سایت کاریابی جویا کار

استخدام سازمان بنادر و دریانوردی (اطلاعیه جدید)

دسته بندي: اخبار / استخدام / تهران
28 تیر

استخدام سازمان بنادر و دریانوردی

برای دریافت اخبار و اطلاع از آگهی های استخدام بانک ها و سازمانهای دولتی و خصوصی در ایمیل و گوشی همراه خود اینجا کلیک کنید.

راهنمای آمادگی برای آزمون های فراگیر و آموزش و پرورش (سوالات عمومی و تخصصی)

سوالات عمومی اصل دفترچه آزمون های استخدامی سازمان سنجش با پاسخنامه تشریحی (شامل آزمونهای آموزش و پرورش سال ۹۴ و ۹۵ و فراگیر ۱ و ۲ و ۳ و …)

دانلود دفترچه سوالات آزمونهای فراگیر ۱و ۲ و ۳ با پاسخنامه تشریحی

برای دانلود سوالات عمومی و تخصصی آزمون استخدامی فراگیر دستگاههای اجرایی اینجا کلیک کنید

لینکهای مفید

  • برای مشاهده تجربیات کاربران در زمینه سوالات آزمون، نتایج آزمون، سوالات جلسه مصاحبه و سایر تجربیات آزمون سازمان بنادر و دریانوردی اینجا کلیک کنید.
  • برای دانلود دفترچه های آزمون فراگیر چهار ارسالی کاربران اینجا کلیک کنید
  • برای دانلود اصل سوالات عمومی آزمون های استخدامی برگزار شده توسط سازمان سنجش با پاسخنامه تشریحی اینجا کلیک کنید.
  • برای دانلود سوالات عمومی و تخصصی آزمون استخدامی فراگیر دستگاههای اجرایی اینجا کلیک کنید.
  • برای دانلود دفترچه سوالات آزمون فراگیر ۱ و۲ و ۳ با پاسخنامه تشریحی اینجا کلیک کنید.
  • برای دانلود کتاب الکترونیکی از آگهی استخدامی تا مصاحبه تخصصی و گزینش به همراه بودجه‌بندی دروس، منابع مطالعاتی آزمونهای استخدامی اینجا کلیک کنید.
  • برای دانلود دفترچه های آزمون ارسالی کاربران اینجا کلیک کنید.
  • برای مشاهده درصدها و کارنامه های کاربران شرکت کننده در آزمونهای استخدامی اینجا کلیک کنید.
  • برای مشاهده صفحه بحث و تبادل اطلاعات در مورد سوالات آزمون های استخدامی اینجا کلیک کنید.
  • برای دریافت آخرین اخبار و آگهی های استخدامی سازمان بنادر و دریانوردی در کانال تلگرام «ای استخدام» اینجا کلیک کنید.

<div style="width: 100%;" align="

 

ضمن آرزوی موفقیت تیم ای-استخدام برای شرکت کنندگان آزمون استخدام سازمان بنادر و دریانوردی، لطفا تجربه های خود را در دیدگاههای همین صفحه به اطلاع دوستان خود رسانده و با هم تبادل اطلاعات نمایید.

کاربران عزیز توجه داشته باشید تمامی اخبار در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد در صورتی که تمایل دارید به محض اعلام خبردار شوید در کانال تلگرام ای-استخدام عضو شوید

برای عضویت در کانال تلگرام اینجا کلیک کنید

خبر ۲۷ تیر ۹۷ – اطلاعیه شماره ۱۶ – قبول شدگان نهایی مرحله سوم

به اطلاع پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سازمان بنادر و دریانوردی می رساند؛

با عنایت به هماهنگی های انجام شده اسامی قبول شدگان نهایی (مرحله سوم) بشرح پیوست جهت انجام و طی مراحل گزینش معرفی می گردند.

در صورت نیاز به حضور پذیرفته شدگان و جهت انجام مصاحبه مراتب از طریق هسته گزینش به پذیرفته شدگان متعاقباً اعلام خواهد شد

برای مشاهده اسامی اینجا کلیک کنید

خبر ۲۲ اردیبهشت ۹۷ 

سازمان بنادر و دریانوردی در نظر دارد جهت تدوین راهبردهای خود و استفاده از توان نخبگان دانشگاهی در حوزه های زیر از عزیزان دعوت به همکاری نماید.

ردیف تخصص مدرک تحصیلی توضیحات محل خدمت
۱ تخصص اقتصادی و بازرگانی حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد با تاکید بر ارزیابی های اقتصادی و توسعه بازار استان تهران
۲ تخصص منابع انسانی حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد با تاکید بر ارتقا و حفظ انگیزه در نیروی انسانی سازمان
۳ تخصص مالی و آشنایی به تمام اصول حسابداری و حسابرسی حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد

داوطلبان می بایست دارای رزومه های بسیار برجسته و ممتاز باشند.

مدارک تحصیلی داوطلبان می بایست از دانشگاه های ممتاز داخلی یا خارجی باشد.

سطح تسلط به زبان انگلیسی و IT در حد قابل قبول باشد.

حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد

داوطلبان دارای مدارک تحصیلی برجسته که دارای سوابق کاری مرتبط باشند در اولویت هستند.

تلفن : ۰۲۱۸۸۶۵۱۰۱۰

 خبر ۱۹ اردیبهشت ۹۷ – اطلاعیه شماره ۱۵- اسامی نفرات مرحله دوم گزینش

به اطلاع پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سازمان بنادر و دریانوردی می رساند؛ با عنایت به هماهنگی های انجام شده اسامی قبول شدگان مرحله دوم بشرح پیوست جهت انجام و طی مراحل گزینش معرفی می گردند. ۱- بدیهی است مابقی اسامی قبول شدگان در نوبت بعدی (مرحله دوم) و در زمان مقتضی به هسته گزینش اعلام و از طریق این سایت به اطلاع عموم خواهد رسید. ۲- در صورت نیاز به حضور پذیرفته شدگان و جهت انجام مصاحبه مراتب از طریق هسته گزینش به پذیرفته شدگان متعاقباً اعلام خواهد شد.

برای مشاهده اسامی اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۱ اردیبهشت ۹۷ – « اطلاعیه شماره (۱۴)» مورخ ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ 

به اطلاع قبول شدگان آزمون استخدامی سازمان بنادر و دریانوردی می رساند؛ با عنایت به اینکه هماهنگی های لازم جهت انجام فرآیند گزینش پذیرفته شدگان آزمون انجام شده است . لذا اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول که به هسته گزینش معرفی شده اند، بشرح لیست پیوست اعلام می گردد: بدیهی است مابقی اسامی قبول شدگان در مراحل بعدی و در زمان مقتضی به هسته گزینش اعلام و از طریق این سایت به اطلاع عموم خواهد رسید. در صورت نیاز به حضور پذیرفته شدگان و جهت انجام مصاحبه مراتب از طریق هسته گزینش به پذیرفته شدگان متعاقباً اعلام خواهد شد

برای مشاهده اسامی اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۳ اسفند ۹۶ – اطلاعیه شماره (۱۳) قابل توجه معرفی شدگان آزمون فراگیر

به اطلاع قبول شدگان آزمون استخدامی سازمان بنادر و دریانوردی می رساند؛ برنامه ریزی و هماهنگی های لازم جهت شروع فرآیند گزینش انجام شده که در نهایت اسامی قبول شدگان در روزهای آتی (حتماً قبل از آغاز سال جدید) به هسته گزینش اعلام خواهد شد. از آنجائیکه انجام گزینش یک فرآیند مقطعی نبوده و زمان لازم خود را می طلبد، از شما عزیزان انتظار می رود که با صبوری آگاهانه و پرهیز از دامن زدن به شایعات موجود در فضاهای مجازی، این سازمان را در انجام دقیق و سالم این فرآیند یاری نمائید.

برای مشاهده اسامی اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۰ اسفند ۹۶ –  اطلاعیه شماره (۱۲) قابل توجه معرفی شدگان آزمون فراگیر

پیرو اطلاعیه های قبلی و همچنین اعلام نتایج توسط سازمان سنجش و آموزش کشور، اسامی قبول شدگان آزمون استخدامی به شرح جدول پیوست اعلام می گردد. مقتضی است جهت معرفی شدگان به گزینش به اطلاعیه های بعدی که در روزهای آتی منتشر خواهد شد، توجه فرمائید.

برای مشاهده اسامی اینجا کلیک نمایید

خبر ۹ اسفند ۹۶ – اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص نتایج چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی

با توجه به برگزاری چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور در تاریخ ۹۶/۰۶/۰۳، نتایج نهایی آزمون استخدامی مربوط به استانداری استان البرز، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، اداره کل منابع طبیعی استان البرز، اداره کل راه و شهرسازی استان البرز، اداره کل تعاون، کار و امور اجتماعی استان البرز، اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز، بانک سپه، سازمان بنادر و کشتیرانی، سازمان حسابرسی، سازمان دامپزشکی کشور و وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام می گردد ، براین اساس داوطلبان لازم است برای اطلاع از انجام سایر مراحل استخدامی از روز شنبه ۹۶/۱۲/۱۲ به سایت اینترنتی دستگاه اجرایی ذیربط مراجعه کنند.

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک کنید

کاربران گرامی شما برای مصاحبه تخصصی و عقیدتی میتوانید از موارد زیر استفاده نمایید

۱- جزوه های ارسالی کاربران را از صفحه سوالات رایگان دانلود نمایید. برای مشاهده اینجا کلیک کنید. ۲- صفحه تجمیع شده تجربه های کاربران که در بخش نظرات ارسال می کنند. برای مشاهده اینجا کلیک کنید. ۳-کتاب الکترونیکی از آگهی استخدامی تا مصاحبه عقیدتی و گزینش برای مشاهده اینجا کلیک کنید.

خبر ۸ بهمن ۹۶ – صدور مجوز استخدام ۲۰۰ نیروی جدید در بنادر کشور

معاون برنامه‌ ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت: مجوز استخدام ۲۰۰ نیروی جدید در این سازمان صادر شده که از این تعداد، ۷۰ نفر سهمیه برای استان هرمزگان در نظر گرفته شده است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۷ بهمن ۹۶ – اطلاعیه شماره (۱۱) قابل توجه معرفی شدگان آزمون فراگیر

پیرو اطلاعیه قبلی به آگاهی داوطلبین عزیز می رساند؛ نمرات و رتبه داوطلبین در تمامی رشته های شغلی در سیستم سازمان سنجش وارد و بارگذاری گردید. همانگونه که قبلاً نیز به آگاهی رسیده اعلام نتایج نهایی جزء وظایف سازمان سنجش و آموزش کشور می باشدکه متعاقباً توسط آن سازمان به اطلاع همگان خواهد رسید.

خبر ۲۶ دی ۹۶ – اصلاحیه اطلاعیه شماره (۱۰) قابل توجه معرفی شدگان آزمون فراگیر

به آگاهی داوطلبین عزیز می رساند؛ با توجه به پایان انجام مصاحبه در تمامی رشته های شغلی، ضمن انجام بررسیهای لازم و جمع بندی نمرات و تعیین رتبه داوطلبین تمامی اطلاعات موجود جهت بهره برداری لازم طی هفته ‌آتی به سازمان سنجش و آموزش کشور منعکس خواهد شد. از آنجائیکه سازمان سنجش و آموزش کشور متولی اصلی آزمون می باشد، لذا اعلام نتایج نهایی نیز به عهده آن سازمان محترم می باشد. با توجه به توضیحات فوق و عدم اطلاع این سازمان از زمان اعلام نتایج و همچنین جلوگیری از اطاله وقت، خواهشمند است از هرگونه تماس درخصوص موضوع فوق جداً خودداری فرموده و منتظر اطلاعیه های صادره از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور باشید.

خبر ۲۴ دی ۹۶ – اطلاعیه شماره ۱۰ قابل توجه معرفی شدگان آزمون فراگیر

به آگاهی داوطلبین عزیز می رساند؛ با توجه به پایان انجام مصاحبه در تمامی رشته های شغلی، ضمن انجام بررسیهای لازم و جمع بندی نمرات و تعیین رتبه داوطلبین تمامی اطلاعات موجود جهت بهره برداری لازم به سازمان سنجش و آموزش کشور منعکس گردیده است. از آنجائیکه سازمان سنجش و آموزش کشور متولی اصلی آزمون می باشد، لذا اعلام نتایج نهایی نیز به عهده آن سازمان محترم می باشد. با توجه به توضیحات فوق و عدم اطلاع این سازمان از زمان اعلام نتایج و همچنین جلوگیری از اطاله وقت، خواهشمند است از هرگونه تماس درخصوص موضوع فوق جداً خودداری فرموده و منتظر اطلاعیه های صادره از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور باشید.

خبر ۲۸ آذر ۹۶ -اطلاعیه شماره (۹) قابل توجه معرفی شدگان آزمون فراگیر

پیرو اطلاعیه شماره «۶» مبنی بر اعلام جدول زمانبندی، از معرفی شدگان رشته کارشناس ایمنی و امنیت و حفاظت دریایی و حسابدار کارشناس برنامه ریزی و کارشناس تحلیل گر سیستم و کارشناس امور اداری و کارشناس امور بندری «۱» و کارشناس کنوانسیونها و معاهدات دریایی و بندری دعوت به عمل می آید که از روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۶/۱۰/۳ لغایت روز پنجشنبه مورخ ۱۳۹۶/۱۰/۷ براساس جداول (اسامی معرفی شدگان) اعلام شده جهت انجام مصاحبه و آزمون راس ساعت «۰۷:۳۰» در محل انجام مصاحبه حضور بهم رسانند. حضور در ساعت مقرر الزامی بوده و از پذیرش مدعوین بعد از ساعت اعلام شده معذور میباشیم. افرادی که دارای کد «۸» می باشند، می بایست قبل از انجام مصاحبه جهت تطبیق اسناد به مکان تعیین شده مراجعه فرمایند. مدارک لازم جهت تطبیق اسناد: اشخاص فوق جهت اطلاع از ارائه اسناد مورد نیاز لازم است به صفحه اصلی سایت قسمت «اطلاعیه» بخش «مدارک لازم» مراجعه کنند. ضمناً ارائه کارنامه مرحله اول و دوم آزمون الزامی می باشد.

برای مشاهده اسامی پذیرفته شدگان اینجا کلیک کنید

خبر ۲۸ آذر ۹۶ -اطلاعیه شماره (۸) قابل توجه معرفی شدگان آزمون فراگیر

با توجه به اینکه سوالات متعددی درخصوص اطلاعیه شماره «۷» برای معرفی شدگان آزمون فراگیر مطرح شده مطالب ذیل جهت روشنگری و مزید آگاهی شما عزیزان اعلام می گردد. ۱- اطلاعیه شماره «۷» صرفاً مربوط به ارائه اصل اسناد جهت بند «۴» و «۵» جدول شاخصهای ارزیابی استخدامی می باشد. ۲- باتوجه به اینکه اطلاعیه در تاریخ ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ صادر گردیده، پذیرفته شدگان رشته های شغلی که بعد از این تاریخ جهت مصاحبه مراجعه می کنند موظف به ارائه اصل اسناد مربوطه می باشند. ۳- داوطلبینی که قبل از تاریخ ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ در زمانهای مراجعه بعدی که متعاقباً به اطلاع خواهد رسید، می بایست نسبت به ارائه اصل اسناد اقدام کنند. ۴- در هرصورت همانگونه که قبلاً اعلام گردید مجدداً تاکید می گردد: ارائه امتیازات بند «۴» و «۵» جدول شاخصها و اعمال آن در امتیازات مصاحبه صرفاً براساس ارائه اصل اسناد مربوطه خواهد بود.

خبر ۲۱ آذر ۹۶ – اطلاعیه شماره (۷) قابل توجه معرفی شدگان آزمون فراگیر

از آنجائیکه کسب امتیاز در بخش (سوابق تجربی- تشویقات- دوره های آموزش تخصصی مرتبط- مقالات و ارائه طرحهای پژوهشی) مربوط به بند «۴» و «۵» جدول شاخصهای ارزیابی استخدام منوط به ارائه اصل اسناد و مدارک فوق میباشد، لذا برای آخرین بار از داوطلبین و معرفی شدگان (سه برابر ظرفیت) تقاضا می گردد؛ در زمان انجام مصاحبه نسبت به ارائه اصل اسناد و مدارک فوق به مسئولین مربوطه اقدام کنند. بدیهی است عدم ارائه مدارک فوق موجب حذف امتیاز مربوطه بوده و این سازمان هیچگونه مسئولیتی در این خصوص ندارد. اسامی افراد رشته شغلی ایمنی و حفاظت ۱ و ۲ و ۳ و تجهیزات ۱ و ۲ اسامی افراد رشته شغلی ایمنی و حفاظت ۱ و ۲ و ۳ و تجهیزات ۱ و ۲

خبر ۲۱ آذر ۹۶ – اطلاعیه شماره (۶) قابل توجه معرفی شدگان آزمون فراگیر

پیرو اطلاعیه شماره «۵» مبنی بر اعلام جدول زمانبندی، از معرفی شدگان رشته کارشناس ایمنی و حفاظت سواحل و بنادر «۱» و «۲» و «۳» و کارشناس تجهیزات بندری «۱» و «۲» دعوت به عمل می آید که از روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۶/۹/۲۷ لغایت روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۶/۱۰/۲ براساس جداول (اسامی معرفی شدگان) اعلام شده جهت انجام مصاحبه و آزمون راس ساعت «۰۷:۳۰» در محل انجام مصاحبه حضور بهم رسانند. حضور در ساعت مقرر الزامی بوده و از پذیرش مدعوین بعد از ساعت اعلام شده معذور میباشیم. افرادی که دارای کد «۸» می باشند، می بایست قبل از انجام مصاحبه جهت تطبیق اسناد به مکان تعیین شده مراجعه فرمایند. مدارک لازم جهت تطبیق اسناد: اشخاص فوق جهت اطلاع از ارائه اسناد مورد نیاز لازم است به صفحه اصلی سایت قسمت «اطلاعیه» بخش «مدارک لازم» مراجعه کنند. ضمناً ارائه کارنامه مرحله اول و دوم آزمون الزامی می باشد.

برای مشاهده اسامی افراد رشته شغلی ایمنی و حفاظت ۱ و ۲ و ۳ اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۳ آذر ۹۶ – اطلاعیه شماره ۵ قابل توجه معرفی شدگان آزمون فراگیر

پیرو اطلاعیه شماره «۴» مبنی بر اعلام جدول زمانبندی، از معرفی شدگان رشته کارشناس امور دریایی «۱» و «۲» و «۳» و رشته کارشناس توسعه سواحل و بنادر و سازه های دریایی «۱» و «۲» و «۳» دعوت به عمل میآید که از روز شنبه مورخ ۱۳۹۶/۹/۱۸ لغایت روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۶/۹/۲۱ راس جداول (اسامی معرفی شدگان) اعلام شده جهت انجام مصاحبه و آزمون راس ساعت «۰۷:۳۰» در محل انجام مصاحبه حضور بهم رسانند. حضور در ساعت مقرر الزامی بوده و از پذیرش مدعوین بعد از ساعت اعلام شده معذور میباشیم. افرادی که دارای کد «۸» می باشند، می بایست قبل از انجام مصاحبه جهت تطبیق اسناد به مکان تعیین شده مراجعه فرمایند. مدارک لازم جهت تطبیق اسناد: اشخاص فوق جهت اطلاع از ارائه اسناد مورد نیاز لازم است به صفحه اصلی سایت قسمت «اطلاعیه» بخش «مدارک لازم» مراجعه کنند. ضمناً ارائه کارنامه مرحله اول و دوم آزمون الزامی می باشد.

برای مشاهده اسامی کارشناس امور دریایی و توسعه سواحل ۱ و ۲ و ۳ اینجا کلیک نمایید

خبر ۷ آذر ۹۶ – اطلاعیه شماره ۴ قابل توجه معرفی شدگان آزمون فراگیر

پیرو اطلاعیه شماره «۳» مبنی بر اعلام جدول زمانبندی، از معرفی شدگان رشته کارشناس امور بندری «۲» دعوت به عمل می آید که از روز شنبه مورخ ۱۱/۹/۱۳۹۶ لغایت روز سه شنبه مورخ ۱۴/۹/۱۳۹۶ براساس جداول (اسامی معرفی شدگان) اعلام شده جهت انجام مصاحبه و آزمون راس ساعت «۰۷:۳۰» در محل انجام مصاحبه حضور بهم رسانند. حضور در ساعت مقرر الزامی بوده و از پذیرش مدعوین بعد از ساعت اعلام شده معذور میباشیم. افرادی که دارای کد «۸» می باشند، می بایست قبل از انجام مصاحبه جهت تطبیق اسناد به مکان تعیین شده مراجعه فرمایند. مدارک لازم جهت تطبیق اسناد: اشخاص فوق جهت اطلاع از ارائه اسناد مورد نیاز لازم است به صفحه اصلی سایت قسمت «اطلاعیه» بخش «مدارک لازم» مراجعه کنند. ضمناً ارائه کارنامه مرحله اول و دوم آزمون الزامی می باشد.

برای مشاهده اسامی معرفی شدگان – کارشناس امور بندری ۲ اینجا کلیک نمایید

خبر ۵ آذر ۹۶ – اطلاعیه شماره ۳ قابل توجه معرفی شدگان آزمون فراگیر

معرفی شدگان مرحله دوم آزمون استخدامی سازمان بنادر ودریانوردی موظف می باشند جهت انجام مصاحبه های تخصصی و آزمون کتبی براساس رشته های شغلی مربوطه در تاریخهای اعلامی به شرح جدول ارائه شده در مکان انجام مصاحبه حضور یابند. · ساعت مراجعه و حضور داوطلبین ساعت «۰۷:۳۰» صبح می باشد. · مکان برگزاری مصاحبه : تهران- خیابان انقلاب – چهارراه کالج- حافظ شمالی- کوچه آرژانتین- پلاک «۱۰»- شرکت دانش پژوه بنادر ایرانیان. (روبروی دانشگاه امیرکبیر) · بدیهی است اسامی داوطلبین معرفی شده که میبایست براساس زمانهای اعلام شده مراجعه فرمایند، در روزهای آتی اعلام خواهد شد. · سایت آزمون سازمان بنادر و دریانوردی به آدرس Azmoon.pmo.ir به صورت فعال در خدمت اطلاع رسانی و پذیرش انتقادات و پیشنهادات داوطلبان می باشد. «توجه – توجه» · لطفاٌ به اطلاعات تکمیلی که در روزهای آینده متعاقباً منتشر خواهد شد، توجه فرمائید.

برای مشاهده جدول مصاحبه اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده متن اطلاعیه در سایت سازمان بنادر ودریانوردی اینجا کلیک نمایید

خبر ۱ آذر ۹۶ – اطلاعیه شماره (۲) قابل توجه معرفی شدگان آزمون فراگیر

با عرض پوزش از معرفی شدگان مرحله دوم آزمون استخدامی سازمان بنادر ودریانوردی به آگاهی می رساند؛ بدلیل لزوم بررسیهای بیشتر و رفع بعضی از مشکلات موجود (از جمله ارائه فرصت مناسب به داوطلبین)، اطلاعیه شماره (۱) شامل جداول زمانبندی لغو و از سایت حذف گردید. بدیهی است اطلاعات جدید و تکمیلی از تاریخ ۷/۹/۱۳۹۶ در سایت حاضر قابل رویت و استفاده خواهد بود.

خبر ۱ آذر ۹۶ – اطلاعیه شماره ۱ قابل توجه معرفی شدگان آزمون فراگیرسازمان بنادر ودریانوردی

معرفی شدگان مرحله اول آزمون استخدامی سازمان بنادر ودریانوردی موظف می باشند جهت انجام مصاحبه های تخصصی و آزمون کتبی براساس رشته های شغلی مربوطه در تاریخهای اعلامی به شرح جدول ارائه شده در مکان انجام مصاحبه حضور یابند. ساعت مراجعه و حضور داوطلبین ساعت «۰۷:۳۰» صبح می باشد. مکان برگزاری مصاحبه : تهران- خیابان انقلاب – چهارراه کالج- حافظ شمالی- کوچه آرژانتین- پلاک «۱۰»- شرکت دانش پژوه بنادر ایرانیان. (روبروی دانشگاه امیرکبیر) سایت آزمون سازمان بنادر و دریانوردی به آدرس Azmoon.pmo.ir به صورت فعال در خدمت اطلاع رسانی و پذیرش انتقادات و پیشنهادات داوطلبان می باشد. لطفاٌ به اطلاعات تکمیلی که در روزهای آینده متعاقباً منتشر خواهد شد، توجه فرمائید.

برای مشاهده جدول تاریخ مصاحبه تخصصی اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۴ آبان ۹۶ -اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص اعلام اسامی چندبرابر ظرفیت چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشور در سال ۱۳۹۶ به منظور انجام مصاحبه استخدامی

پیرواطلاعیه مورخ ۹۶/۰۷/۰۴ این سازمان، بدین‌وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که براساس اطلاعیه مذکور و نتایج مندرج درکارنامه آنهاجهت بررسی مدارک به‌دستگاه مربوطه‌معرفی گردیده‌و مدارک واطلاعات خوداظهاری آنها توسط دستگاه استخدام‌کننده بررسی و تایید گردیده می‌رساند، که براساس اعلام نتیجه بررسی مدارک از سوی دستگاه‌های اجرایی ذیربط (دستگاه‌های‌اجرایی استان‌البرز، سازمان‌پزشکی‌قانونی‌کشور، سازمان‌دامپزشکی کشور، وزارت‌امور خارجه، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، وزارت امور اقتصاد و دارایی، بانک مسکن، بانک سپه، بانک صنعت و معدن، ، سازمان بنادر و دریانوردی، سازمان ملی بهره‌وری ایران، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سازمان اداری و استخدامی کشور، سازمان سنجش آموزش کشور، سازمان انتقال‌خون ایران، سازمان‌حسابرسی و موسسه‌آموزش عالی‌علمی- کاربردی‌صنعت آب‌وبرق) نتایج مربوط به معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت از بین داوطلبان واجد شرایط جهت انجام مصاحبه استخدامی در قالب کارنامه برروی سایت این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قرار داده شده است. لذا داوطلبان فوق‌الذکر می‌بایست با توجه به نتیجه مندرج در کارنامه خود و توضیحات‌ ذیل این اطلاعیه اقدام لازم معمول دارند. همچنین با توجه به اینکه مصاحبه‌های استخدامی اکثر دستگاههای فوق‌الاشاره‌از ابتدای هفته‌آینده شروع‌خواهد شد، لذا داوطلبان معرفی شده برای مصاحبه استخدامی موظفند در طول هفته جاری با مراجعه به سایت اطلاع‌رسانی دستگاه استخدام‌کننده ذیربط، از شرایط، زمان و مکان مصاحبه استخدامی خود مطلع شوند. توجه: • عدم مراجعه داوطلب معرفی شده برای انجام مصاحبه استخدامی در زمان و مکان تعیین شده، به منزله انصراف از ادامه روند استخدام بوده و داوطلب حق اعتراض و پی گیری نخواهد داشت. • از آن جایی که در مرحله بررسی اطلاعات خوداظهاری داوطلبان و مدارک آنها توسط دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط، تعداد محدودی از افراد معرفی شده فاقد شرایط احراز مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام از داوطلبان چهارمین آزمون متمرکز فراگیر بوده‌اند، لذا در هریک از شغل‌محل‌ها و سهمیه‌های استخدامی مربوط، نفرات بعدی با توجه به ترتیب نمرات فضلی و رتبه مکتسبه در سقف حداکثر سه برابر ظرفیت، انتخاب و جهت بررسی مدارک معرفی گردیده‌اند و تاکید می‌گردد انجام مصاحبه استخدامی با این افراد صرفاً در صورت تایید مدارک معرفی گردیده‌اند و تاکید می‌گردد انجام مصاحبه استخدامی با این افراد صرفاً در صورت تایید مدارک و اطلاعات ثبت‌نامی آنها امکان‌پذیر می‌باشد. بنابراین مسوولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن دفترچه ثبت‌نامی و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان تعیین شده برعهده داوطلب می‌باشد. • بدیهی است در هر مرحله از آزمون، مسابقه و جذب محرز شود که داوطلب به اشتباه و یا به عمد اطلاعات خلاف واقع اعلام نموده و یا فاقد شرایط مندرج در دفترچه ثبت‌نامی است، داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و حتی در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می گردد. تذکر: پذیرفته‌شدگان نهایی‌هریک ازسهمیه‌های آزاد، ایثارگران‌و معلولین‌عادی در سقف تعیین شده، صرفاً در صورت صحت مدرک و تایید اطلاعات ثبت‌نامی و به ترتیب نمرات فضلی (حاصل از ۷۰ درصد نمره آزمون کتبی و ۳۰ درصد نمره مصاحبه تخصصی)، به‌تعداد یک برابرظرفیت موردنیازاعلام شده دردفترچه ثبت‌نامی فوق‌الذکر، انتخاب و به گزینش معرفی خواهند شد. در خاتمه اضافه می‌نماید که واحد پاسخگویی غیرحضوری چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشور سال ۱۳۹۶ منحصراً در رابطه با کارنامه آزمون برای کلیه داوطلبان آماده پاسخگویی به سوالات می باشد. لذا داوطلبان در صورت نیاز می توانند سوالات خود را در خصوص مندرجات کارنامه حداکثر تا تاریخ ۹۶/۰۸/۲۵ با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org یا با تماس تلفنی در ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند واز مراجعه حضوری به این سازمان اکیداً خودداری کنند. بدیهی است پاسخگویی به مکاتباتی که بعد از تاریخ ۹۶/۰۸/۲۵ ارسال گردد، مقدور نخواهند بود.

برای مشاهده کارنامه اینجا کلیک نمایید

کاربران گرامی شما برای مصاحبه تخصصی و عقیدتی میتوانید از موارد زیر استفاده نمایید

۱- جزوه های ارسالی کاربران را از صفحه سوالات رایگان دانلود نمایید. برای مشاهده اینجا کلیک کنید. ۲- صفحه تجمیع شده تجربه های کاربران که در بخش نظرات ارسال می کنند. برای مشاهده اینجا کلیک کنید. ۳-کتاب الکترونیکی از آگهی استخدامی تا مصاحبه عقیدتی و گزینش برای مشاهده اینجا کلیک کنید.

اطلاعیه «قابل توجه معرفی شدگان آزمون فراگیر»

اطلاعیه شماره ۳ از آنجائیکه اعلام جدول زمانبندی جهت انجام مصاحبه تخصصی با قبول شدگان «۳» برابر ظرفیت موکول به اعلام نتایج به صورت قطعی از سوی سازمان سنجش می باشد، لذا در حال حاضر امکان اعلام زمانهای مراجعه داوطلبان مقدور نمی باشد.

اطلاعیه شماره ۲ – به منظور آمادگی هرچه بیشتر و آگاهی قبول شدگان «۳» برابر ظرفیت از موضوعات مصاحبه تخصصی، شاخصهای ارزیابی استخدام داوطلبان که به تایید سازمان اداری و استخدامی کشور رسیده است، اعلام میگردد.

اطلاعیه شماره ۱ – جدول زمانبندی مصاحبه های تخصصی در رشته های شغلی متعاقباً و در روزهای آینده به اطلاع پذیرفته شدگان آزمون استخدامی (سازمان بنادر و دریانوردی) خواهد رسید. ضمناً یادآور می گردد تمامی مصاحبه ها در شهر تهران- در مجتمع‌آموزشی فرمانیه واقع در منطقه فرمانیه می باشد.

برای مشاهده شاخصهای ارزیابی اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۸ مهر ۹۶ – اطلاعیه جدید سازمان بنادر و دریانوردی

همانگونه که قبلاً به‌آگاهی داوطلبین گرامی رسیده است، آخرین مهلت جهت تکمیل مدارک و ارسال اسناد مثبت تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۶/۷/۱۹میباشد. بدیهی است پس از تاریخ مذکور سازمان بنادر و دریانوردی از پذیرش اسناد معذور خواهد بود. سازمان بنادر و دریانوردی برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در سراسر کشور براساس مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری و در چارچوب دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای بکارگیری افراد دردستگاههای اجرائی، از محل مجوز استخدامی شماره ۹۵۵۳۳۹ مورخ ۲۲/۱۰/۱۳۹۵ سازمان اداری و استخدامی کشورتعداد «۲۰۰» نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندیهای عمومی و تخصصی، مصاحبه تخصصی و گزینش، به صورت پیمانی استخدام می نماید. «اطلاعیه مهم» به اطلاع کلیه داوطلبان محترم می رساند؛ هیچ گونه امتیازی جهت کارکنان قراردادی سازمان بنادر و دریانوردی لحاظ نشده و تمامی داوطلبان با شرایط یکسان در سازمان سنجش صرفاْ براساس قابلیت های علمی و قوانین موجود در دفترچه آزمون، مقایسه و رتبه بندی شده اند. ضمناْ در همین زمینه به آگاهی می رساند اشتباهات موجود در سایت نیز مرتفع گردیده است.

خبر ۱۵ مهر ۹۶ -اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور پیرامون چهارمین نتایج امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۶

با توجه به سوالات برخی از داوطلبان در خصوص درج عبارت «داوطلب گرامی با توجه به نمره مکتسبه در آزمون علی‌رغم کسب حد نصاب نمره لازم، بدلیل محدودیت سهمیه پذیرش، در رقابت با سایر داوطلبان در اولویت معرفی برای بررسی مدارک قرار نگرفته‌‌اید.» در کارنامه آنان، به اطلاع می‌رساند:

برای مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

شاخصهای ارزیابی استخدام داوطلبان سازمان بنادر و دریانوردی

از آنجائیکه پذیرفته شدگان آزمون فراگیر استخدامی در مرحله اول دروس اختصاصی و عمومی را با موفقیت پشت سر گذاشته اند، در نظر می باشد در مرحله دوم نسبت به برگزاری آزمون تخصصی به شکل مصاحبه و بشرح جدول ذیل و امتیازهای تعیین شده اقدام شود.

برای مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک کنید

شرکت کنندگان در شغل محلهای سازمان بنادر و دریانوردی:

سازمان بنادر و دریانوردی برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در سراسر کشور براساس مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری و در چارچوب دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای بکارگیری افراد دردستگاههای اجرائی، از محل مجوز استخدامی شماره ۹۵۵۳۳۹ مورخ ۲۲/۱۰/۱۳۹۵ سازمان اداری و استخدامی کشورتعداد «۲۰۰» نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندیهای عمومی و تخصصی، مصاحبه تخصصی و گزینش، به صورت پیمانی استخدام می نماید. اطلاعیه معرفی شدگان سه برابر ظرفیت سازمان بنادر و دریانوردی جهت ارائه و بررسی مدارک از اول وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۱۰/۷/۱۳۹۶ لغایت سه شنبه ۱۸/۷/۱۳۹۶ براساس تقسیم بندی اعلام شده بشرح جدول ذیل به نشانی : (تهران – فرمانیه- خیابان شهیبد لواسانی- خیابان شهید ثروتی- پلاک «۱» – سازمان بنادرو دریانوردی) مراجعه فرمایند.

«جدول تاریخ مراجعه»

عنوان رشته های شغلی تاریخ مراجعه
کارشناس امور دریایی (۱) و (۲) و (۳) ۱۰/۷/۱۳۹۶ لغایت ۱۱/۷/۱۳۹۶
کارشناس ایمنی، امنیت و حفاظت دریایی ۱۲/۷/۱۳۹۶
کارشناس کنوانسیونها و معاهدات دریایی و بندری
کارشناس امور بندری (۱) و (۲) ۱۳/۷/۱۳۹۶ لغایت ۱۴/۷/۱۳۹۶
کارشناس توسعه سواحل و بنادر و سازه های دریایی (۱) و (۲) و (۳) ۱۵/۷/۱۳۹۶ لغایت ۱۶/۷/۱۳۹۶
کارشناس تجهیزات بندری و دریایی (۱) و (۲)
کارشناس ایمنی و حفاظت سواحل و بنادر(۱) و (۲) و (۳) ۱۷/۷/۱۳۹۶
کارشناس امور اداری ۱۸/۷/۱۳۹۶
حسابدار
کارشناس تحلیل گر سیستم
کارشناس برنامه ریزی

سایت آزمون سازمان بنادر و دریانوردی به آدرس Azmoon.pmo.ir به صورت فعال در خدمت اطلاع رسانی و پذیرش انتقادات و پیشنهادات داوطلبان سه برابر ظرفیت می باشد. «مدارک لازم» ارائه «۶» قطعه عکس پرسنلی پشت نویسی شده اصل شناسنامه اصل کارت ملی اصل مدرک تحصیلی اصل کارت پایان خدمت و یا معافیت از خدمت اصل مدارک مربوط به ایثارگری جهت استفاده از سهمیه اصل مدارک تایید شده معلولین جهت استفاده از سهمیه اصل مدارک لازم جهت استفاده از سهمیه بومی ارائه تمامی مدارک فوق به همراه کپی از تمامی صفحات الزامی می باشد.

خبر ۵ مهر ۹۶ -اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص اعلام اسامی سه برابر ظرفیت چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۶ به منظور انجام سایر مراحل جذب و استخدام (بررسی مدارک، انجام مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش)

بدین وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که در چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در تاریخ ۹۶/۰۶/۰۳ شرکت نموده‌اند می‌رساند کارنامه نتایج اولیه سه برابر ظرفیت داوطلبان در سایت سازمان‌سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار داده شده است.

برای دریافت فایل برنامه زمانی معرفی شدگان سه برابر ظرفیت چهارمین آزمون استخدامی فراگیر اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده متن کامل اطلاعیه و نتایج اینجا کلیک نمایید

کاربران گرامی شما برای مصاحبه تخصصی و عقیدتی میتوانید از موارد زیر استفاده نمایید

۱- جزوه های ارسالی کاربران را از صفحه سوالات رایگان دانلود نمایید. برای مشاهده اینجا کلیک کنید. ۲- صفحه تجمیع شده تجربه های کاربران که در بخش نظرات ارسال می کنند. برای مشاهده اینجا کلیک کنید. ۳-کتاب الکترونیکی از آگهی استخدامی تا مصاحبه عقیدتی و گزینش برای مشاهده اینجا کلیک کنید.

 

خبر ۵ شهریور ۹۶ – اطلاعیه شرکت دریای طلایی کیش درباره ی تاریخ و نحوه ثبت نام در آزمون دریانوردی همراه با بورسیه آموزشی در سال ۱۳۹۶

خبر ۲۴ تیر ۹۶ – اطلاعیه‌ اصلاح مواد آزمونی چند رشته شغلی در سازمان بنادر و دریانوردی

خبر ۱۱ تیر ۹۶ –ضوابط و شرایط آزمون استخدامی سازمان بنادر

خبر ۷ تیر ۹۶ – ثبت نام ۲۶۲ هزار نفر در چهارمین آزمون استخدامی

خبر ۴ تیر ۹۶ – اطلاعیه تمدید ثبت نام و اصلاحات چهارمین آزمون‌ استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور

برای عضویت در کانال اخبار استخدام تهران در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: استخدام در استان البرز, استخدام در تهران
منبع خبرنیازمندیهای همشهری
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی