سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

زمان واریز حقوق فرهنگیان

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
22 اسفند
زمان واریز حقوق فرهنگیان

علی الهیار دوشنبه‌شب در مراسم افتتاحیه مرکز آموزشی، رفاهی فرهنگیان استاد نبوی در بوشهر اظهار داشت: این مرکز مجهز از امشب در خدمت فرهنگیان خواهد بود و برای گذران ایام تعطیلی و ارائه خدمات رفاهی و تفریحی در خدمت‌ آنها خواهد بودمعاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش بیان کرد: هر کاری که کرده‌ایم وظیفه است و افتخار برای ما این است که این مجموعه را منسجم اداره کنیم که از همه منابع حداکثر بهره‌وری را داشته باشیم و رضایت را در دل فرهنگیان ایجاد کنیم و بتوانیم در تحقق اهداف آموزش و پرورش موثر باشیموی ادامه داد: ماهانه دو هزار و ۴۸۰ میلیارد تومان حقوق پرداخت می‌کنیم و تامین این هزینه برای خزانه برنامه‌ریزی دقیق و سنجیده می‌خواهد که سر وقت عمل کنند و تلاش ویژه‌ای در این زمینه صورت می‌گیردالهیار اضافه کرد: امشب ساعت سه و نیم بامداد حقوق فرهنگیان به حسابشان واریز خواهد شد و از اواخر هفته هم پرداخت اضافه کار اداری و حقوق حق التدریسی‌ها و سربازان شاغل نیز در دستور کار قرار می‌گیرد و تلاش داریم تا قبل از پایان سال بتوانیم این مطالبات را به صورت کامل پرداخت کنیموی بیان کرد: در خصوص سیاست‌های رفاهی نیز از دیرباز برای اینکه شرایط معیشتی فرهنگیان خوب تامین شود، توسعه مراکز رفاهی در دستور کار بود که در بخش‌های تفریحی و درمانی و ... خدمات دهی شود

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: حقوق فرهنگیان, واریز حقوق فرهنگیان, فرهنگیان, اموزش و پرورش
منبع خبرشما نیوز
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک

حمید در 23/12/1396 - 08:32 نوشته:

با سلام تمام حقوق جای قسط می رود. حق الزحمه امتحانات نزدیک به دو سال است پرداخت نشده است. با جیب خالی می توان به مسافرت رفت؟ واقعا متاسفم.
به جای اینکه فکر پرداخت معوقات فرهنگیان باشید و به وضعیت معیشتی برسید . چون از ساخت این مجتع ها درصدی به خودتان می رسد.ماموریتهای خودتان را هم می گیرید. اضافه کارتان هم سرجای خودش هست. جای معلم کجاست؟

محی الدین احمدی در 27/09/1397 - 04:36 نوشته:

با سلام بنده 5 سال از ازدواج دوتا فرزندم میگذرد هنوز که هنوز هزینه کمک ازدواجشان بلا تکلیف پس این این کمک هزینه کی پرداخت میشودچراماراهم پیش خانواده شرمنده میکنید بچه هامان فکرمیکنند که مایه اونها دروغ گفته ایم لطفا بفرمائید آیا 5سال دیگه پرداخت میشه!!؟؟:

خدیجه اهری در 27/06/1398 - 01:06 نوشته:

سلام واحترام لطفا درمورد کسانیکه حق بیمه خودشون پرداخت میکنند نیز تسهیلات ازنظر حق عایله مندی وغیره بحساب شخصی خود واریز شود چرا که باابرو دندون به جگرگذاشتن و ... نباید حق انها پایمال بشه پس حتی کوچک هم باشه از قبیل عایله مندی وولاد ویارانه و غیره بحساب بانکی هرفرد واریز بشه حق الناس نیز به جورهایی هم رعایت میشه و هم قانون مند ...

علیرضا چراغیان در 28/10/1398 - 22:39 نوشته:

چرا هزینه سفر سال ۸۹ با گذشت ۱۰سال هنوز پرداخت نشده؟

حسین در 29/10/1398 - 19:54 نوشته:

با سلام و درود فراوان.آیا واقعاً این مراکز رفاهی در اختیار فرهنگیان محترم قرار می گیرد؟صد در صد این طور نیست . مثلاً قیمت یک شب اقامت ،در خانه معلم را اطوری اعلام می کنند که یک فرهنگی فقط ناچار است مدرسه را برای اقامت برگزیند چون از ما بهتران در خانه معلم راحتتر از مدرسه هستند و فقط اسمش خانه معلم است و تنها کسی که توش پیدا نمی شود همان معلم است.آقایان لطف کنند یک فکری به در آمد ناچیز معلمان کنند در این صورت معلم بهتر می داند برای تفریح کجا برود.ودیگر این همه دنبال ساخت مراکز رفاهی که در واقع به نام معلمان و به کام دیگراناست،نباشید.
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی