سایت کاریابی جویا کار

استخدام سازمان ثبت اسناد کشور سال 94 تمدید شد

دسته بندي: اخبار / استخدام / آزمون استخدامی جدید
2 دی
استخدام سازمان ثبت اسناد کشور سال 94 تمدید شد
مهلت ثبت نام تا ساعت ۲۴ روز هفتم دی ماه تمدید شد.

آگهي انتخاب سردفتر ازدواج سال 1394 « ویژه آقایان »

 

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور حسب مفاد نظامنامه انتخاب سردفتري ازدواج در نظر دارد با توجه به اعلام نياز واحدهاي ثبتي در سراسر کشور از بین آقایان از طريق آزمون کتبي و اختبار، سردفتر ازدواج براي نقاط مورد نياز انتخاب نمايد.

*داوطلبین در زمان ثبت نامالزاماًباید واجد شرایط ذیل باشند:

الف ـ شرايط عمومي

- متدين به دين مبين اسلام و متعهد به نظام جمهوري اسلامي ـ ملتزم به احکام شرعیـمتأهلـ دارا بودن حداقـل 25 سال تمام ( متولدین قبل از تاریخ1369/9/30 )

- حسن شهرت وتوانايي انجام کار وبرخورداري از سلامت کامل جسماني و روانيـداشتن کارت پايان خدمت يا معافيت دائم از خدمت نظام وظيفه .

ب ـ شرايط اختصاصي

دارا بودن يکي از مدارک تحصيلي ذيل:

1)دارندگان مدرک علمی حداقل سطح دو ( اتمام رسائل و مکاسب )صادره از شوراي عالي مديريت حوزه های علميه قم، خراسان رضوی و اصفهان و یا از دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت و دانشکده الهیات دانشگاه تهران.

2)دارندگان مدرک افتاء از مراجع مسلم اهل سنت که به تائید رئیس قوه قضائیه رسیده باشد.

3) دارندگان مدرک کارشناسي يا بالاتر در یکی از رشته های حقوق، الهيات و معارف اسلامی ( گرايش فقه و مباني حقوق اسلامي )، علوم ثبتي،حقوق ثبت اسناد و املاک، حقوق سردفتری اسناد رسمی و مدیریت ثبت

4) روحانيون در صورت دارا بودن مدرک تحصيـلي حداقل کارشناسي ( ليسانس) در يکي از رشتـه هاي ادبيات ( فارسي و عرب )، فقه و اصول، تفسير، علوم قرآني، حديث، الهيات و معارف اسلامي .

مواد امتحانيو ضرائب آن :

عبارت است از ادبيات فارسي (1) ، عربي(2) ، متون فقهي (3)، حقوق مدني و خانواده (3)، احکام شرعي(3)، اطلاعات عمومي(1)، مقررات ثبت اسناد و املاک و دفاتر ازدواج و طلاق(3)

نحوه ثبت نام :

متقاضيان پس از مطالعه دقيـق و کامل آگهی ثبت نام درصــورت واجد شــرايط بودن مي توانند با مراجعه به سایت اینترنتیwww.modiriat.orgنسبت به انجام ثبت نام اینترنتی و اخذ شماره رهگیری به نحو ذیل اقدام نمایند و در این مرحله نیازی به ارسال مدارک نیست .

1-ثبت نام در سایت مذکور از تاریخ94/9/18 لغایت94/9/30.

2-اسکن عکس پرسنلی 4×3، با عرض 150 و ارتفاع 200 پیکسل و با فرمتJPGو حجم حداکثر 200 کیلو بایت (عکس روحانیون لازم است ملبس به لباس روحانیت باشد)

3- پرداخت حق ثبت نام :

ـ هزینه برگزاری آزمون به مبلغ 350،000 ریال به حساب سیبا شماره 1- 3785381- 2-142 بانک اقتصاد نوین

کد (142 ) بنام مؤسسه معین اداره قابل واریز درکلیه شعب که اطلاعات فیش واریزی و سایر موارد ( مطابق نمونه نمایش داده شده در سایت فوق ) را در قسمت مربوط به پرداخت وجوه وارد و نهایتاً پس از بررسی مجدد صحت اطلاعات درج شده و تائید مراتب توسط سایت ، شماره رهگیری خود را جهت پیگیری مراحل بعدی آزمون و در یافت کارت ورود به جلسه اخذ و نزد خویش نگهداری نمایند .

توّجـــه:

-قبل از واریز وجه ثبت نام لازم است متقاضیان از انطباق شرایط خود با مفاد آگهی ثبت نام اطمینان حاصل نمایند . بدیهی است هزینه ثبت نام به هیچ وجه برگشت داده نمی شود .

-شماره سریال موجود در رسید فیش واریزی که به وسیله رایانه بر روی آن درج گردیده را در قسمت مربوط به تائید پرداخت وجه ثبت نام عیناً وارد نمائید .

-از آنجائی که کلیه اطلاعات مربوطه طی تشریفات و تکمیل پرونده سردفتری ازدواج از طریق ارسال پیامک به تلفن همراه یا به نشانی پست الکترونیکی اعلامی ارسال خواهد شد، لذامتقاضیان موظفند بندهای 14 و 15 تقاضانامه را تکمیل نمایند. بدیهی است عواقب ناشی از عدم تکمیل بخش های مزبور متوجه متقاضی محترم خواهد بود.

-ثبت نام زمانی تکمیل می باشد که داوطلب با استفاده از کد رهگیری به صفحه مشاهده و چاپ اطلاعات مراجعه و پس از اطمینان از صحت اطلاعات فرم تقاضای شرکت در آزمون را چاپ و نزد خود نگهداری کنند .

 

تاریخ برگزاری آزمون و نحوه توزیع کارت :

این آزمون در روز جمعه مورخ 94/10/25 برگزار خواهد شد آدرس و محل برگــزاری آزمون همزمان با توزیع کارت ورود به جلسه طی اطلاعیه های آتی در سایتwww.modiriat.orgبه اطلاع داوطلبین خواهد رسید.

اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول که حائز حد نصاب نمره در آزمون کتبی شده باشند حداکثر ظرف یکماه پس از برگزاری آزمون در سایت سازمان ثبت اسناد و املاک به نشانیwww.ssaa.ir اعلام خواهد شد و به مدت 20 روز قابل دسترسی است این افراد می بایست تصویر مصدق مدارک مشروحه ذیل را حداکثر ظرف 20 روز از تاریخ اعلام نتیجه از طریق پست پیشتاز به صندوق پستی 1136934611 ارسال نمایند

1-تصویر مدرک تحصيلي مطلوب.(مندرج در شرایط اختصاصی)

2-تصویر دو طرف کارت پايان خدمت سربازی يا معافيت دائم از خدمت نظام وظیفه عمومی.

3-تصویر تمام صفحات شناسنامه .

4-تصویر دو طرف کارت ملی .

5-6 قطعه عکس (4× 3) پشت نویسی شده.

تذکّرات مهّم :

1 ) انتخاب سردفتر ازدواج براي اقليت هاي ديني از شمول اين آزمون خارج است و حسب اعلام نياز مراجع ديني مزبور بررسي لازم معمول خواهد شد.

2) سران دفاتر اسناد رسمي و دفترياران اول مادام که در این سمت اشتغال دارند نمی توانند به عنوان سردفتر ازدواج انتخاب شوند.

3) برابر تبصره الحاقی به ماده 2 نظام نامه مربوط به انتخاب سران دفاتر ازدواج و طلاق و نقل و انتقال آنان مصوب 22/8/1378 ریاست قوه قضائیه دارندگان پایه های قضائی، وکلای رسمی دادگستری و کارکنان رسمی وپیمانی دستگا ههای دولتی مادام که به مشاغل مذکور اشتغال دارند، نمی توانند به سردفتری ازدواج منصوب شوند.

4) سؤالات مربوط به متون فقه متقاضيان اهل سنت از کتب فقهي آنان استخراج خواهدشد . بنابراين لازم است اينگونه متقاضيان در برگ درخواست نوع مذهب را صريحاً قيد نمايند .

5) هرمتقاضي حق انتخاب یک محل را دارد و لازم استنام و کد محل مورد تقاضا را در فرم تقاضانامه ثبت نام اینترنتی درج نمایند.

6) داوطلبان باید محل مورد تقاضا را طبق اعلام نيازهاي ذکر شده در آگهي از جهات مختلف مورد بررسي قرار داده و انتخاب نمايند پس ازثبت نام تغيير محل مورد تقاضا به منظور جلوگيري از تضييع حقوق ساير متقاضيان به هيچ وجه امکان پذيرنمي باشد .

7) ثبت نام و شرکت در آزمون و احراز نمره کتبی ایجاد حقی برای متقاضی نمی نماید احرازصلاحيت براي انتخاب سردفتري ازدواج مطابق مقررات به تشخيص سازمان ثبت اسناد واملاک کشور خواهد بود.

8) متقاضيان در صورت قبولي حق درخواست تغییر محل را تحت هیچ عنوان نخواهند داشت .


لینک ثبت نام سردفتر ازدواج سال 94 ویژه آقایان

مشاهده متن کامل اطلاعیه + تعداد مورد نیاز برای هر شهر

دانلود رایگان سوالات استخدامی سازمان ثبت اسناد کشور

برای عضویت در کانال ویژه های استخدام در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: استخدام سراسر کشور, استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک
تاريخ انقضاء:30 آذر 94
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی