سایت کاریابی جویا کار

آزمايش كار مضاعف بر حواسپرتي

دسته بندي: مقالات / روانشناسی و علوم تربیتی
20 آذر

 

در اين آزمايش سوال اصلي اين است كه آيا كار مضاعف و حواسپرتي بر عملكرد فرد تأثير مي گذارد يا خير؟ فرضيه اصلي اين است كه اين عوامل مي توانند بر عملكرد فرد تأثير گذارده و فعاليت وي را دچار اختلال كنند.

اين آزمايش در مجموع در «6» مرحله صورت مي پذيرد كه مرحله ابتدايي به عنوان مرحلة تمريني است و «5» مرحله ديگر كه شرح آن در متن آزمايش خواهد آمد، مراحل اصلي آزمايش هستند. هر مرحله 3 دقيقه به طول مي انجامد و بعد از هر محله آزمودني به مدت 2 دقيقه به استراحت مي پردازد. در اين آزمايش ملاك هم سرعت عملكرد آزمودني است و هم دقت وي و معيار اندازه‌گيري ما تعداد مربع هايي است كه آزمودني درست علامت زده باشد. با استفاده از فرمول مشخص حاصل كارآيي كل آزمودني را محاسبه مي نماييم.

با توجه به نتايج بدست آمده از اين مطالعه موردي را به روش «ABA» صورت پذيرفت فرضيه ها ما تأييد شده و نتيجه گرفته شد كه كار مضاعف و حواسپرتي بر عملكرد آزمودني تأثيرگذار هستند (تأثير متن منفي مي گذارند).

 

جهت دانلود رايگان فايل به صورت pdf pdf کليک نماييد
تگ هاي مطلب: دانلود روان شناسی, مقاله های روان شناسی, دانلود رایگان مقالات روانشناسی, دانلود روانشناسی, تحقیقات روانشناسی, مقاله روانشناسی, دانلود تحقیق روانشناسی, روانشناسي, روان شناسی, دانلود رایگان روانشناسی, دانلود رایگان مقاله روانشناسی, مقاله روانشناسی pdf
قيمت فايل:8000 تومان
تعداد صفحات:11
خريد فايل word
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی