سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تاکید بر پرداخت مطالبات و معوقات فرهنگیان-سند 2030

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
3 دی
تاکید بر پرداخت مطالبات و معوقات فرهنگیان-سند 2030
 

 

 

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد که سند 2030 در هیچ بخشی از آموزش و پرورش اجرا نمی‌شود و اگر در جایی اجرایی می‌شود به ما گزارش دهید.

 

به گزارش خبر فوری به نقل از فارس، سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: جلسه امروز فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با حضور سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه نمایندگان موضوعات مختلفی را در حوزه تعلیم و تربیت مطرح کردند که از جمله آن می‌توان توجه ویژه بر محتوای آموزشی و جلوگیری از اجرای سند 2030 در تمامی بخش‌های آموزش و پرورش اشاره کرد.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: برخی گزارش‌ها حاکی از این بود که سند 2030 علی‌رغم اینکه اجرای آن متوقف شده و اجرای ‌آن ممنوع شده اما در بعضی از بخش‌های آموزش و پرورش به این ممنوعیت توجه نمی‌شود.

نقوی خاطرنشان کرد: اعضای فراکسیون همچنین بر این نکته توجه داشته‌اند که وزارت آموزش و پرورش جنبه آموزشی دارد و نباید نگاه سیاسی، جناحی و حزبی به این وزارتخانه داشت.

وی افزود: نمایندگان همچنین عنوان کردند که باید به حقوق و مزایای فرهنگیان توجه شود و فرهنگیان نباید دغدغه معیشت داشته باشند و تنها دغدغه آنها باید در حوزه آموزش و پرورش متمرکز باشد.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: اعضای فراکسیون همچنین در پرداخت مطالبات و معوقات فرهنگیان از جمله حق‌الزحمه و حق‌التدریس‌ها که حدود 9 ماه است پرداخت نشده تاکید کردند و خواستار رسیدگی به شرایط مدیریتی در آموزشگاه‌ها شدند و اینکه مدیران باید دغدغه آموزش داشته باشند و نباید دغدغه دیگری را به آنها تحمیل کرد و در حوزه سرانه مدارس نیز عنوان شد که مدارس در شرایط فعلی گرفتار هستند و حتی نمی‌توانند هزینه‌های فیش آب و برق و گازشان را تامین کنند.

نقوی خاطرنشان کرد: در این جلسه وزیر آموزش و پرورش همانند نمایندگان بر پرهیز از نگاه سیاسی به وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد و عنوان کرد که سند 2030 در هیچ بخشی از آموزش و پرورش اجرایی نمی‌شود و اجرای آن ممنوع است و اگر در جایی به این ممنوعیت توجه نمی‌شود گزارش دهید

 

.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: معوقات فرهنگیان, مطالبات, مطالبات فرهنگیان, سند 2030
منبع خبرخبر فوری
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک

ث-خ در 3/10/1396 - 14:06 نوشته:

یعنی الان با این دیدار و تاکید مشکلات معلمان،دانش آموزان،مدیران و مدارس حل شد؟همین آقایان نماینده هر زمان موضوع معلم و مطالبات قانونی معوق انها مطرح می شود یا می گویند معلمان زیاد هستند یا بودجه نداریم و.....از ابتدای انقلاب این وزارت با کسری های چند ده درصدی سالانه مواجه بوده ودر هیچ دوره ای از مجلس و دولت اهمیت واقعی این وزارت درک نشد.همین نمایندگان در حوزه انتخابی خود حتی برای عزل و نصب یک یک سرایدار در مدارس هم اظهار نظر سیاسی می کنند چه رسد به مدیران.ولی در زمان بودجه یادشان می رود که این وزارت هم حقی از بودجه دارد.

محمد در 3/10/1396 - 14:43 نوشته:

تا کی می خواهید این چرندیات را تحویل فرهنگیان بدهید. خجالت بکشید و لااقل اسم فرهنگیان را نیاورید.....

کاش روزی خبری پخش شود . فرهنگیان هم مانند دیگر کارکنان مطالباتی ندارند. آدم حسابی اگر مطالبات ما را بدهند بقیه ی چیزها پیش کش آقایان.
تعدادی از مطالبات سال های قبل :
مرخصی ذخیره بازنشستگان اداری سال 95
کمک هزینه ازدواج و فوت سال 95
مرخصی مناطق محروم از سال60 تا سال 80
دیون فرهنگیان از سال 88 تاکنون
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی