سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

واریز درصدی از در امد بانک ها و شرکت های دولتی به اموزش و پرورش

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
9 اردیبهشت
واریز درصدی از در امد بانک ها و شرکت های دولتی به اموزش و پرورش

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با انتقاد از اختصاص فقط یک چهارم از درآمدهای سود شرکت‌ها به آموزش و پرورش، این موضوع در قانون بودجه سال ۹۶ گنجانده شده بود که در حال تبدیل به قانونی دائمی است.

سیدمحمد جواد ابطحی با اشاره به رأی نمایندگان مجلس به کلیات طرح یک فوریتی تنظیم برخی از مقررات مالی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، اظهار کرد: بر اساس این قانون یک درصد از درآمد شرکت‌‎های دولتی، بانک‌های دولتی و مؤسات وابسته به دولت به خزانه واریز و سپس با گردش در خزانه به آموزش و پرورش واریز می‌شود.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه البته این موضوع سال گذشته نیز در قانون بودجه سالانه گنجانده شده بود، افزود: این اقدام نمایندگان برای دائمی کردن این قانون و اختصاص درآمدی ثابت به آموزش و پروش است تا این وزارتخانه بتواند روی این بودجه برنامه‌ریزی کند.

وی ادامه داد: متأسفانه سال گذشته که چنین درآمدی برای آموزش و پرورش در بودجه سالانه در نظر گرفته شد، مجموع رقم آن نزدیک به سه هزار و 400 میلیارد تومان پیش بینی می‌شد که از این رقم فقط 900 میلیارد تومان محقق و به آموزش و پرورش تخصیص پیدا کرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس  با بیان اینکه امسال نیز رقم تقریبی یک درصد از درآمد شرکت‌‎های دولتی، بانک‌های دولتی و مؤسات وابسته به دولت رقمی معادل سال گذشته و حدود سه هزار و 500 میلیارد تومان است،  تصریح کرد: با دائمی شدن قانون مذکور قطعا پیگیری‌ها برای وصول اعتبارات آموزش و پرورش با سهولت بیشتری همراه خواهد بود و با جدیت بیشتری موضوع از سازمان برنامه و خزانه‌داری کل کشور پیگیری می‌شود.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: در امد اموزش و پرورش, فرهنگیان
منبع خبرخانه ملت
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک

علی شیخی در 9/02/1397 - 12:57 نوشته:

به راستی جوابگوی خسارات مادی و معنویی که به معلمان و بازنشسته های فرهنگی در اثر دریافت دیرهنگام حق و حقوق قانونی بعضا با ماهها و سالها تاخیر، وارد میشود چه کسی یا کسانی هستند؟
اینان در برخورد این چنینی با خودشان چه واکنشی خواهند داشت ؟


علی برکت ا. .

معلم در 9/02/1397 - 13:47 نوشته:

یه نمایش خیمه شب بازی دیگه. به نام معلما و به کام دولت و دزدها. پولی هم اگر از این طریق به خزانه واریز بشه توسط یه سری دیگه برداشت میشه و چیزی به آ پ نمیرسه.

شما حق و حقوق خودمون را بدید بقیش پیشکش
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی