سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

وعده وزیر درباره مطالبات فرهنگيان

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
15 مهر
وعده وزیر درباره مطالبات فرهنگيان

 

وزیر آموزش و پرورش از پرداخت بخشی از مطالبات حق التدریس‌ها و سرانه مدارس تا هفته آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیدمحمد بطحایی در حاشیه مراسم تجلیل از روسای مجمع خیرین مدرسه‌ساز گفت: خیرین مدرسه ساز می‌توانند با تامین بخشی از فضای آموزشی کشور تعادل نسبی در فضاهای کشور داشته باشند و از تبعیض در فضای آموزشی با این روش جلوگیری می‌کنیم.

وی در مورد وضعیت استخدام حق‌التدریس و مصوبه مجلس در این مورد، اظهار داشت: آموزش و پرورش به عنوان دستگاه اجرایی موظف بوده تا از مرجع قانونگذار تبعیت کند اما این باعث افزایش مشکلات در آموزش و پرورش خواهد شد که این مسئله نیازمند اتخاذ سازوکارهای متناسب با نیاز آموزش و پرورش است.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: این طرح متناسب با نیاز آموزش و پرورش نبوده و نیازمند ملاحظاتی برای بهبود کار است به عنوان مثال نیروهای پیش دبستانی اغلب خانم‌ها هستند در حالی که در مدارس نیاز به معلم مرد نیز وجود دارد بنابراین نیازمند برنامه‌ریزی جامعی برای تامین نیرو هستیم.

بطحایی در مورد تامین نیروی انسانی با توجه به سونامی بازنشستگی در آموزش و پرورش در سال های آینده بیان کرد: مشکل چندانی برای تامین نیرو وجود ندارد و روش‌های مختلفی برای جایگزینی نیرو پیشنهاد شده است و علاوه بر دانشگاه فرهنگیان می‌توان از دانشگاه‌های دیگری که در حوزه تربیت معلم فعال هستند بهره‌ گرفت.

وی در مورد وضعیت تخصیص سرانه مدارس، افزود: هفته آینده ۳۳۰ میلیارد تومان بودجه مربوط به سرانه مدارس پرداخت خواهد شد که در این تخصیص اعتبار مطالبات بخشی از مطالبات حق‌التدریسی‌ها در نظر گرفته شده است.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: مطالبات فرهنگيان
منبع خبرخبر گزاری ایسنا
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک

معلم در 15/07/1396 - 23:21 نوشته:

وزیرای قبلی میگن هیچ کاری نمیشه کرد...اینا فک میکنن شوخی میکنن
هزار تا مثل توام بیاد پس رفت میکنه آموزش ...پیشرفت نمیکنه

فرهنگی بدبخت در 16/07/1396 - 08:22 نوشته:

مرده شوراموزش پرورشی ببره که توان پرداخت حق الزحمه امتحانات وبعدازدوسال نداره اونوقت ازش انتظار معجزه دارن

علی حاجی پور در 16/07/1396 - 09:35 نوشته:

حالم از وزیر و وزارت و آموزش پرورش و وعده بهم میخوره...

کاظمی : در 16/07/1396 - 16:02 نوشته:

به دانش اموزان یادمی دهیم که دروغ گو دشمن خدا ست فکر کنم وزیرمدرسه نرفته هنوز نیامده این همه دروغ می گویند

سیدمحمد رضوی در 16/07/1396 - 18:28 نوشته:

وزیری که اینقدر تره به ریشش خورد نمی کنن که به وعده هاش عمل کنه مطمئن باشید کاری دراین وزارت خانه ازپیش نخواهد برد واز پیش بازنده است . وبهتراگر وجودشوداره اسعفابده وبره کلاس تالااقل معلم باقی بماند.

دهقانی پور در 16/07/1396 - 19:50 نوشته:

خیلی عجیبه توی این همه وزارتخونه فقط آموزش و پرورش مطالبات کارکنانش را می دهد ،دلم برای بقیه ی کارکنان سایر وزارتخونه ها سوخت .بیچاره بانکی ها،بیچاره سرکت نفت و مخابرات و ....و نیروهای مسلح و ....

اوس تقی بازنشسته در 16/07/1396 - 19:54 نوشته:

همکاران محترم لطفا بهترنیست بجای همدردی ودادن راهکارهای مناسب ایجادیاس نکنیم مستحضریدوزراهم کاره ای نیستند زیراقرارنیست انهامعجزه کنند معضلات وزارتخانه متعلق به زمان مانیست ازقدیم الایام بهایی به اموزش پرورش داده نشده بنظرمن وکلای مجلس و سیستمهای حاکم برسرنوشت نسلها مقصربوده وهستند. لذا برنامه ریزان کشور سالانه باید درتعین بودجه های مربوطه جدی باشند وتمام ابعاد ونیازهای این دستگاه پرپیچ وخم را منظورولحاظکنند تا همه دستگاه بهره مندازعدالت شوند چون درشرایط فعلی میطلبد کارشناسان بامطالعات تخصصی این معضلات را برطرف کنند.

معلم بدهکار در 16/07/1396 - 22:10 نوشته:

همه ا ش دست نوبخته واگذارش کردم به خدا

پشیمان و خسته در 17/07/1396 - 00:05 نوشته:

با سلام
دیگر بر همه آشکار شده هدف مسئولان بالا دستی تضعیف ودر اخر نابودی آموزش و پرورش می باشد وگرنه چرا برای دستگاههای دیگر بودجه فراوان می باشد

معلم در 18/07/1396 - 08:43 نوشته:

با سلام بعد از 2سال هنوز حق الزحمه امتحانات،حق التدریس،اضافه کاری مدیران و معاونین ،و.... پرداخت نشده اند. باید نگاه اقتصادی به آموزش وپرورش برداشته شود و به معلمی نباید به عنوان شغل نگاه کرد. معلم تربیت کننده و جامعه ساز است. وقتی به معلمین رسیدگی نشود جامعه آسیب می بیند. کشورهای پیشرفته روی آموزش و پرورش سرمایه گذاری کرده اند.مجلس و دولت دست به دست هم بدهند و برای یکبار و بخاطر رضای خداوند این مشکل آموزش وپرورش را برای همیشه حل کنند.

اميد در 19/07/1396 - 16:10 نوشته:

آموزش و پرورش تبدیل شده به دستگاه تبلیغات و مجری طرحهای مزخرف که کاش همون ها هم درست اجرا میشد . همه ی طرحها در مدارس بوی ریا میده . مستندسازی بلایی که گریبانگیر مدارس رو گرفته و گرفتن چندتا عکس دروغ شده دلگرمی مدیران که توی کانالهای تلگرامی اداره بذارن . همه خواسته یا ناخواسته داریم بوی نفاق میدیم .

همکاران گرامی میدونم چندبرابر اون طلبی که از این گداخونه طلب دارین رفتین خرج کردین . ولی توروخدا اضاف کار و حق الزحمه و ... رو تا تو جیب نرفته باور نکنید . بنده حقوق رو تا توی حسابم نیاد باور نمیکنم چه برسه به این مزخرفاتی که این وزیرک تازه به دوران داده . مگه قرار نبود این هفته سرانه واریز بشه . واریز نشد که هیچ . تازه اداره پول هم از مدارس میخواد بابت مجلات و ...

محمد در 20/07/1396 - 19:50 نوشته:

جناب اوس تقی بازنشسته در 16/07/1396 - 19:54 مطالب زیبایی نوشته بودید . اما مردم در هنگام انقلاب یکی از خواسته های آنها حذف افراد بیکفایتی بودند اما من فکر میکنم باید مسئولی از جنس تراریخته به وجود آید تا ای معظل موروثی را از بین ببرد.- عالمی دیگر بباید ساخت وز نو آدمی -....

_علی در 21/07/1396 - 15:28 نوشته:

از ماست که بر ماست

ناشناس در 27/07/1396 - 11:08 نوشته:

ایا اضافکاری کادر اداری پرداخت میشود

جناب وزیر ما کادراداری هفت ماه هست اضافه کاری نگرفتیم تا چه اندازه روی حرف شما حسلب با کنیم یا امیدوار باشیم جهت پرداخت لطفا جواب منطقی دهید

حسین در 29/08/1397 - 18:59 نوشته:

وزیر طلب سالهای قبل را طلب نمی داند
ما معلمین اموزش و پرورش استثنایی از سال ۸۸ تا ۹۴ یک طلب چند ملیونی داریم.
جالبه دروعگوی بزرگ اللهیار میگه ما تا شهویور سال بعد باید طلبها رو ثبت کنیم
دیوان شکایت کردیم .رای هم وحدت رویه گرفتیم میزان طلبها سه سال است مشخص شده.ولی این اقایان میل پرداخت ندارند
من ۹۴ هفت ونیم طلب داشتم قیمت یک پراید بوداگه الان بدهند یک موتور گازی هم نمیشه

جانباز در 29/08/1397 - 19:57 نوشته:

چندین سال است معوقه جانبازان پرداخت نشدخودآقای بطحایی درشیرازقول پرداخت رادادولی هیچ خبری نشد

ح در 1/09/1397 - 23:23 نوشته:

سلام شرمنده بعد از سی سال خدمت .چشم ما و فرزندانمان به پاداش پایان خدمت میباشد.ادارات دیگر به محض بازنشسته شدن بعد از دو یا سه ماه پرداخت می کنند آیا ما باید صبر کنیم تا یک سال دیگر که بخدا بی انصافی است شما را بخدا هر چه زود تر پرداخت کنید .ممنون
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی