سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

راهبرد وزارت آموزش و پرورش گفتمان سازی و اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
24 بهمن
راهبرد وزارت آموزش و پرورش گفتمان سازی و اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.
ابراهیم محمدی امروز در جلسه دبیران سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در ارومیه، اظهار داشت: راهبرد وزارت آموزش و پرورش گفتمان سازی و اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.
وی افزود: برنامه اجرایی سند تحول بنیادین بر اساس برنامه‌های زیر نظام‌ها تهیه و تصویب شده و در حال اجرا است و بر این اساس حدود ۳۵۰ برنامه برای تحقق ۱۳۱ راهکار سند تحول تنظیم و ابلاغ و در این برنامه‌ها، وظایف هر کدام از واحدها و کارشناسی‌ها مشخص شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی با اشاره به نقش دبیران سند تحول در استان‌ گفت: دبیران سند تحول آموزش و پرورش در استان، مروج و مربی اجرای این سند در شهرستان‌ها هستند و در سال ۹۷ ، ۹۸ برنامه‌ریزی شده که تمام اعضای انجمن اولیا و مربیان مدرسه آموزش ببینند و در اجرایی کردن سند تحول، شورای دانش آموزی، بسیج، انجمن و تشکل‌های دانش آموزی، سازمان دانش آموزی را درگیر می‌کنیم، زیرا دانش آموزان، اولیا و معلمان باید در این مسیر همراه آموزش و پرورش باشند و آموزش و پرورش قرار نیست تنها این مسیر را طی کند.
وی خاطرنشان کرد: تمام نهادها و ارگان‌ها به تناسب مأموریت و وظایف‌شان در اجرای سند نقش دارند و گفتمان سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باید در اولویت مسوولان و مدیران آموزش و پرورش قرار گیرد.
محمدی اضافه کرد: سند بالادستی آموزش و پرورش در نظام آموزشی سند تحول بنیادین است که مبنای تغییر و تحولات در این نهاد بوده و در این سند، این نهاد به عنوان اصلی ترین و بزرگترین دستگاه متولی تعلیم و تربیت عمومی کشور مطرح شده است.
تعلیم و تربیت اعتقادی، عبادی و اخلاقی، تعلیم و تربیت اجتماعی و سیاسی، تعلیم و تربیت زیستی و بدنی، تعلیم و تربیت زیباشناختی و هنری، تعلیم و تربیت اقتصادی و حرفه ای و تعلیم و تربیت علمی و فناورانه 6 بخشی است که در سند تحول بنیادین بر آن تاکید شده است.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: آموزش و پرورش, سند تحول بنیادین
منبع خبرفارس
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی