سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

پرداخت تمام پاداش پایان خدمت فرهنگیان تا دو ماه دیگر

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
24 تیر
پرداخت تمام پاداش پایان خدمت فرهنگیان تا دو ماه دیگر
رئیس کانون بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش گفت: وزیر آموزش و پرورش قول داده است که تا پایان شهریور ماه تمام پاداش پایان خدمت فرهنگیان پرداخت شود و ما هم پیگیر هستیم.

احمد صافی رئیس کانون بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس در خصوص عدم پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان، اظهار کرد: وزیر آموزش و پرورش قول داده است که تا پایان شهریور ماه، تمام پاداش پایان خدمت فرهنگیان پرداخت شود و ما هم پیگیر هستیم.
وی با اشاره به تجمعات فرهنگیان برای تحقق پاداش پایان خدمت‌شان، گفت: این فرهنگیان حق دارند و باید پاداش پایان خدمت‌شان به موقع پرداخت شود و این همه تأخیر درست نیست.
صافی اضافه کرد: باید پاداش پایان خدمت فرهنگیان در بودجه هر سال آموزش و پرورش دیده شود و پس از بازنشستگی، به موقع به آنها پرداخت شود.
وی در خصوص اقدامات انجام شده برای حل مشکلات بازنشستگان فرهنگی، اظهار کرد: امسال طرح همسا‌ن‌سازی حقوق بازنشستگان انجام شده است که البته برای حل مشکلات بازنشستگان کافی نیست اما گام خوبی بوده است.
رئیس کانون بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش درباره بیمه تکمیلی فرهنگیان بازنشسته نیز گفت: صندوق بازنشستگی در حال برنامه‌ریزی برای بیمه تکمیلی بازنشستگان است. 

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک

فرهنگی بازنشسته در 24/04/1397 - 16:58 نوشته:

هیچ کدام ازقولهای وزیر آ.پ و رییس سازمان برنامه وبودجه درست نیست این بی شرفها گفته بودند یکی ازاقساطش درنیمه اول تیر پرداخت میشه پس چی شد اختلاص کنید ،بدزدید درخارج خونه بخرید ما نخواستیم

فرهنگی بازنشسته در 24/04/1397 - 17:39 نوشته:

خاک عالم بر سروزیر نالایق دروغگو،نوبخت کثافت وروحانی رئیس جمهوربی کفایت که با آبروی ما بازنشستگان فرهنگی بازی می کنند.

یحیی در 24/04/1397 - 22:03 نوشته:

حالم بهم می خورد از این تیتر هایی که راجع به آموزش و پرورش می زنید. جمع کنید این بساط را و بیش از این فرهنگ را لگدمال نکنید

محمد در 4/04/1398 - 23:23 نوشته:

بنده،مثلِ،دیگر،همکاران،اعتقاد،ندارم،که:رسالت ما بعنوان معلم با بازنشستگی،به،پایان،رسیده،و،لذا،مخالف،هر،گونه،توهین،به،مسئولین،از،هر،رده،هستم،به هرصورت،مسئله،پرداخت،پاداش،پایان،خدمت،است،که،باید،بطورمستمر،از،طرف،مسئولین،ذی ربط،پیگیری،شده،و،از،وعده،دادن،خواهشاً،پرهیز،نموده،و،از،پاس،دادن،به،این ماه،و،اون،ماه،خوداری،نمایید،وفقط،بگم،که،خدا،خودش،می دونه،که،عدم،پرداخت،پاداش،چه،مشکلاتی،برای،خانوادهء بازنشستگان بوجود اومده،و،این،گرفتاریها،روز،به،روز،با،توجه،به،مشکلات،اقتصادی،بیشتر،نِمود،پیدا،می کنه،ان شاءالله،که،این،امر(پرداخت پاداش)،هر،چه،زودتر،انجام،پذیرد...
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی