سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

سامانه فیش حقوقی فرهنگیان

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
12 شهریور

برای سهولت هر چه بیشتر فرهنگیان و معلمان عزیز نحوه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان و فرهنگیان از سامانه مربوطه را در ذیل آورده ایم.

برای دریافت فیش حقوقی به سامانهfish.medu.irمراجعه نموده و با وارد کردن کدملی ،شماره پرسنلی ،گذرواژه همگام و همچنین تصویر کد داخل عکس میتوان فیش حقوقی را دریافت نمود.

همکارانی که تاکنون پنل همگام برای آنها فعال نبوده با وارد کردن کدملی در سامانهfish.medu.irپیغام «پنل شما در سامانه همگام فعال نیست» را مشاهده می کنند.

برای مشاهده فیش یک کلمه عبور انتخاب کرده و در کادر گذرواژه و تایید گذرواژه وارد نمایید. این کلمه عبور برای شما در سامانه ثبت میشود و برای دفعات بعد از همین کلمه عبور استفاده نمایید. بدین ترتیب رمز سامانه همگام برای این دسته از همکاران ایجاد شده که لازم است برای استفاده های آتی حتماً یادادشت شود.

تذکر مهم :

۱ - همکاران محترمی که بعد از وارد کردن تمام اطلاعات به درستی با پیغام "عدم ثبت اطلاعات فرهنگی" در سامانه روبرو شدند به کارشناس هوشمندسازی اداره فناوری اطلاعات ناحیه/ منطقه مراجعه فرمایید.
۲ - همکاران محترم شاغل در مدارس که نام کاربری و رمز عبور سامانه همگام را از مدیر مدرسه دریافت نموده اند با همان رمز می توانند در سامانه دریافت فیش حقوق بازنشستگان و فرهنگیان ، فیش خود را دریافت کنند و در صورت فراموش کردن رمز به مدیر مدرسه محل اشتغال خود مراجعه فرمایند.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

منبع خبرنوداد
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک

داود استیری - بازنشسته در 24/03/1397 - 12:12 نوشته:

وقتی یک سیستم مزخرف است ، به هر کجایش که پای بگذاری فقط اثرات تعفن از خالقانش است ، درون های منجلابی که دست بر هر چه می گذارند میشود منجلاب ، خدا می خواهد ظاهر و باطن شان برای مردم ، عیان شود ، سه ساعت برای گرفتن یک فیش حقوقی آنهم نا موفق ، کجایند مدعیان ناموس داری ، سیلی در راه است خانمان سوز ، ما که عمری است سیل زده ایم ، اینبار سیل شما را منحدم خواهد کرد ، میلیاردها صرف بودجه ، حیف یک سایت پدر مادر دار برای گرفتن یک فیش حقوقی ، « ذات نا یافته از هستی بخش ، کِی تواند که بُود هستی بخش !!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی