سایت کاریابی جویا کار

فروش اينتر نتي

دسته بندي: مقالات / کامپیوتر
13 مهر

فروش محصولات از طريق اينترنت

-امروزه همه سعي بر آن دارند كه وقت كمتري را براي امور خريد و كارهاي روزمره گذارند. لذا ما مي توانيم با فروش محصولات (لوازم خانگي) از طريق اينترنت صرف كردن وقت را به حداقل برسانيم و قسمتي از بازار را از آن خود كنيم.

-ما مي توانيم با تشكيل يك سايت اينترنتي در خصوص فروش محصولات به طوري كه همه انتظارات مشتري در رابطه با مشخصات لوازم را دارا باشد.

اين طرح هم در وقت صرفه جويي مي كند و هم اينكه مشتري با تسلط بيشتري به دنبال تقاضاي مورد نظر خود مي گردد كه از قبيل: مشخصات فيزيكي‏ رنگ‏ مدل،  ... مي باشد.

-به عنوان مثال: يك يخچال فريزر را مي توان با نشان دادن عكسهاي مختلف در جهات مختلف و همچنين يك كليپ تصويربرداري شده از اين يخچال و در قسمتي ديگر كل مشخصات يخچال مورد نظر درج گرديده است را معرفي نمود.

 

با عضويت ويژه در سايت کندو فايل ها را با 50% تخفيف خريداري نماييد. جهت عضويت کليک کنيدجهت دانلود رايگان فايل به صورت pdf pdf کليک نماييد
تگ هاي مطلب: دانلود كامپيوتر, تحقيق كامپيوتر, دانلود تحقیق کامپیوتر, دانلود مقالات کامپیوتری, مقاله كامپيوتر, دانلود مقاله كامپيوتر, كامپيوتر, پروژه كامپيوتر, دانلود مقاله کامپیوتر
قيمت فايل:8000 تومان
تعداد صفحات:8
خريد فايل word
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی