سایت کاریابی جویا کار

فرهنگ لغت با استفاده از ويژوال بيسيك

دسته بندي: مقالات / کامپیوتر
16 فروردین

امروزه علم كامپيوتر پيشرفت شگرفي در كلية‌ علوم و صنايع به وجود آورده است و با پيشرفت اين علوم مسائل مربوط به كامپيوتر نيز پيشرفت شگرفي داشته است از جمله مي‌توان به پيشرفت در بانك‌هاي اطلاعاتي اشاره نمود كه از جديد‌ترين و مهمترين آن‌ها مي‌توان به Visual basic اشاره نمود. در اينجا سعي شده است مطالبي در جهت معرفي اين نرم‌افزار تقديم گردد.

 

 

فصل اول

نرم افزار ويژوال بيسيك

برنامه‌نويسي با Visual Basic ( آخرين ويرايش Visual Basic ) مي‌تواند كار پرزحمت و خسته كننده برنامه‌نويسي را به يك تفريح تبديل كند.

محبوبيت Visual Basic، علاوه بر گرافيكي و ساده بودن، از آنجا ناشي مي‌شود كه زباني اينترپرتري ( interpreter ) و كامپايلري ( Compiler ) است. ديدكه زبانهاي اينترپرتري از نظر سهول توليد و توسعه برنامه چقدر به برنامه‌نويسي كمك مي‌كنند و از طرف ديگر برنامه‌هاي كامپايل شده بنحو چشمگيري سريعتر از برنامه‌هاي اينترپرتري هستند. با تركيب اين دو ويژگي Visual Basic را روانه بازاركرد، بسياري از منتقدان شكست آن و مرگ خاندان بيسيك را پيش‌بيني مي‌كردند. اين مخالفان مي‌گفتند كه بيسيك اساساً يك زبان جدي نيست و ساختار آن ( برخلاف C و پاسكال ) به درد محيط ويندوز نمي‌خورد اما ميكروسافت با ارائه Visual Basic درسهاي زيادي به جامعه برنامه‌نويسان داد:

- زباني مانند بيسيك مي‌تواند قابل فهم و قوي باشد.

- Visual Basic بسته به نياز برنامه‌نويس مي‌تواند كامپايلري يا اينتر پرتري باشد.

- و Visual Basicنه تنها فراموش نشد بلكه تبديل به محبوبترين زبان ‌برنامه‌نويسي دنيا شد.

- Visual Basic در چندين مدل مختلف عرضه مي‌شود.

- مدل فوق‌العاده : محيط برنامه نويسي مناسب كارهاي شبكه و برنامه‌هاي توزيع شده است.

- مدل آموزشي: مجموعه‌اي از ابزارهاي استاندارد و هر آنچه براي شروع برنامه‌نويسي بدان نياز داريد.

- مدل استوديوي ويژوال در اين مدل Visual Basic به همراه چند زبان ويژوال ديگر

( مانند ويژوال ++ ) و ( ويژوال ++J ) در يك بسته نرم افزاري گرد آمده‌اند تا آموختن آنها متضمن كمترين زحمت براي برنامه‌نويسان باشد.

با عضويت ويژه در سايت کندو فايل ها را با 50% تخفيف خريداري نماييد. جهت عضويت کليک کنيدجهت دانلود رايگان فايل به صورت pdf pdf کليک نماييد
تگ هاي مطلب: پایان نامه
قيمت فايل:8000 تومان
تعداد صفحات:55
خريد فايل word
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی