سایت کاریابی جویا کار

توسعه اشتغال در حوزه صنایع دستی شهرستان بوشهر

دسته بندي: اخبار / استخدام / بوشهر
16 آبان

: فرماندار شهرستان بوشهر گفت: اشتغال در حوزه صنایع دستی شهرستان بوشهر توسعه می‌یابد.
بر اساس اطلاعات ، عباس جمشیدی صبح سه‌شنبه در نشست با مسئولان صنایع دستی استان بوشهر اظهار داشت: در بوشهر ظرفیت‌های بی‌شماری وجود دارد که با تکیه بر این ظرفیت‌ها می‌توان گام‌های اساسی در حوزه اشتغال برداشت.
وی یکی از ظرفیت‌ها را صنایع دستی عنوان کرد و ادامه داد: دولت اعتبارات گسترده‌ای را برای توسعه مشاغل خانگی تخصیص داده است و حمایت ویژه‌ای از این حوزه می گردد.
فرماندار شهرستان بوشهر از توسعه اشتغال در روستاها خبر داد و اضافه کرد: فرمانداری، بخشداری و دهیاری‌ها از تمامی پتانسیل‌های موجود در بخش مرکزی به‌ویژه در زمینه ایجاد اشتغال در خانه‌های روستایی استفاده کرده و همکاری گسترده‌ای را خواهند داشت.
معاون صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: راه‌اندازی گالری صنایع دستی استان بوشهر نقش مهمی در حمایت از فعالان این حوزه دارد.
ارغوان مهدی‌زاده با تقدیر از نگاه ویژه فرماندار بوشهر به حوزه صنایع دستی، بیان کرد: پرداخت تسهیلات در حوزه مشاغل خانگی در شهرستان بوشهر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و شاهد همکاری خوبی هستیم.
وی از توسعه آموزش‌های مرتبط با صنایع دستی خبر داد و خاطرنشان کرد: نگاه ویژه‌ای به توسعه صنایع دستی و ایجاد اشتغال در روستاها داریم.

برای مشاهده اخبار نقش صنایع دستی در اشتغالزایی اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال اخبار استخدام بوشهر در تلگرام کلیک کنید

منبع خبرنیازمندیهای همشهری
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی