سایت کاریابی جویا کار

پروژه طراحي وب سايت فوتبال

دسته بندي: مقالات / کامپیوتر
16 مهر

وب سایت فوتبال ایران برای اطلاع رسانی درباره  مشخصات تیم های فوتبال داخل کشور( شامل نام مربی ، نام بازیکنان ، نام رئیس تیم ، تاریخ تاسیس و ...) و همچنین اطلاع رسانی از زمان بازی ها و نتایج بازی ها و جدول رده بندی می باشد .  در طراحی این سایت از ابزار های زیر استفاده شده است. 

 در طراحی این سایت از ابزار زیر استفاده شده است :

MicroSoft Access,front page,Asp,javascript ,Vbscript,Visual InterDev,IIS

تمامی اسکریپت نویسی های سمت سرویس گیرنده  و اسکریپت های سمت سرور با      Vbscript نوشته شده است و طراحی صفحات به گونه ای بوده است  که کارهای کنترلی مانند کنترل صحت فرمها در سمت سرویس گیرنده انجام شود و تا جای ممکن فقط در موارد ضروری مثل استفاده از بانک اطلاعاتی با سرور ارتباط برقرار شود .

طراحی سایت به صورتی می باشد که در آن سیستم مدیریت و کاربری در نظر گرفته شده است .یکی از بخش های مهم سایت  موتور جستجوی آن می باشد که به دو صورت موتور جستجو برای کاربر و موتورجستجو برای مدیریت می باشد .

علاوه بر این چون این سایت روی اینترنت ارائه می شود دسترسی به آن از همه جای دنیا و در هر زمان میسر می باشد .

به طور کلی  هدف اصلی از طراحی این سایت آشنایی کاربران با تیم های حاضر در لیگ فوتبال و تسریع در امر اطلاع رسانی درباره زمان بازی ها و نتایج بازی ها و جدول رده بندی می باشد .

در ادامه  به شرح کلی از وظایف و ساختار و کد نویسی سایت فوتبال  پرداخته و امیدواریم که این کار بتواند مفید واقع شود.

 

با عضويت ويژه در سايت کندو فايل ها را با 50% تخفيف خريداري نماييد. جهت عضويت کليک کنيدجهت دانلود رايگان فايل به صورت pdf pdf کليک نماييد
تگ هاي مطلب: دانلود كامپيوتر, تحقيق كامپيوتر, دانلود تحقیق کامپیوتر, دانلود مقالات کامپیوتری, مقاله كامپيوتر, دانلود مقاله كامپيوتر, كامپيوتر, پروژه كامپيوتر, دانلود مقاله کامپیوتر
قيمت فايل:17000 تومان
تعداد صفحات:170
خريد فايل word
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی