سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

شرکت آتیه‌سازان حافظ هزینه درمانی به فرهنگیان

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
14 بهمن
شرکت آتیه‌سازان حافظ هزینه درمانی به فرهنگیان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مهدی ریاحی‌فر مدیر عامل شرکت آتیه‌سازان حافظ اظهار داشت: پرداخت به‌موقع خسارات، رضایتمندی مشتریان برای تحکیم اقتصاد مقاومتی را به همراه دارد.

وی ارتقای تسهیلات بیمه‌‌ای را گامی مهم در راستای حفظ شأن و منزلت بیمه‌شدگان ذکر کرد و افزود: توسعه بیمه منوط به تلاش و کوشش و قانونمداری فعالان شرکت است.

ریاحی‌فر در ادامه با اشاره به تفاهم‌نامه این شرکت با وزارت آموزش و پرورش در خصوص ارائه خدمات به فرهنگیان کشور بیان داشت: مدیریت منابع برای پرداخت هزینه‌های پزشکی کارکنان بیمه شده آموزش و پرورش توسط آن وزارت صورت می‌گیرد.

مدیر عامل شرکت آتیه‌سازان حافظ خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری تا به امروز تعداد 5 میلیون و 289 هزار و 19 سند هزینه‌های درمانی به مبلغ تقریبی 294 میلیارد تومان رسیدگی و در وجه فرهنگیان پرداخت شده است که در صورت پرداخت 88 میلیارد تومان توسط وزارت آموزش و پرورش تمام بدهی زیان‌دیدگان و مطالبات بیمارستانی این گروه از بیمه‌شدگان تا پایان نیمه بهمن ماه 96 پرداخت خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آتیه سازان حافظ، ریاحی‌فر عنوان کرد: برابر با قرارداد تنظیم شده هر ماه حق بیمه کارکنان فرهنگی بیمه شده پس از کسر از حقوق در صندوقی جداگانه نزد وزارت آموزش و پرورش تمرکز یافته و به محض واریز مبلغ در وجه این شرکت خسارات پزشکی فرهنگیان محاسبه و پرداخت می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد: همکاری بیش از پیش آموزش و پرورش با شرکت آتیه‌سازان حافظ در پرداخت به‌موقع وجوه صندوق خسارت، روند خدمات‌دهی به فرهنگیان را تسهیل و افزایش رضایت‌مندی بیمه شدگان کشور را به همراه دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: اموزش و پرورش, اخبار فرهنگیان, هزینه درمانی به فرهنگیان
منبع خبرفارس
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک

یوسوف در 14/11/1396 - 22:09 نوشته:

دروغ تا کی بسه هر سه ماه پرداخت می کنین بعد چقدر هم از اصل خسارت بر می دارین به ما خسارت می زنین وووووول کنین دروغ گویی ها

محمد در 14/11/1396 - 22:23 نوشته:

مهر ماه را آخر دی ماه پرداخت کردند با کسر ی زیاد مشکل کشور همین دروغ هاست که می گویند

احمدی در 14/11/1396 - 23:19 نوشته:

بنده یک ماه ونیم شده نسخه ها وفاکتورهارا تحویل دادم ولی هنوزپرداخت نشده است.لطفا عنایت فرماییدازبرج آذرکه پرداخت نشده است باتوجه به پایان سال ونیازمبرم همکاران نسبت به پرداخت آن اقدام فرمایید.1396/11/14

داوری در 15/11/1396 - 08:53 نوشته:

سندها رو برگشت میدید و می گویید به دلیل نقص مدارک هزینه برگشت خورد اصلا منصفانه نیست

محمدرضا خواجه ازگرگان در 16/11/1396 - 10:11 نوشته:

جناب ریاحی فرعزیزازهمکاری بی شایبه همکارانتان دردریافت حدودی ازطلب هزینه دارویی همسرم تشکرمیکنم دیریازودداره سوخت وسوز نداره

آگاه در 23/04/1397 - 06:53 نوشته:

تمامی ادارات دولتی بیمه رایگان دارند ، اما از فرهنگیان چندین مبلغ حق بیمه کسر می شود، اما در نهایت موقع پرداخت خسارت مجددا مبلغی فراتر از کسور قبلی از بیمه گزار برداشت می شود. متاسفانه مدیریت ضعیف در آموزش و پرورش و عدم بکارگیری افراد آگاه و عدم وجود دیدگاه مناسب در مسئولین کشوری نسبت به آموزش و پرورش جایگاه معلمین را تضعیف و کشور را به انحطاط می کشاند. در تمامی جوامع پیشرفته بخاطر ارج نهادن به معلمین و ایجاد بهترین جایگاه برای ایشان ، رفاه و آسایش و ترقی را برای کشورشان ایجاد نموده اند مانند ژاپن ، آلمان و ... ، تا زمانی که دید مسئولین ارتجاعی باشد همین است.
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی