سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

پاسخگوی تأخیر در پرداخت معوقات آموزش و پرورش

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
26 خرداد
نوآوران -

اسدالله عباسی عضو کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد وضعیت پرداخت حقوق حق ‌التدریسی‌ها و پیگیری این مسئله اظهار کرد: معوقات این گروه از معلمان مدت زیادی است که پرداخت نشده و آموزش و پرورش باید هرچه زودتر نسبت به واریز این معوقات اقدام کنند.


وی ادامه داد: پیگیر این مسئله هستیم تا قبل از پایان خرداد ماه تسویه معوقات حق‌التدریسی انجام شود و این مسئله حق فرهنگیان است که همواره از وزیر آموزش و پرورش برای این مسئله مطالبه داشتیم.


عضو کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان کرد: آموزش و پرورش باید پاسخگوی این تأخیر باشد و دلیل آن را به طور شفاف بیان کند تا مجلس بتواند این مسئله را هر چه زودتر بر طرف کند.


وی عنوان کرد: اگر با تأمین بودجه مشکل پرداخت معوقات به طور کامل رفع می‌شود باید آموزش و پرورش این کسری و ما به تفاوت موجود را در غالب لایحه‌ای به دولت به مجلس ارائه دهد تا وضعیت معلمان از این حالت خارج شود.


عباسی یادآور شد: پرداختی به معلمان حق‌التدریس مبلغ بالایی نیست و با احتساب پرداخت منظم نیز این گروه از نظر معیشتی به طور کامل تأمین نیستند بنابراین باید برای پرداخت معوقات آنها کار جدی‌تری انجام شود.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: پرداخت معوقات, پرداخت معوقات معلمان, پرداخت معوقات فرهنگیان, معوقات آموزش و پرورش
منبع خبرباشگاه خبرنگاران جوان
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی