سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

علت اختلالات دیروز سایت رفاهی / انصراف ها چقدر بود ؟

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / یارانه ها
21 فروردین

نرگس نجفی مدیر بانک اطلاعات سازمان هدفمندی یارانه ها در جمع خبرنگاران گفت: توصیه می کنم افراد مطابق روزهای تعیین شده به سایت هدفمندی یارانه‌ها مراجعه کنند.


وی با اشاره به اینکه در برخی مناطق ممکن است با کندی سیستم‌های ثبت نام مواجه شویم، افزود: با رعایت زمان تعیین شده و الوویت ثبت نام سامانه فضای باز برای ثبت نام داشته باشد.

وی در پایان گفت: به نظر می‌رسد تعداد انصراف دهندگان یارانه‌ها طبق پیش بینی‌های دولت تا این لحظه مطلوب بوده است.
 
نرگس نجفی مدیر بانک اطلاعات سازمان هدفندی یارانه‌ها و سخنگوی فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت: تا این لحظه سامانه Refahi.ir هیچ‌گونه اختلال و مشکلی نداشته و این سامانه به خوبی در تمام کشور باز می‌شود.
 
وی ادامه داد: علت اختلال در  سامانه Refahi.ir در برخی مناطق مربوط به ورود سایر متقاضیانی است که آخرین رقم سمت راست کد ملی آنها صفر نبوده و صرفا برای بازدید از سایت و  آشنا شدن با نحوه فرم فاز دوم هذفمندی یارانه‌ها بوده است.
 
وی ادامه داد: باز هم تأکید می‌کنم از مردم می‌خواهیم که متقاضیان ثبت‌نام در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها بر اساس آخرین رقم سمت راست کد ملی خود و در روزهای تعیین شده برای ثبت‌نام وارد سامانه  Refahi.ir شوند.
 
وی در پایان گفت: تاکنون میزان استقبال از انصراف برای دریافت یارانه نقدی مناسب بوده است ضمن آنکه آمار دقیق درصد انصراف‌دهندگان بعد از پایان هر دوره ثبت‌نام متعاقبا اعلام می‌گردد.
مدیر بانک اطلاعات سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: اختلالی که طی ساعت اولیه صبح امروز به خصوص قبل‌ازظهر در سامانه Refahi.ir اتفاق افتاد، مربوط به ورود سایر متقاضیان که شماره سمت راست کد ملی آنها صفر نبوده است، می‌باشد.
تگ هاي مطلب: سایت رفاهی, ثبت نام یارانه, سایت ثبت نام یارانه, مشکل سایت رفاهی, انصراف یارانه ها
منبع خبرسازمان هدفمندی یارانه ها
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی