سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

وزیر آموزش و پرورش: قتل «آتنا» را با جدیت پیگیری می‌کنیم/ سند ۲۰۳۰ از دستور کار دولت خارج شد

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
23 تیر
وزیر آموزش و پرورش: قتل «آتنا» را با جدیت پیگیری می‌کنیم/ سند ۲۰۳۰ از دستور کار دولت خارج شد
فخرالدین دانش‌آشتیانی ظهر امروز در نشست خبری گفت: خبر قتل آتنا اصلانی دانش‌آموز دبستانی اردبیلی تاسف‌انگیز بود و باید توجه داشت که با وجود گستردگی برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش این مورد نادر است و به‌طور جد پیگیر موضوع هستیم و برخوردی قاطع با متخلف خواهیم داشت.
وی ادامه داد: در بحث پیشگیری در نظام تعلیم و تربیت دو ارتباط مکانیکی و ارگانیکی داریم که باید ارتباط مکانیکی خشک از نظام آموزش و پرورش خارج شود و ارتباط ارگانیکی به شکلی صمیمی اجرا شود و دانش‌آموزان را به‌خوبی آموزش داد تا او هم جرات طرح مسئله و گرفتن مشاوره داشته باشد تا روابط پنهان نباشد و موارد ناهنجار و ناخوشایند دیده نشود.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به برنامه‌های سند ۲۰۳۰ گفت: ملاک عمل ما سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است و پس از دیدگاه مقام معظم رهبری در بحث سند ۲۰۳۰ در نامه‌ای به ایشان اطمینان خاطر دادیم که برنامه‌ای در این زمینه نداریم و اصل برای ما سند بنیادین آموزش و پرورش است و هر چیزی که مغایر باشد جایگاهی در نظام آموزش و پرورش ندارد.
دانش‌آشتیانی درباره آخرین اقدام وزارت آموزش و پرورش در خصوص سند ۲۰۳۰، گفت: هیچ برنامه‌ای در وزارت آموزش و پرورش در خارج از چارچوب دینی و اسلامی نداریم و پس از فرامین مقام معظم رهبری، سند ۲۰۳۰ از دستور کار دولت خارج شد و عده‌ای که مخالف سیاست‌ها هستند می‌خواهند لطمه به دولت و وزارتخانه مربوطه وارد کنند و این کار یک بداخلاقی است.
وی ادامه داد: در وزارت آموزش و پرورش همه با اعتقادات بالا کار می‌کنند و اینگونه سخنان ظلم به فرهنگیان است.
وزیر آموزش و پرورش در ارتباط با برنامه‌های ثبت‌نام دانش‌آموزان، گفت: مدیران وظیفه دارند که خدمات خیلی خوبی را به مردم، دانس‌آموزان و اولیاء آن‌ها بدهند و در مدارس دولتی پولی نباید به اجبار گرفته شود، اما با همکاری اولیاء به‌صورت شفاف قابل استفاده است، زیرا اعتبارات مدارس پاسخگویی لازم را برای برنامه‌های مدنطر ندارد.
دانش‌آشتیانی گفت: برنامه‌هایی در بحث افزایش اعتبارات و بودجه آموزش و پرورش شده است، هرچند معتقدیم اولیاء نباید مجبور به پرداخت هزینه ثبت‌نام باشند و این کار تخلف بوده و با متخلفان آن به‌شدت برخورد می‌شود.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: وزیر آموزش و پرورش, سند2030
منبع خبرخبرآنلاین
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک

محمد در 23/04/1396 - 17:54 نوشته:

تو اشتباه می کنی رسیدگی به این کار ها وظیفه قضات است شما وزیران آموزش و پرورش اگ کار خودتان را خوب انجام می دادید امروز شاهد چنین شیطان صفتانی نبودیم آموزش و پرورش را به ویرانه ای تبدیل کردید و هر کس را که در کوچه یافتید با پول ناچیز معلم بچه ها کردید و این عاقبت اشتباهات اشخاصی مانند توست ایا امروز روش برخورد شما با معلم با تدریس با تالیف کتب با آموزش با پرورش با ارزشیابی ابتدایی و.... انقلابی است اسلامی است از اجرای 2030 گرفته تا امتحان خرداد انسان به کدام کار وزیران آموزش و پرورش خوشحال باشه ؟

محمدa در 23/04/1396 - 18:28 نوشته:

اگرآموزش وپرورش وظیفه خودرابه خوبی عمل می کرد.امروزه شاهده این همه هنجارشکنی نبودیم.درمدارس مختلط ازآموزگارانی استفاده می شودکه خودشان ازدانش آموزان سواستفاده می کنند.بنده شاهدحضورمعلمانی درمدارس مختلط هستم که ازقاتل آتنا مجرم ترند.....وهزاران ناگفته هاکه اگرگفته شوداحساسات مردم جریحه دارمی شود....
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی