سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

مصوباتی که به سود فرهنگیان و آموزش و پرورش است، فقط در صورت تعامل سازنده با مجلس تصویب می شود

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
17 تیر
مصوباتی که به سود فرهنگیان و آموزش و پرورش است، فقط در صورت تعامل سازنده با مجلس تصویب می شود
پیش از ظهر امروز، یوسف نجفی درگردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان ها در اردوگاه شهید باهنر تهران، گفت: امروز دولت و مجلس شورای اسلامی بر این باورند که معلم کارمند نیست بلکه یک هویت علمی و تربیتی دارد ، بنابراین در موضوع حقوق و پرداخت ها و رتبه بندی آنها ، باید نظام پرداخت معلمان متفاوت از قانون مدیریت خدمات کشوری باشد.

وی بیان کرد: موضوع مذکور در برنامه ششم توسعه در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش اظهارکرد: تلاش می‌کنیم تا ۶ ماه آینده لایحه پیشنهادی نظام پرداخت معلمان  نیز به دولت ارسال شود .

نجفی تعامل و ارتباط آموزش و پرورش با مجلس شورای اسلامی را یک تعامل سازنده خواند و خاطر نشان کرد: در سایه این تعامل موفق شدیم، مصوبات مطلوب و تحول آفرینی را در برنامه ششم توسعه و بودجه سال ۹۶ به تصویب برسانیم .

وی ضمن تقدیر از همکاری خوب کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با آموزش و پرورش،گفت : در سال ۹۶ براساس سند تحول بنیادین پنج برنامه کلی را اجرایی خواهیم کرد .

معاون حقوقی و امور مجلس تصریح کرد: تنقیح قوانین و مقررات آموزش و پرورش، تعامل سازنده با مجلس شورای اسلامی، اجرای برنامه حمایت قضایی از کارکنان اداری، ارائه مشاوره حقوقی به کارمندان، برنامه تحصیل و تثبیت مالکیت املاک آموزش و پرورش و ارتقای سلامت اداری از طریق دادرسی عادلانه و پیشگیری از تخلف از جمله برنامه های معاونت حقوقی وامور مجلس وزارت آموزش و پرورش در سال جاری است .

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: آموزش و پرورش, مصوبات آموزش و پرورش
منبع خبرمهر
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی