سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

تعداد انصراف‌ دهندگان در دو روز اول ثبت نام یارانه ها

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / یارانه ها
22 فروردین
معاون برنامه ریزی و راهبردی ریاست جمهوری در بوشهر گفت: از زمان ثبت‌نام مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها تاکنون صدها هزار نفر با عدم ثبت‌نام و موافقت به استفاده منابع اعتباری در اجرای طرح‌های زیرساختی انصراف خود را اعلام کردند.

به گزارش تسنیم، محمدباقر نوبخت در سفر به بوشهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ثبت‌نام مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها از بیستم فروردین آغاز شده است، اظهار کرد: خوشبختانه مسیر ثبت‌نام درست و مطلوب در حال اجراست هرچند اوایل این طرح قدری با تأخیر اجرا شد.

معاون برنامه ریزی و راهبردی ریاست جمهوری در بوشهر با بیان اینکه در 48 ساعت گذشته صدها هزار نفر از ثبت‌نام در این مرحله انصراف داده‌اند، تصریح کرد: افرادی که انصراف داده‌اند موافقت خود را برای استفاده از منابع اعتباری دولت در راستای سرمایه‌گذاری در خدمات عمومی مانند حوزه سلامت، خدمات حمل و نقل و زیرساخت‌های دیگر اعلام کردند.

وی با قدردانی از کسانی که خود را نیازمند یارانه دانسته‌اند، خاطرنشان کرد: ثبت‌نام از طریق فضای مجازی در حال اجراست و در برخی نقاط که این امکانات وجود دارد به صورت کاغذی انجام می‌شود.

نوبخت با قدردانی از همراهی هموطنانمان در اجرای هدفمندسازی مرحله دوم یارانه‌ها افزود: امیدوارم با نظارت دقیقی که بر اجرای این طرح می‌شود این طرح به نحو مطلوب به پیش برود.

معاون برنامه ریزی و راهبردی ریاست جمهوری در بوشهر تأکید کرد: از حسن انتخاب مردم که خواستار افزایش خدمات عمومی و توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل، بهداشت و درمان، اشتغال و تولید هستند قدردانی کرد.
تگ هاي مطلب: انصراف یارانه ها, انصراف یارانه, یارانه ها, یارانه سال 93, یارانه 93, یارانه نقدی
منبع خبرتابناک
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی