سایت کاریابی جویا کار

نصب 25 دستگاه ATM در روستاهای استان اردبیل

دسته بندي: اخبار / استخدام / اردبیل
5 شهریور

بر اساس اطلاعات خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شاپور ابری، مدیر کل پست بانک استان اردبیل ادامه داد: به منظور ارایه خدمات در نقاط محروم و دور افتاده استان اردبیل تا پایان شهریور ماه ۲۵ دستگاه ATM در روستاهای استان نصب می‌شود.

وی گفت: پست بانک استان اردبیل در سالجاری بیش از ۸۰۰ میلیون تومان وام ازدواج در سطح استان پرداخت‌ نموده است که امیدواریم با پرداخت تسهیلات در ماه‌های آینده این رقم افزایش قابل توجهی داشته باشد.

مدیر کل پست بانک استان اردبیل با اشاره به اینکه پست بانک حدود ۵۰۰ نقطه تماس در شهرها و روستاهای استان اردبیل ایجاد نموده است تصریح کرد: با توجه به غیراقتصادی بودن و هزینه‌بر بودن ایجاد بانک در مناطق محروم پست بانک در راستای ایجاد عدالت و محرومیت زدایی در نقاط محروم و کم‌برخوردار اقدام به تاسیس شعبات پست بانک می‌کند.

ابری ادامه داد: از ۳۲۰ دفتر موجود در روستا‌های استان ۱۲۰ مورد آن تمامی خدمات بانکی را با کم‌ترین هزینه و بدون محدودیت زمانی در اختیار مردم قرار می‌دهند.

وی اضافه کرد: به طرح‌هایی که خدمات در مناطق محروم ارایه می‌دهند تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است و در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در روستاهایی که جمعیت بالایی دارند پست بانک آماده تایید درخواست آن مناطق در ایجاد پست بانک است.

وی ادامه داد: بیش از ۷۰ درصد از منابع جمع‌آوری شده در روستاها که حاصل از دریافت کارمزد و …. است در این روستاها هزینه می‌شود که باعث ایجاد رفاه بیشتر برای مردم این مناطق خواهد شد.

برای عضویت در کانال اخبار استخدام اردبیل در تلگرام کلیک کنید

منبع خبرباشگاه خبرنگاران - وام ازدواج
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی