سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

بیمه اتیه سازان فرهنگیان

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
18 مرداد
بیمه اتیه سازان فرهنگیان
علی الهیار ترکمن
در مورد وضعیت بیمه ‌تکمیلی فرهنگیان و مشکلات پیش آمده در خصوص بیمه آتیه‌سازان حافظ و اظهارات مسئولان آن شرکت مبنی بر اینکه هیچ گونه نقشی در تاخیر به وجود آمده در پرداخت حق بیمه ‌تکمیلی فرهنگیان ندارند و به تعهدات خود پایبند بوده‌اند، گفت: از مسئولان این شرکت تعجب می‌کنم که به واقعیت‌های قانون تجارت و اصول حاکم بر قراردادها بی‌توجهی می‌کنند.

مطالبه 150 میلیارد تومانی بیمه از سال گذشته

وی با بیان اینکه هر قراردادی جایگاه خود را دارد، افزود: 150 تا 170 میلیاردتومان از مطالبات شرکت آتیه‌سازان از قرارداد سال گذشته باقی مانده و دنبال پرداخت آن هستیم و بیمه نباید آن را به قرارداد جدید تسری دهد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، افزود: بر اساس قرارداد جدید حق بیمه فرهنگیان را ماهانه پرداخت می‌کنیم و بیمه موظف است طبق قرارداد به تعهدات خود عمل و هزینه درمان را پرداخت کند.

تلاش برای پرداخت مطالبات قرارداد گذشته

الهیار ترکمن ادامه داد: باید بر روی نحوه پرداخت بدهی به بیمه به تفاهم برسیم که در حال پیگیری آن هستیم و در اسرع وقت نسبت به پرداخت بدهی اقدام کنیم اما اینکه منابع را از ما اخذ و آن را به قرارداد جدید تسری می‌دهند اقدام درستی نیست و به منزله عدم رعایت مفاد قرارداد و غیرقانونی است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: از مسئولان بیمه آتیه‌سازان حافظ تقاضا داریم حساسیت‌ها را بیشتر درک کنند؛ تعهدات هر قرارداد را در جایگاه خود اعمال و به قرارداد جدید عمل کنند؛ بی شک ما نیز تلاش خواهیم کرد مطالبات قرارداد گذشته را پرداخت و مشکل را رفع کنیم.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: بیمه فرهنگیان, اموزش و پرورش
منبع خبرهارپی نیوز
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی