سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

ثبت نام در سایت یارانه / چگونه ساعت و تاریخ دستگاه خود را تنظیم کنیم؟

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / یارانه ها
23 فروردین
بسیاری از کاربرانی که برای ثبت نام در سامانه اعلام نیاز دریافت یارانه نقدی به این سایت وارد می شوند با این پیغام مواجه می شوند که لطفا ساعت و تاریخ دستگاه خود را تصحیح کنند . احتمالا کسانی که در روزهای آتی وارد سایت می شوند نیز با این پیام روبرو می شوند . خیلی از افرادی که آشنایی کاملی با رایانه ندارند برای رفع این مشکل ، دچار سختی شده اند. 

به گزارش اقتصاد پرس، شهروندان دیگری نیز هستند که پس از اعلام شماره حساب خویش ، با این مشکل مواجه می شوند که شماره حساب آن ها تایید نمی شود . برای رفع این اشکالات می توانید به سایت های اعلام ساعت رسمی مراجعه و پس از کلیک بر تصویر ساعت ، به قسمت تنظیم ساعت دستگاه خود مراجعه و ساعت - تاریخ را بروز کنید .
 
توجه داشته باشید که در صورت نیاز ، ساعت خود را به بعد یا قبل از ظهر ، تنظیم نمایید . برای دریافت شماره یارانه ای حساب خویش نیز می توانید با مراجعه به دستگاه های خودپرداز ، نسبت به دریافت مانده حساب و شماره یارانه ای خود اقدام و سپس وارد سایت نمایید .
تگ هاي مطلب: سایت ثبت نام یارانه, سایت ثبت نام یارانه 93, یارانه ها, یارانه سال 93, یارانه 93, یارانه نقدی, سایت رفاهی, رفاهی, refahi.ir
منبع خبراقتصاد ایران انلاین
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک

rrrr در 27/01/1393 - 15:26 نوشته:

عزیزانی که در ورود به سایت ثبت نام یارانه مشکل دارند:1- ابتدا به این آدرس بروید www.refahi.ir/kernel/trmاگر نتوانستید وارد مرحله ثبت نام شوید وارد این مرحله شوید : ابتدا روی ساعت گوشه سمت راست مانیتور خود دوکلیک چپ نمایند(یا اگر موجود نیست به کنترل پنل و سپس به قسمت date and time یا time and date وارد شوید) سپس ساعت وتاریخ آنرا طبق ساعت وتاریخ سایت www.time .ir تنظیم نمایند.همچنین در زبانه time zone شهر tehran را انتخاب نمایید و همچنین تیک گزینه ای را که نوشته مقابل رادارد بزنید synchronize whit an internet time server و سپس update now را بزنید وچندین ثانیه صبر کنید تا آپدیت شود و پیغامی میدهد سپس ok راحتما بزنید .دقت کنید اگر زبان ساعت شما فارسی است گزینه قبل از ظهریا بعدازظهر بودن ساعت را اصلاح کنید و اگر به انگلیسی است گزینه am برای قبل از ظهر و pm را برای بعد از ظهربگذارید.چنانچه تنظیمات تاریخ شما به هجری قمری باشد سال را 1435 و ماه را جمادی الثانی و روز را هم طبق روزی که در آن هستید مشخص نمایید. وok را حتما در پایان کار بزنید. مشکل برطرف میشود. چه مرورگر شما موزیلا فایرفاکس باشدو چه اینترنت اکسپلورر
-تشکر با یک دعا- شمانیز اطلاع رسانی فرمایید
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی