سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشسته در سال 96

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
21 دی
پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشسته در سال 96

 

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: مطالبات فرهنگیان نزدیک به ۱۰ هزار میلیارد تومان است که ۳۵۰۰ میلیارد تومان فقط مربوط به پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی است.

حمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در خصوص «پرداخت مطالبات معلمان بازنشسته آموزش و پرورش»، اظهار داشت: در کمیسیون آموزش و فراکسیون فرهنگیان با مسئولان آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه در این خصوص صحبت کردیم تا مطالبات فرهنگیان به خصوص پاداش پایان خدمت آنها  موقع پرداخت شود.

وی افزود: آموزش و پرورش پاداش سال ۹۵ فرهنگیان را داده است، اما مطالبات مربوط به پاداش بازنشستگان فرهنگی از اول فروردین سال جاری تا به امروز وجود دارد و هنوز پرداخت نشده است.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس افزود: مطالبات فرهنگیان نزدیک به ۱۰ هزار میلیارد تومان است که ۳۵۰۰ میلیارد تومان فقط مربوط به پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی است.

میرزاده خاطرنشان کرد: واقعیت این است که در لایحه سال ۹۶ نیز این موضوع پیش‌بینی نشده بود و برای سال ۹۷ نیز تا این زمان صحبتی نشده است اما پیگیر این موضوع هستیم.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

منبع خبرخبرگزاری فارس
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک

علی ش در 9/01/1397 - 20:49 نوشته:

۶ماهه بازنشست شدم ریالی پاداش نگرفتیم ... حالا تازه آقا میگه به موقـــــــــــــــــــع!!!!
نمیدونم بعد از ۶هفت ماه هنوز موقعش نشده؟؟؟
خداازتون نگــــــــــــــــــــــــــذره...

حسن ابراهیمی زیدی در 14/01/1397 - 21:18 نوشته:

الان 4سال بازنشسته شدم هنوز هزینه سفر را نگرفتم خدایا از این آقایان نگذر

محسنی اصل در 5/02/1397 - 12:47 نوشته:

با سلام. مسئولین به صورت مکرر اعلام نموده اند که مطالبات فرهنگیان سال 95 را داده اند در صورتی که صحت ندارد. مرخصی ذخیره شده ی ما کارکنان فرهنگی بازنشسته ی سال 95 تاکنون پرداخت نشده و ظاهرا قصد پرداخت آن را هم در آینده ی نزدیک ندارند. از مسئولین خواهش می کنیم نسبت به پرداخت ان اقدام کنند. زیرا از اوضاع ما خبر دارید.

سید محمد مجنونی در 20/03/1397 - 18:10 نوشته:

بازنشسته سال ۹۶ هستم با ۳۱ سال سابقه کار هنوز در مورد پرداخت پاداش بازنشستگان اقدامی اساسی انجام نشده در حالی که بازنشستگان نهادهای دیگر پرداخت شده حتی گویا پاداش برخی بازنشستگان که در ادارات آموزش وپرورش شاغل بوده اند پرداخت شده ۰۰۰چرا تبعیض وجود دارد آقایان مسئولین بی مسئولیت بترسید از روزی که صبر فرهنگیان به سر اید
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی