سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

برگذاری دوره ضمن خدمت برای فرهنگیان

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
24 اسفند
برگذاری دوره ضمن خدمت برای فرهنگیان

مدیرکل امورتربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش گفت: سال 96، 24 میلیون نفر ساعت دوره آموزش ضمن خدمت غیرحضوری و 6 میلیون نفر ساعت دوره آموزش ضمن خدمت حضوری برای فرهنگیان شاغل در معاونت فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش برگزار شده است.

مسعود شکوهی مدیرکل امورتربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش در خصوص اجرای دوره‌های فرایندمحور ضمن خدمت برای فرهنگیان حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی این وزارتخانه اظهار داشت: برگزاری دوره‌های ضمن خدمت و توانمندسازی نیروی انسانی شاغل در این معاونت از وظایفی است که هر ساله انجام می‌شود و برنامه‌هایی برای استفاده از روش‌های جدید با همکاری مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در حال تهیه است که اجرای آن منوط به تأمین اعتبارات است.

وی افزود: در سال 96، حدود 24 میلیون نفر ساعت دوره آموزشی ضمن خدمت غیرحضوری و 6 میلیون نفر ساعت دوره آموزش ضمن خدمت حضوری برای فرهنگیان این معاونت برگزار شده است.

شکوهی اضافه کرد: باتوجه به مضیقه‌های مالی و زمانی تلاش داریم آموزش‌های دوره‌های ضمن خدمت از کمیت و کیفیت این دوره‌ها کاسته نشود.

مدیرکل امورتربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش در خصوص ویژگی‌های دوره‌های ضمن خدمت این معاونت گفت: ما بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در برگزاری این دوره‌ها تأکید داریم و شرکت‌های مختلفی در این زمینه با ما همکاری می‌کنند؛ با استفاده از روش آموزش ضمن خدمت الکترونیکی، فرهنگیان در دورترین نقاط کشور می‌توانند به آموزش‌های به‌روز و باکیفیت دسترسی داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید به این سمت و سو برویم که نظارت در برگزاری دوره‌های ضمن خدمت وظیفه آموزش و پرورش و اجرای وظیفه بخش خصوصی باشد، ادامه داد: برای برگزاری این دوره‌ها و تولید محتوای آن زمان زیادی صرف می‌کنیم و پیش از برگزاری دوره‌های الکترونیکی زحمت همکاران ما برای برگزاری حضوری این دوره‌ها چندین برابر بود.

شکوهی تصریح کرد: فرهنگیان از دوره‌های غیرحضوری استقبال خوبی کرده‌اند و از کیفیت آن هم راضی هستند.

مدیرکل امورتربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه 70 درصد دوره‌های ضمن خدمت این معاونت به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: بررسی‌های لازم در خصوص کیفیت خدمات شرکت‌هایی که به آموزش و پرورش در برگزاری دوره‌های ضمن خدمت کمک می‌کنند، صورت گرفته است؛ این شرکت‌ها ظرفیت‌های خوبی دارند و در بخش‌های دیگر هم می‌توان از آنها استفاده کرد.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: دوره های ضمن خدمت فرهنگیان, فرهنگیان, اموزش و پرورش
منبع خبرساعت 24
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی