و ايجاد فضاي همدلي و اعتماد بيشتر بين خود و مردم تلاش مي كردند.

كه اگراين نگراني و بي اعتمادي نبود، مردم قطعا دست دولت تدبير و اميد را به گرمي مي فشردند.
تگ هاي مطلب: انصراف یارانه ها, یارانه سال 93, یارانه 93, یارانه نقدی, هدفمند کردن یارانه‌ها
منبع خبرسایت الف
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی