سایت کاریابی جویا کار

ثبت نام ازمون سر دفتری فقط تا 31 اردیبهشت

دسته بندي: اخبار / استخدام / آزمون استخدامی جدید
27 اردیبهشت
ثبت نام ازمون سر دفتری فقط تا 31 اردیبهشت

مهلت ثبت نام  آزمون سردفتری سال 97 تا 31 اردیبهشت ماه تمدید شد.

 جهت ثبت نام در آزمون اینجا کلیک نمایید

1 – تابعیت جمهوری اسلامی ایران.
2- التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران .
3- داشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت سربازی در زمان ثبت نام آزمون (برای آقایان).
4- نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه که موجب محرومیت از

 سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نظر دارد براساس ماده 5 قانون دفاتر اسناد رسمی و کانون سردفتران و دفتریاران برای مناطقی که نیاز به تأسیس دفتر اسناد رسمی دارند، از بین متقاضیان واجد شرایط زیر از طریق آزمون کتبی و اختبار، سردفتر اسناد رسمی انتخاب نماید.

داوطلبان واجد شرایط می توانند از تاریخ 1397/2/17 لغایت 1397/2/27 با مراجعه به سایت اینترنتی به نشانی سازمان ثبت اسناد و املاک اقدام به ثبت نام نمایند.

* داوطلبین در زمان ثبت نام الزاماً باید واجد شرایط ذیل باشند:

حقوق اجتماعی باشد.

5- نداشتن محکومیت انفصال دائم از خدمات دولتی یا قضائی یا وکالت دادگستری یا محکومیت انفصال موقت از خدمات مذکور در مدت انفصال یا تعلیق.
6- داوطلبین باید به تشخیص پزشکی قانونی از سلامتی، تندرستی و توانائیهای جسمی متناسب و لازم برای انجام امور سردفتری برخوردار بوده و به هیچ یک از انواع مواد مخدر اعتیاد نداشته باشند.
7- مطابق ماده 15 قانون دفاتر اسناد رسمی متقاضیان نباید به شغل قضاوت، وکالت دادگستری، عضویت در مؤسسه دولتی و وابسته به دولت و شهرداریها، عضویت در هیأت مدیره و مدیریت عامل شرکتهای تجاری و بانکها یا مؤسسات بیمه و مؤسسات دولتی و یا وابسته به دولت اشتغال داشته باشند.
8- مطابق حدنصاب سنی مذکور در ماده 9 قانون دفاتر اسناد رسمی متولدین 1348/1/30 لغایت 1374/4/29 مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون خواهند بود.
9- مدرک کارشناسی و بالاتر حقوق قضائی، علوم ثبتی، حقوق ثبت اسناد و املاک، حقوق سردفتراسناد رسمی، منقول از دانشکده الهیات یا دانشکده سابق معقول و منقول و یا کارشناسی و بالاتر در رشته الهیات و معارف اسلامی با گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی از دانشگاهها و مراکز آموزش عالی معتبر مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری.
تذکرمهّم : افراد دارای مدرک تحصیلی معادل مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون نمی باشند.
10- داشتن مدرک کارشناسی کلیه رشته ها با سه سال تمام سابقه دفتریاری.
11- دفتریاران اول با مدرک تحصیلی دیپلم کامل متوسطه بشرط داشتن هفت سال سابقه دفتریاری اول.
13-دارندگان تصدیق اجتهاد از مراجع مسلم.
14-دارندگان مدرک افتاء از مراجع مسلم اهل سنت که به تائید رئیس قوه قضائیه رسیده باشد.
مواد امتحاني:
عبارت است از: 1- ادبيات فارسي ( با ضریب 2) 2- عربي ( با ضریب 1) 3- حقوق ثبت ( با ضریب 3) 4- حقوق مدنی( با ضریب 3) 5- حقوق جزاء ( با ضریب 2) 6- حقوق تجارت( با ضریب 2) 7- احکام شرعی( با ضریب 2) 8- قانون و آئین نامه های دفاتر اسناد رسمی( با ضریب 3) 9- اطلاعات عمومی و هوش ( با ضریب 1)
نحوه ثبت نام :
متقاضيان درصــورت واجد شــرايط بودن مي توانند با مراجعه به سایت اینترنتی سازمان اسناد و املاک کشور نسبت به انجام ثبت نام اینترنتی و اخذ شماره رهگیری به نحو ذیل اقدام نمایند:
1-ثبت نام در سایت مذکور از تاریخ 1397/2/17 لغایت1397/2/27 .
2-اسکن عکس پرسنلی 4×3، با عرض 150 و ارتفاع 200 پیکسل و با فرمت JPG و حجم حداکثر 200 کیلو بایت.
تذکرات مهّم :
– قبل از واریز وجه ثبت نام لازم است متقاضیان از انطباق شرایط خود با مفاد این آگهی اطمینان حاصل نمایند . بدیهی است هزینه واریزی ثبت نام به هیچ وجه برگشت داده نمی شود .
– شماره کد رهگیری قبض واریزی را در قسمت مربوط به تائید پرداخت وجه ثبت نام، عیناً وارد نمائید.
– با توجه به اینکه کلیه اطلاعات مربوط به آزمون و تکمیل پرونده از طریق ارسال پیامک به تلفن همراه یا به نشانی پست الکترونیکی اعلامی ارسال خواهد شد، لذامتقاضیان موظفند بندهای 14 و 15 تقاضانامه را با دقت تکمیل نمایند. بدیهی است عواقب ناشی از عدم تکمیل بندهای مزبور متوجه متقاضی خواهد بود.
– ثبت نام زمانی کامل بوده که داوطلب با استفاده از کد رهگیری به صفحه مشاهده و چاپ اطلاعات مراجعه و پس از اطمینان از صحت اطلاعات مندرج در فرم تقاضای شرکت در آزمون را چاپ و نزد خود نگهداری کنند .
تاریخ و محل برگزاری آزمون و نحوه توزیع کارت :
– آزمون کتبی در تاریخ 1397/4/29 برگزار خواهد شد.
اسامی پذیرفته شدگان آزمون کتبی، حداکثر ظرف دو ماه پس از برگزاری آزمون در سایت سازمان ثبت اسناد و املاک اعلام خواهد شد و به مدت 20 روز قابل دسترسی خواهد بود قبولشدگان می بایست حداکثر 20 روز از تاریخ اعلام نتیجه تصویر مصدق مدارک مشروحه ذیل را از طریق پست پیشتاز به صندوق پستی 1136934611 ارسال نمایند.
1- تصویر مدرک تحصيلي مطلوب.(مندرج در شرایط اختصاصی)
2- تصویر دو طرف کارت ملی .
3- تصویر تمام صفحات شناسنامه .
4- تصویر دو طرف کارت پايان خدمت سربازی يا معافيت دائم از خدمت نظام وظیفه عمومی(برای آقایان).
5- شش قطعه عکس (4× 3) رنگی زمینه سفید پشت نویسی شده.
6- گواهینامه مهارتهای هفتگانه کامپیوتر( ICDL)
تذکّرات خیلی مهّم :
1)ایثارگران ( جانبازان حداقل ده درصد (%10)، آزادگان با حداقل سه ماه سابقه اسارت و رزمندگان با داشتن حداقل شش ماه سابقه حضور در جبهه، فرزندان و همسران شهدا، فرزندان و همسران جانبازان بیست و پنج
درصد (25%)و بالاتر، فرزندان و همسران آزادگان و فرزندان رزمندگان دارای حداقل دوازده ماه سابقه حضورداوطلبانه در جبهه از اولویت مقرر و امتیازات مربوطه برخودار خواهند بود. مشمولین این بند ضروری است
گواهی مربوطه و کارت ایثارگری را از مراجع ذیصلاح حسب مورد ( بنیاد جانبازان انقلاب اسلامی استان، ستاد رسیدگی به امور آزادگان، بنیاد شهید انقلاب اسلامی ) تا قبل از برگزاری آزمون اخذ نمایند. همچنین در زمان ثبت نام آزمون گزینه سهمیه ایثارگری خود را در بند مربوط درج نمایند. در غیر اینصورت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور هیچگونه مسئولیتی جهت اعمال سهمیه ایشان ندارد.
2) سران دفاتر اسناد رسمي و ازدواج و طلاق مادام که در این سمت اشتغال دارند حق شرکت در آزمون مذکور را نخواهند داشت.
3) هرمتقاضي حق انتخاب یک محل را دارد و لازم است نام و کد محل مورد تقاضا را در فرم تقاضانامه ثبت نام اینترنتی درج نمایند.
4) داوطلبان باید محل مورد تقاضا را طبق اعلام نيازهاي ذکر شده در آگهي از جهات مختلف مورد بررسي قرار داده و انتخاب نمايند پس از ثبت نام، تغيير محل مورد تقاضا به هیچ وجه امکان پذیر نخواهد بود.
5) ثبت نام و شرکت در آزمون و احراز نمره کتبی ایجاد حقی برای متقاضی نمی نماید بدیهی است پذیرش نهایی بعد از انجام اختبار شفاهی و گزینش با احرازصلاحيت داوطلب براي تصدی سردفتري اسناد رسمی مطابق مقررات به تشخيص سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خواهد بود.
7) صدور ابلاغ سردفتری منوط به طی دوره کارآموزی و احراز صلاحیت عملی داوطلب خواهد بود.
8) چنانچه در هر مرحله از آزمون تا صدور ابلاغ و پس از آن خلاف اظهارات و مدارک ارسالی از سوی داوطلبان اثبات گردد، از فهرست داوطلبان یا پذیرفته شدگان حذف و در صورت صدور ابلاغ نیز لغو ابلاغ خواهند شد.

 12-داشتن مدرک تحصیلی حوزوی حداقل سطح دو و بالاتر از حوزه های مدیریت علمیه قم، اصفهان و خراسان رضوی ( برای طلاب شیعه ) و یا دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران و شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت ( برای اهل تسنن)

3- هزینه برگزاری آزمون به مبلغ 600/000 ریال می باشد که صرفاً از طریق سامانه قابل پرداخت و لازم است داوطلبان شماره رهگیری پرداختی خود را جهت پیگیری مراحل بعدی آزمون و دریافت کارت ورود به جلسه نزد خویش نگهداری نمایند.

– محل برگــزاری آزمون همزمان با توزیع کارت ورود به جلسه طی اطلاعیه های منتشره در سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به اطلاع داوطلبین خواهد رسید.

6) متقاضيان در صورت اعلام قبولی برای محل انتخابی در زمان ثبت نام حق درخواست تغییر محل را تحت هیچ عنوان نخواهند داشت.

برای عضویت در کانال ویژه های استخدام در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: ازمون سر دفتری, سر دفتری, ثبت نام سر دفتر, ازمون سردفتر
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی