سایت کاریابی جویا کار

فعال و غير فعال نمودن يك conection

دسته بندي: مقالات / کامپیوتر
17 مهر

بمنظور فعال نمودن و يا غير فعال نمودن يک Connection   می توان بصورت تلويحی عمليات فوق را با فراخوانی متدهای يک شی که از Connection استفاده می نمايند انجام و يا با صراحت و بکمک متدهای Open و يا Close اقدام به فعال نمودن و يا غير فعال نمودن Connection نمود . متدهای Open و Close  دو متد اوليه برای هر Connection می باشند .

متد Open  با استفاده از اطلاعات موجود در خصلت ConnectionString  ، با يک منبع داده ارتباط و يک ارتباط فعال شده را ايجاد خواهد کرد .

متد Close باعث غير فعال شدن Connection  می گردد .

لازم است به اين نکته اشاره گردد که بستن ( غير فعال نمودن ) يک Connection  امری لازم و ضروری است ، چراکه اکثر منابع داده صرفا" تعداد محدودی از ارتباطات فعال  را حمايـت نموده و در ضمن ارتباطات فعال  ، منابع با ارزش سيستم را اشغال و حجم عملياتی بر روی سيستم را افزايش خواهند داد .

 

با عضويت ويژه در سايت کندو فايل ها را با 50% تخفيف خريداري نماييد. جهت عضويت کليک کنيدجهت دانلود رايگان فايل به صورت pdf pdf کليک نماييد
تگ هاي مطلب: دانلود كامپيوتر, تحقيق كامپيوتر, دانلود تحقیق کامپیوتر, دانلود مقالات کامپیوتری, مقاله كامپيوتر, دانلود مقاله كامپيوتر, كامپيوتر, پروژه كامپيوتر, دانلود مقاله کامپیوتر
قيمت فايل:8000 تومان
تعداد صفحات:32
خريد فايل word
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی