سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

خبر خوبی که آموزش و پرورش به فرهنگیان داد

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
8 تیر
خبر خوبی که آموزش و پرورش به فرهنگیان داد
 آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: جهت تسریع و پاسخگویی شفاف در امر نقل و انتقال فرهنگیان، اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران اقدام به راه اندازی سامانه ثبت درخواست، پردازش و اعلام نتایج اینترنتی در این خصوص کرده است.
فرهنگیان می‌توانند در صورت تمایل و نیاز، اقدام به ثبت در خواست خود در این سامانه کند.
شایان ذکر است برای ثبت درخواست انتقال یک کد ثبت نام در نظر گرفته شده است که باید با رعایت ضوابط و مقررات از طریق اداره آموزش و پرورش منطقه محل خدمت خود نسبت به دریافت آن اقدام شود.
مقتضی است با کمال دقت نسبت به تکمیل فرم اقدام و برای تایید مدارک و پرونده به اداره آموزش و پرورش محل خدمت مراجعه شود.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: فرهنگیان, فرهنگیان تهران
منبع خبرافکار نیوز
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک

دبیر در 8/04/1396 - 19:37 نوشته:

عجب خبر خوشیه

مسعود کرمانی در 8/04/1396 - 21:05 نوشته:

به به چه خبر خوبی از این خبرا هر روز بدید

مهدي در 8/04/1396 - 21:17 نوشته:

واقعا خبر خیلی خوبی بود کم مونده بود ازخوشحالی سکته کنم وقتی می خواهید از این خبرهای خوب بدین آروم آروم بدین که سکته نزنیم .با تشکر از خبر مسرت بخشتون

مسعود در 8/04/1396 - 21:24 نوشته:

سلام بهترین خبربرای فرهنگیان رفع تبعیض پرداخت هاباسایرکارمندان وواریز مطالبات به حساب فرهنگیان البته به موقع وانلاین است.هرچند زهی خیال واهی.......

بابا جان اینقدرباروح وروان مافرهنگیان بازی نکنیدآرزوی سفری خوش درکنارخانواده بدلمان مانده امان ازبی پولی.........

معلم در 8/04/1396 - 21:56 نوشته:

همکاران محترم معلم وآموزش وپرورش با این وزیر توجهات که ماشاالله دولت ومجلس داره روی خبر خوش را نخواهیم شنید اصلا تا95 وانتخابات وعده های نی گونه باز مسئولین میدادند ولی دیگه علم علم وتعلیم وتربیت نیم برافراشته که نه خوابیده معوقات معلمان 20درصد افزایش و....و....... همه فقط براعصاب وروان معلم سیخ کشیدن هست درمورد انتقال هم بخدا دروغ میگن یک همکارمان 5سال مشکلات عدیده داره موافقت نمی کنند نمایندگان مجلس همون خانم نماینده که دوروز مانده انتخابات با آب وتاب اعلام نمود افزایش 20درصد حتی ابلاغ شده پس کو معلم را چه حساب کردن بالاخره دست بسوی خدا بکنیم تا انشاالله یک وزیر دیگه چهارسال دوره مدیریت اش رادر وزارت ما سپری کنه بعدا بره وزارت نفت یا دارایی !!!!

ی در 8/04/1396 - 22:19 نوشته:

یکی از بیشرفترین مشاغل، میتوان به خبرگذاری ها وخبرنگان اشاره کرد!!!!!!
منتشر که نمیشه ولی حداقل خودتون بدونین که خیلی کثیفین.

معلم با34سال سابقه در 8/04/1396 - 23:43 نوشته:

از موقعی که مدارس را در زما ن اکرمی تقسیم بندی کردند مدارس دولتی از ارزش افتاد لذا برای این مدارس معلم نمی خواهند بلکه مبصر نیاز دارند!؟

سامان در 9/04/1396 - 00:04 نوشته:

بله خبر خوبی بود. شاد شدیم. حالا ی خبر بدم شما مسوولین شاد شید . تا حالا مسافرت رفتید با چادر مسافرتی و پیک نیک و قابلمه و... واقعا شرمنده شدید نه!!!

فرهنگی در 9/04/1396 - 14:10 نوشته:

واقعن جای تاسف دارد برای کسانی که ارزش آموزش و مبارزه با جهل را می دانند اما حاضر نیستند دستمزد سکانداران امر تعلیم و تربیت را به موقع پرداخت کنند. یکی نیست به آقای نوبخت بگه برادر عزیز شما خودتون معلم بودین. معلم در گرمای 50 درجه خوزستان با چه انگیزه ای آنهم با زبان روزه به حوزه تصحیح اوراق میرفت، در صورتیکه از خرداد 95 تا کنون حق الزحمه دریافت نکرده است. وا... شرم آور است

آقایان همکار فرهنگی اندک پولی هم که بابت امتحانات وزارتخانه بگیرد و به استانها بدهد به جای آنکه حق الزحمه دبیر را بدهن آنرا در جای دیگر هزینه می کنند.

معلم زحمت کش در 9/04/1396 - 17:11 نوشته:

خیلی خوشحال شدم

معلم در 10/04/1396 - 11:24 نوشته:

یکی تو بازار سر صبح ،گرگ و میش ؛ رد می شده یه بنده خدایی را می بینه دم در مغازه ی نشسته ورج وورجه میکنه مگه بنده خدا سر صبح به این زودی تو این راسته بازار خلوت چه میکنه بنده خدا جواب میده میگه دارم نی مزنم نیلبک کوک میکنم رهگذر میگه بابا بس صداش کو ؟ ساز و آواز تو صدا نداره میگه داره اون چه صدایی صدایی که سر فلک را کر میکنه میگه بس کو بنده خدا میگوید این نی که من می زنم صداش فردا به گوشت می رسد فدا صدا بلند می شود که فلان مغازه را دزد برده کلی اجناس بلند شده ............. امروز آموزش و پرورش ما همین حکایت را دارد از معلم انگیزه را گرفتند و دروغ بهش گویند و گوش............. حسابش میکنند مدارس را چه بگه انواع و اقسام داره دور زدن قانون اساسی که قید شده آموزش رایگان است . مردم هم با چشم م چشمی خودشان به این زالو صفتان در این امر کمک میکنند . فلان شخص بچه اش را تو غیر انتفاعی گذاشته بس من چرا نکنم .....به این سیاست بازان کسی نیست بگه بابا غیر انتفاعی به غیر از پول به چیز دیگه فکر نمی کنه فقط اینا رفیق دزد همره کاروانند فقط جیب مافیای کنکور را پر می کنند

معلم در 22/04/1398 - 09:39 نوشته:

واقعا این وزارتخانه جایگاه کثیف ترین افرادی است که با دروغ وعده وعید الکی مارا سرکار گذاشته است چراحق التدریس معلمان که مدت 8ماه طلب دارن را اعلام نمی کنند!! ¡!!! ¡!!!
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی