سایت کاریابی جویا کار

استخدام شرکت‌های خصوصی و دانش بنیان-پایان ثبت نام

دسته بندي: اخبار / استخدام / آزمون استخدامی جدید
10 مهر
استخدام شرکت‌های خصوصی و دانش بنیان-پایان ثبت نام

 اطلاعیه مشکل در روند ثبت نام

به علت حجم بالای درخواست از سامانه در ساعات پایانی ثبت نام، سایت آزمون استخدام شرکت‌های خصوصی و دانش‌بنیان به طور موقت با اختلالات فنی مواجه شده است.متقاضیان برای ثبت نام می‌توانند نام، نام خانوادگی و کد ملی خود را به شماره 30004537 از طریق پیامک ارسال نموده و پس از اطلاع رسانی نسبت به تکمیل فرایند ثبت نام خود اقدام نمایند.داوطلبانی که ثبت نام اولیه خود را قبلا در سامانه انجام داده‌اند نیز می‌توانند در روزهای آینده ثبت نام خود را تکمیل نمایند.


 آزمون استخدام شرکت‌های دانش بنیان در مهر ماه برگزار می‌شودبه گزارش حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در ۳ سال گذشته مسابقه‌ای تحت عنوان مسابقه فناور با همکاری دانشگاه شریف برای حل مسئله صنعت و رسیدن به یک راه حل مناسب واستخدام تمام وقت و یا پاره وقت برگزار می‌شد، در سال گذشته از ۱۰ هزار و پانصد نفری که در ۶ رشته و ۲۱ گرایش شرکت کرده بودند حدود ۶۰۰ نفر استخدام شدند.

بر اساس مصوبات شورای سیاست گذاری اولین آزمون استخدام شرکت های خصوصی و دانش بنیان، به منظور تامین سرمایه انسانی این شرکت ها، انتخاب افراد شایسته و همچنین ایجاد شرایط مناسب برای داوطلبان، طرح ریزی و سیاست گذاری این آزمون صورت پذیرفت.

آزمون استخدامی شرکت‌های خصوصی و دانش بنیان در مهر ماه برگزار می‌شوند و براساس مهارت و توانایی تجربی افراد گزینش و استخدام خواهند شد.

امسال شکل و قالب این مسابقه تغیر کرده است و با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری آزمون استخدام شرکت‌های فناور و شرکت های خصوصی دانش بنیان در ۸ دسته و ۲۶۶ عنوان برگزار خواهد شد و تنوع شغلی که این آزمون را در برمی‌گیرد بسیار زیاد است.
از مشاغل خدماتی تأسیساتی تا منشی و حسابدار و گرافیست و رشته‌های تخصصی مهندسی و علوم پزشکی در این آزمون شرکت داده می‌شوند و در تمام این گرایش‌ها افراد استخدام می‌شوند.
شیوه این آزمون به این صورت است که بیشتر از آنکه به مدرک دانشگاهی توجه داشته باشد نگاهش به مهارت و تخصص افراد است و کسانی که مهارت بالا و تخصص تجربی خوبی داشته باشند از شانس بیشتری برخوردارند و در اولویت قرار می‌گیرند.
مرحله اول این آزمون بصورت آنلاین در ۲۰ مهر ماه برگزار می‌شود و افراد برگزیده جواز شرکت در آزمون حضوری که پس از آن در پنج نقطه از کشور برگزار می‌شود را کسب خواهند کرد.
علاقه‌مندان جهت شرکت در این آزمون استخدامی از 14 لغایت 26 شهریور ماه به سامانه اینترنتی www.inre.ir  مراجعه کنند. لذا در راستای هدایت داوطلبان به شغل های مناسب و تخصیص امکانات شغلی به افراد مستعد،با بهره گیری از تجارب گذشته،شرایط و ضوابط ثبت نام در اولین آزمون استخدام شرکت های خصوصی و دانش بنیان سال ۱۳۹۶ به شرح ذیل اعلام می گردد.

دانلود سوالات عمومی و تخخصی استخدامی شرکت های خصوصی و دانش بنیان

 دانلود دفترچه ثبت نام

برای عضویت در کانال ویژه های استخدام در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: استخدام دانش بنیان, دانش بنیان, استخدام, استخدامی تمام کشور, استخدامی در کل کشور
منبع خبرباشگاه خبرنگاران جوان
تاريخ انقضاء:26 شهریور 1396
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی