سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

واریز سود سهام عدالت از امروز - مبلغ سود مشخص شد

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی
19 دی | بازدید: 23892 نفر
واریز سود سهام عدالت از امروز - مبلغ سود مشخص شد
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بنابر تصمیم جدید دولت، اولین مرحله سود سهام عدالت عصر امروز پرداخت می‌شود و بر این اساس مشمولانی که میزان سهام عدالت آنها یک‌‌میلیون تومان است (شامل مشمولان مددجوی کمیته امداد و سازمان بهزیستی و نیز افرادی که از محل آورده نقدی خود اقدام به تسویه مانده بدهی اقساط سهام خود نموده‌اند) بابت عملکرد سود سال مالی 95 شرکتهای سرمایه‌پذیر، 150 هزار تومان سود دریافت خواهند کرد که البته این سود به‌مرور و طی دو یا سه مرحله به حساب آنها واریز خواهد شد. در مرحله اول یعنی امروز این افراد 50 هزار تومان سود می‌گیرند.

 افرادی هم که سهام عدالت آنها کمتر از یک‌میلیون تومان ارزش دارد، به‌نسبت ارزش سهام خود سود سهام عدالت دریافت خواهند کرد. طبق اطلاعات دریافتی، سود سهام عدالت افرادی که مالک 532 هزار تومان سهام عدالت هستند، 26600 تومان در مرحله اول است. مجموع سود پرداختی به این افراد در سال جاری علی‌الحساب 79 هزار و 800 تومان است. سود سهام عدالت کسانی که مالک حدود 400 هزار تومان سهام هستند، بیش از 20 هزار تومان در مرحله اول و 61 هزار تومان در یک سال است.

 
پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی‌سازی در این باره  گفت: کلیه 49 میلیون نفری که ثبت‌نام‌شده قطعی سهام عدالت هستند، قطعاً سود مربوط به سهام خود را دریافت می‌کنند. کل سود پرداختی 150 هزار تومان است که در سه نوبت و برای کسانی که سهامشان یک‌میلیون تومان است پرداخت شده و مابقی سهامداران نیز به‌اندازه 53 درصد از سهام خود، سود دریافت می‌کنند که در مجموع حدود 80 هزار تومان است و در دو تا سه قسط پرداخت می‌شود.

برای عضویت در کانال کافی نت ها در تلگرام کلیک کنید

منبع خبرتسنیم
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
دسته بندی ها
تبلیغات متنی