سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

درخواست از فرهنگیان و معلمان مرد برای بازنشسته نشدن!/ کمبود نیرو در تهران

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
21 تیر
درخواست از فرهنگیان و معلمان مرد برای بازنشسته نشدن!/ کمبود نیرو در تهران

بازنشستگی ۴ هزار فرهنگی تهرانی/ ۱۵۰۰ آموزگار در آستانه بازنشستگی هستند

باقری با بیان اینکه سنوات معلمان در تهران بالاست و 29 هزار نفر تا 4 سال آینده بازنشسته می‌شوند و این 50 درصد کل پرسنل آموزش و پرورش تهران است، گفت: امسال 4 هزار نفر بازنشسته می‌شوند و این درحالیست که تنها 250 نفر از طریق تربیت معلم به آموزش و پرورش اختصاص می‌یابد.

وی ادامه داد: از 4 هزار فرهنگی بازنشسته شهر تهران، 1500 نفر آموزگار هستند و از 250 نیروی تربیت معلم که قرار است امسال جذب آموزش و پرورش تهران شوند، 200 نفر آموزگار هستند که نشان می‌دهد، با کمبود نیروی انسانی مواجهیم.

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: در دهه 60، جمعیت کشور رشد پیدا کرد و برخی مدارس 3 و 4 نوبته شد که آن موقع نیروهایی استخدام شدند که اکنون به سن بازنشستگی رسیده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه در تهران دبیر مازاد نداریم، بیان داشت: بر این اساس، آموزگاران در هر دو جنسیت و دبیران مرد دارای 30 سال سابقه با مدرک لیسانس و 35 سال سابقه با مدرک فوق‌لیسانس می‌توانند ادامه فعالیت بدهند.

باقری افزود: در هنرستان‌ها نیز با مشکل کمبود هنرآموز مواجه هستیم و از هنرآموزان بازنشسته مرد در تمام رشته‌ها و هنرآموزان بازنشسته زن در برخی رشته‌ها دعوت به همکاری می‌شود.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: معلمان, بازنشستگان
منبع خبرخبرگزاری فارس
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک

فرهنگی در 21/04/1396 - 15:08 نوشته:

فرهنگیان خدا خدا می کنند که از این وزارت گندیده راحت بشن . چون آموزش و پرورش و فرهنگیان در این نظام ارزشی ندارند

فرهنگی اصفهانی در 21/04/1396 - 17:36 نوشته:

وزیرآموزش و پرورشی که هنوز قانونی برا ی انتقال زن فرهنگی به تبعیت همسر فرهنگی او در استان دیگر نمیتونه وضع کنه برکنار بکشه مگه ما چقدر حقوق میگیریم که همشو بدیم کرایه و زندگیمان نیز از هم متلاشی بشه بچه هامون بخاطر شغل ما نابود بشن .من ۱۷ سال و خانم من ۱۰ سال و هر روز ۳۵۰ کیلومتر خانم من فاصله دو استان را میرود و برمیگرده با این خوبی آموزش و پرورش انتظار دارید لذت ببرند

فرهنگی در 22/04/1396 - 00:24 نوشته:

تنها وزارت خانه ای که به کارکنانش اعتنا نمیکند وبی ارزش هستند آموزش وپرورش است.هرشخصی که میخواهد شخصیتش لگدمال شود وبی ارزش بیاید معلم شود......

آموزگاار از ورامین در 22/04/1396 - 01:07 نوشته:

بنده به جهت نیاز آموزش وپرورشخواستم براای سی وچهارمین سال بمانم وقانون هم این اجازه را به من می دهد رفتم مقطع ابتدایی برای اشتغال بکار به من گفته شد هرجا که ما تشخیص ددادیم باید بروی گفتم درحقیقت من دارم مجانی کار میکنم شما سنگ جاوی پای من میاندازیدورفتم فرم بازنشستگی را پر کردم ودادم.

هنرآموز تهران در 30/06/1396 - 08:32 نوشته:

آموزش و پرورش آشغال ترین اداره می باشد و هیچ ارزشی برای دولتها ندارد چون دولت برای مردم ارزشی قائل نیست . انشاءالله که خراب و ویران بشود .هرسگی را می کنند وزیر و مانند سگ جلو آن نان خشک و تفاله می اندازند

بازنشسته در 16/11/1397 - 09:22 نوشته:

چرا حق الزحمه امتحانات نهایی خرداد 96 پرداخت نمی شود

چرا حق الزحمه امتحانات نهایی خرداد 96 پرداخت نمی شود
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی