سایت کاریابی جویا کار

اخبار استخدام سازمان اداری و استخدامی در سال ۹۷

دسته بندي: اخبار / استخدام / تهران
9 بهمن

خبر ۹ بهمن ۹۶ – اطلاعیه پذیرفته شدگان چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر برای تکمیل مراحل استخدام

سازمان امور اداری و استخدامی کشور در اطلاعیه ای از پذیرفته شدگان چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور خواست طبق زمانبندی تعیین شده برای تکمیل سایر مراحل استخدامی مراجعه کنند.

بر اساس اطلاعات روز دوشنبه خبرنگار اقتصادی ایرنا، در اطلاعیه سازمان امور اداری و استخدامی کشور آمده است که پذیرفته شدگان آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی که در آزمون ۳ شهریور ۱۳۹۶ شرکت کرده اند لازم است برای طی سایر مراحل آزمون همچون تکمیل فرم های گزینش با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به ترتیب برادران در تاریخ ۱۱ اسفندماه و خواهران در تاریخ ۱۴ اسفند به هسته گزینش سازمان مراجعه کنند.
پذیرفته شدگان با در دست داشتن چهار قطعه عکس پرسنلی، کپی آخرین مدرک تحصیلی و ۲ مقطع قبل از آن، اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی، اصل و تصویرکارت پایان خدمت یا معافیت(برادران)، گواهی مدارک ایثارگری(خانواده شهدا، جانبازان،آزادگان، رزمندگان و…..) و کارنامه چاپ شده از سایت می توانند از ساعت ۹ صبح الی ۱۶ بعداز ظهر به هسته گزینش سازمان به آدرس؛ تهران، خیابان شهید بهشتی، نبش خیابان میرعماد، شماره ۱۶، ساختمان شهید سلیمی، ساختمان الحاقی، طبقه سوم مراجعه کنند.
بر اساس اطلاعات ایرنا از سازمان امورر اداری و استخدامی، عدم مراجعه فرد پذیرفته شده در مهلت مقرر، به منزله انصراف از استخدام در سازمان اداری و استخدامی کشور تلقی می گردد و مسئولیت آن تنها بر عهده شخص خواهد بود. زمان انجام مصاحبه گزینش متعاقباً اعلام خواهد شد.
پذیرفته شدگان می توانند جهت پاسخ گویی به سؤالات با شماره تلفن ۸۵۳۵۱۵۹۲ هسته گزینش تماس حاصل کنند.

منبع : خبرگزاری ایرنا


خبر ۴ بهمن ۹۶ – اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص نتایج چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور مورخ ۱۳۹۶/۶/۳

باعنایت به برگزاری چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور در تاریخ ۱۳۹۶/۶/۳، نتایج آزمون استخدامی مربوط به دستگاههای اجرایی شامل: سازمان اداری و استخدامی کشور، سازمان ملی بهره وری ایران، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مرکز پزشکی قانونی استان البرز، اداره کل هواشناسی استان البرز، سازمان بهزیستی استان البرز، اداره کل دامپزشکی استان البرز، اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز، سازمان سنجش آموزش کشور و بانک صنعت و معدن، که نتایج آنها نهایی شده است اعلام می گردد. لذا داوطلبان لازم است جهت اطلاع از سیر سایر مراحل استخدامی از روز یکشنبه ۹۶/۱۱/۸ به سایت اینترنتی دستگاه اجرایی ذیربط مراجعه کنند.

بدیهی است سایر دستگاههای اجرایی باقیمانده که فرآیند بررسی مدارک یا مصاحبه استخدامی آنها نهایی نشده است، متعاقباً اعلام خواهد شد.

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید


خبر ۸ آذر ۹۶ – ضوابط به‌کارگیری نیروی انسانی به صورت قرارداد کار معین ابلاغ شد

خبرگزاری ایلنا: سازمان اداری و استخدامی کشور طی بخشنامه‌ای از دستگاه‌های اجرایی خواست با ملاحظه و رعایت کامل قوانین و مقررات موجود در به کارگیری نیروی انسانی به صورت قرارداد کار معین (مشخص)، تقاضاهای خود را صرفا در موارد ضروری به این سازمان ارسال کنند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۴ آذر ۹۶- اطلاعیه مصاحبه تخصصی در خصوص پذیرفته شدگان جدید سه برابرظرفیت آزمون استخدامی سازمان اداری و استخدامی کشور

قابل توجه پذیرفته شدگان جدید سه برابرظرفیت آزمون استخدامی سازمان اداری و استخدامی کشور که نتایج آنهادر تاریخ ۱۴/۸/۱۳۹۶ توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام گردیده است.

دعوت شدگان به مصاحبه براساس برنامه زمانی اعلام شده به جدول پیوست مراجعه فرمایند .زمان مصاحبه صبح از ساعت۱۲-۹ و بعداز ظهر از ساعت ۱۵-۱۳:۳۰ می باشد. عدم حضور در تاریخ اعلام شده به منزله انصراف تلقی می گردد.

مصاحبه شوندگان ضروری است در روز مصاحبه مدارک ذیل را به همراه داشته باشند:

۱ قطعه عکس
کپی کلیه مقالات چاپ شده
یک جلد پایان نامه برای دارندگان مدرک تحصیلی فوق لیسانس و دکتری
تصویرکلیه گواهینامه های مهارتی ،تخصصی و زبان انگلیسی
کپی مدارک و مستندات در خصوص سوابق تجربی و پژوهشی

مکان مصاحبه: تهران –خیابان شهید بهشتی نبش خیابان میرعماد -شماره ۱۶- ساختمان شماره۱ (ساختمان الحاقی-طبقه سوم)

لطفاً جهت دریافت جدول زمانبندی اینجا را کلیک نمایید.


خبر ۳۰ آبان ۹۶ – اطلاعیه تغییر زمانبندی مصاحبه تخصصی استخدام سازمان اداری و استخدامی

بدینوسیله به اطلاع کلیه دعوت شدگان به مصاحبه تخصصی آزمون استخدامی روز دوشنبه مورخ ششم آذر ماه سال ۱۳۹۶ (۱۳۹۶/۹/۶)سازمان اداری و استخدامی کشور می رساند، با عنایت به اینکه روز دوشنبه ششم آذر ماه سال ۱۳۹۶ مصادف با هشتم ربیع الاول، سالروز شهادت یازدهمین اختر تابناک امامت امام حسن عسگری(ع) و آغاز امامت حضرت مهدی (عج) تعطیل رسمی می باشد، لذا برنامه زمانی دعوت شدگان به مصاحبه تخصصی آزمون استخدامی مذکور از روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۶/۹/۶ به روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۶/۹/۷تغییر پیدا می نماید.


خبر ۱۵ آبان ۹۶ – اطلاعیه قابل توجه دعوت شدگان به مصاحبه تخصصی آزمون استخدامی سازمان اداری و استخدامی کشور

دعوت شدگان به مصاحبه براساس برنامه زمانی اعلام شده به جدول پیوست مراجعه فرمایند .زمان مصاحبه در دو نوبت صبح از ساعت ۱۲-۹ و بعداز ظهر از ساعت ۱۵-۱۳:۳۰ می باشد. عدم حضور در تاریخ اعلام شده به منزله انصراف تلقی می­گردد.
مصاحبه شوندگان ضروری است در روز مصاحبه مدارک ذیل را به همراه داشته باشند:

۱ قطعه عکس ۴*۳
کلیه مقالات چاپ شده
یک جلد پایان نامه برای دارندگان مدرک تحصیلی فوق لیسانس و دکتری
تصویرکلیه گواهینامه های مهارتی ،تخصصی و زبان انگلیسی
مدارک و مستندات در خصوص سوابق تجربی و پژوهشی
توضیح: مصاحبه شوندگان بر اساس رشته شغلی و به ترتیب حروف الفبا نام خانوادگی و به تفکیک قبولی آزاد و سهمیه ایثارگران به شرح جدول زمان بندی حضور بهم رسانند.
مکان مصاحبه: تهران – خیابان شهید بهشتی – نبش خیابان میرعماد – شماره ۱۶- ساختمان شهید سلیمی – (ساختمان الحاقی-طبقه سوم)

لطفاً جهت دریافت جدول زمانبندی اینجا را کلیک نمایید.

کاربران گرامی شما برای مصاحبه تخصصی و عقیدتی میتوانید از موارد زیر استفاده نمایید

۱- جزوه های ارسالی کاربران را از صفحه سوالات رایگان دانلود نمایید. برای مشاهده اینجا کلیک کنید.

۲- صفحه تجمیع شده تجربه های کاربران که در بخش نظرات ارسال می کنند. برای مشاهده اینجا کلیک کنید.

۳-کتاب الکترونیکی از آگهی استخدامی تا مصاحبه عقیدتی و گزینش برای مشاهده اینجا کلیک کنید.


خبر ۱۴ آبان ۹۶ -اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص اعلام اسامی چندبرابر ظرفیت چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشور در سال ۱۳۹۶ به منظور انجام مصاحبه استخدامی

پیرواطلاعیه مورخ ۹۶/۰۷/۰۴ این سازمان، بدین‌وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که براساس اطلاعیه مذکور و نتایج مندرج درکارنامه آنهاجهت بررسی مدارک به‌دستگاه مربوطه‌معرفی گردیده‌و مدارک واطلاعات خوداظهاری آنها توسط دستگاه استخدام‌کننده بررسی و تأیید گردیده می‌رساند، که براساس اعلام نتیجه بررسی مدارک از سوی دستگاه‌های اجرایی ذیربط (دستگاه‌های‌اجرایی استان‌البرز، سازمان‌پزشکی‌قانونی‌کشور، سازمان‌دامپزشکی کشور، وزارت‌امور خارجه، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، وزارت امور اقتصاد و دارایی، بانک مسکن، بانک سپه، بانک صنعت و معدن، ، سازمان بنادر و دریانوردی، سازمان ملی بهره‌وری ایران، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سازمان اداری و استخدامی کشور، سازمان سنجش آموزش کشور، سازمان انتقال‌خون ایران، سازمان‌حسابرسی و موسسه‌آموزش عالی‌علمی- کاربردی‌صنعت آب‌وبرق) نتایج مربوط به معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت از بین داوطلبان واجد شرایط جهت انجام مصاحبه استخدامی در قالب کارنامه برروی سایت این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قرار داده شده است. لذا داوطلبان فوق‌الذکر می‌بایست با توجه به نتیجه مندرج در کارنامه خود و توضیحات‌ ذیل این اطلاعیه اقدام لازم معمول دارند. همچنین با توجه به اینکه مصاحبه‌های استخدامی اکثر دستگاههای فوق‌الاشاره‌از ابتدای هفته‌آینده شروع‌خواهد شد، لذا داوطلبان معرفی شده برای مصاحبه استخدامی موظفند در طول هفته جاری با مراجعه به سایت اطلاع‌رسانی دستگاه استخدام‌کننده ذیربط، از شرایط، زمان و مکان مصاحبه استخدامی خود مطلع شوند.

توجه:

• عدم مراجعه داوطلب معرفی شده برای انجام مصاحبه استخدامی در زمان و مکان تعیین شده، به منزله انصراف از ادامه روند استخدام بوده و داوطلب حق اعتراض و پی گیری نخواهد داشت.
• از آن جایی که در مرحله بررسی اطلاعات خوداظهاری داوطلبان و مدارک آنها توسط دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط، تعداد محدودی از افراد معرفی شده فاقد شرایط احراز مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام از داوطلبان چهارمین آزمون متمرکز فراگیر بوده‌اند، لذا در هریک از شغل‌محل‌ها و سهمیه‌های استخدامی مربوط، نفرات بعدی با توجه به ترتیب نمرات فضلی و رتبه مکتسبه در سقف حداکثر سه برابر ظرفیت، انتخاب و جهت بررسی مدارک معرفی گردیده‌اند و تأکید می‌گردد انجام مصاحبه استخدامی با این افراد صرفاً در صورت تایید مدارک معرفی گردیده‌اند و تأکید می‌گردد انجام مصاحبه استخدامی با این افراد صرفاً در صورت تأیید مدارک و اطلاعات ثبت‌نامی آنها امکان‌پذیر می‌باشد. بنابراین مسؤولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن دفترچه ثبت‌نامی و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان تعیین شده برعهده داوطلب می‌باشد.
• بدیهی است در هر مرحله از آزمون، مسابقه و جذب محرز شود که داوطلب به اشتباه و یا به عمد اطلاعات خلاف واقع اعلام نموده و یا فاقد شرایط مندرج در دفترچه ثبت‌نامی است، داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و حتی در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می گردد.
تذکر: پذیرفته‌شدگان نهایی‌هریک ازسهمیه‌های آزاد، ایثارگران‌و معلولین‌عادی در سقف تعیین شده، صرفاً در صورت صحت مدرک و تأیید اطلاعات ثبت‌نامی و به ترتیب نمرات فضلی (حاصل از ۷۰ درصد نمره آزمون کتبی و ۳۰ درصد نمره مصاحبه تخصصی)، به‌تعداد یک برابرظرفیت موردنیازاعلام شده دردفترچه ثبت‌نامی فوق‌الذکر، انتخاب و به گزینش معرفی خواهند شد.

در خاتمه اضافه می‌نماید که واحد پاسخگویی غیرحضوری چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشور سال ۱۳۹۶ منحصراً در رابطه با کارنامه آزمون برای کلیه داوطلبان آماده پاسخگویی به سؤالات می باشد. لذا داوطلبان در صورت نیاز می توانند سؤالات خود را در خصوص مندرجات کارنامه حداکثر تا تاریخ ۹۶/۰۸/۲۵ با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org یا با تماس تلفنی در ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند واز مراجعه حضوری به این سازمان اکیداً خودداری کنند. بدیهی است پاسخگویی به مکاتباتی که بعد از تاریخ ۹۶/۰۸/۲۵ ارسال گردد، مقدور نخواهند بود.

برای مشاهده کارنامه اینجا کلیک نمایید

برای عضویت در کانال اخبار استخدام تهران در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: استخدام لیسانس در تهران, استخدام در استان البرز, استخدام در تهران
منبع خبرنیازمندیهای همشهری
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی