سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

بهبود وضعیت بیمه فرهنگیان

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
29 فروردین
بهبود وضعیت بیمه فرهنگیان
علی الهیار ترکمن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در پاسخ به این سوال که قرارداد آموزش و پرورش باشرکت‌های بیمه‌ای سود هنگفتی برای آنها به ارمغان دارد چرا که وزارتخانه از آنها امتیازات بیشتری برای فرهنگیان درخواست نمی‌کند، گفت: تمام شرکت‌های بیمه‌ای زیرنظر قوانین و مقررات بیمه مرکزی فعالیت می‌کنند و بیمه مرکزی نیز برای انجام برخی خدمات بیمه‌ای تعرفه‌های مشخصی وضع کرده‌اند.

وی افزود: از آنجا که آموزش و پرورش اعتبارات رفاهی ندارد نمی‌تواند براساس تعرفه‌ها با شرکت‌های بیمه‌ای قرارداد ببندد تا مبلغی را به عنوان تخفیف و یا سود مشارکت از آنها دریافت کند؛ البته ما برنامه‌ای درخصوص هماهنگی با بیمه مرکزی داریم تا صرفا بابت بیمه فرهنگیان تعرفه خاص پیش‌بینی شود.

الهیار ترکمن در ادامه خاطرنشان کرد: آموزش و پروش بدهی چندانی به شرکت‌های بیمه‌ای ندارد؛ این وزارتخانه فقط به بیمه تکمیلی درمانی مبلغی کمتر از ۲۰۰ میلیارد تومان بدهکار است که می‌تواند از محل اعتبارات سالانه این مبلغ را پرداخت کند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در پایان با بیان اینکه شرکت بیمه‌ای طرف قرارداد با وزارت آموزش و پرورش بیمه آتیه‌سازان حافظ است، افزود: آموزش و پرورش درصدد بهتر شدن وضعیت بیمه فرهنگیان است به همین دلیل برنامه‌ای برای تغییر شکل این بیمه دارد تا بتواند رضایت فرهنگیان را جلب کند این وضعیت قطعا در سال ۹۷ بهتر می‌شود

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: بیمه فرهنگیان, اموزش و پرورش, فرهنگیان
منبع خبرروز پلاس
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک

معلم در 29/01/1397 - 12:15 نوشته:

الهههههی. اینا چقدر به فکر بهبود همه چیز هستن. نگرانم که یه وقت به زحمت بیفتن این عزیزان دروغگو و کثیف. چهل ساله دارن برای بهبود وضعیت ما معلما تلاش میکنن بندگان خدا. چقدر بهبود حاصل شده. دستتون درد نکنه واقعا

سوسن مریدی در 29/01/1397 - 17:58 نوشته:

چقدر بی ادب نظر دادی آقای معلم

معلم در 29/01/1397 - 20:09 نوشته:

صفت دروغگو و کثیف برای همچین آدمایی خیلی کمه. امثال نوبخت و ترکمن و بطحایی لیاقتشون بدتر از این حرفاست دوست عزیز

اونایی که یکساله از من طلب دارن و بهشون بدقولی کردم خیلی بدتر از اینا با من حرف زدن
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی